Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut ! Unde se afla mai exact aerisitorul la faimoasele cutii m32 ? Ma puteți ajuta cu o poza , dacã se poate? Mulțumesc !
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara ...cutia M32 nu are nici un aerisitor..pentru ca nu are de ce sa fie aerisita.......
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Mda.. bune rãu cutiile aste..! Nu se creazã presiune deloc in ele iar schimbul de caldura se face perfect ..! Rulmenții se duc .., așa de ai dreaku’.!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa mergi la un mecanic, ca daca te apuci tu de mesterit, faci masina zob.

Cutiile de viteza nu lucreaza sub presiune, deci nu au nevoie de "aerisitor"
Sistemul de frana lucreaza sub presiune, acolo ai aerisitor.
Ambreiajul lucreaza sub presiune, acolo ai aerisitor
Circuitul de racire lucreaza sub presiune, acolo aerisirea se face prin vasul de expansiune.

Ce vrei tu sa aerisesti la cutia de viteze?
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa meșteresc nimic.. deocamdatã .. Dar in general aproape toate cutiile au un ștuț de aerisire deasupra , pentru ca uleiul , vrem nu vrem , se încãlzește se dilata odatã cu aerul din cutie, deci diferența aia de presiune trebuie sa iasã pe undeva.. gândesc eu.. Nu am vrea sa iasã pe la semeringuri sau garnituri.. nu? Pe viitor , DA , o sa încerc o ghidușie , adicã sa montez un bazin suplimentar de ulei de transmisie ,sa suplimenteze cantitatea de ulei din cutie(am vãzut ceva asemanator in Anglia). Asta înseamnã ca trebuie sa modific un buson de umplere. In cutie nu ma bag.. ma depãșește ! Dar cunoștințe de mecanica am ...sa sti(jE)! Acum , ce-o fii, o fi.. Sa vãd cum stau cu spațiul pe acolo la cutie ca este cam înghesuitã zafira b asta!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cam toate cutiile de viteze manuale (nu stiu dacã M32 constituie o exceptie Confused ) au un ”aerisitor” ptr a preîntâmpina formarea presiunii(în cazuri excepționale)...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ovizafy a scris:Nu vreau sa meșteresc nimic.. deocamdatã .. Dar in general aproape toate cutiile au un ștuț de aerisire deasupra , pentru ca uleiul , vrem nu vrem , se încãlzește se dilata odatã cu aerul din cutie, deci diferența aia de presiune trebuie sa iasã pe undeva.. gândesc eu.. Nu am vrea sa iasã pe la semeringuri sau garnituri.. nu? Pe viitor , DA , o sa încerc o ghidușie , adicã sa montez un bazin suplimentar de ulei de transmisie ,sa suplimenteze cantitatea de ulei din cutie(am vãzut ceva asemanator in Anglia). Asta înseamnã ca trebuie sa modific un buson de umplere. In cutie nu ma bag.. ma depãșește ! Dar cunoștințe de mecanica am ...sa sti(jE)! Acum , ce-o fii, o fi.. Sa vãd cum stau cu spațiul pe acolo la cutie ca este cam înghesuitã zafira b asta!


daca vrei sa faci o treaba buna si nu ai masina de noua, schimba rulmentii cu problema (sa nu iei SNR) si pui cu 200ml mai mult ulei si vei avea liniste cel putin 50.000km cand schimbi iar uleiul si tot asa... Altfel este doar frectie la picior de lemn.
cat despre presiune, in cutie nu se realizeaza asa ceva pentru ca uleiul este aruncat prin balbotare si se creaza o "ceata de ulei". Daca pui mai mult ulei vei obtine efectul de ciocan (da cu palma goala intr-un bazin cu apa sa vezi ce simti)... in restu numa bine
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Perfect adevãrat! Și atunci se naște o întrebare(ca din neant): ce rol are aerisitorul?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu am masina din 2009 si este fabricata 2006...am schimbat o singura data uleiul din cutie.....si chiar nu am avut sau am probleme~!Nu inteleg .....
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Tase, din cât am citit pe forumurile englezești , se pare ca tot ce a fost fãcut pana in 2006-2007 au fost fãcute mai bine cu piese de calitate apoi GM , ca sa reducã cheltuielile au renunțat la uni furnizori serioși și au trecut la ieftin și prost..(rulmenți Timken).. Eu am o zafira din 2010 full option(de probleme).. ! Dacã tot mi-am luat teapa cu Opelul și am bãgat o groaza de bani in ea , mãcar experimentez.. Ce se mai poate întâmpla , decât ..alți bani!
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:
ovizafy a scris:Nu vreau sa meșteresc nimic.. deocamdatã .. Dar in general aproape toate cutiile au un ștuț de aerisire deasupra , pentru ca uleiul , vrem nu vrem , se încãlzește se dilata odatã cu aerul din cutie, deci diferența aia de presiune trebuie sa iasã pe undeva.. gândesc eu.. Nu am vrea sa iasã pe la semeringuri sau garnituri.. nu? Pe viitor , DA , o sa încerc o ghidușie , adicã sa montez un bazin suplimentar de ulei de transmisie ,sa suplimenteze cantitatea de ulei din cutie(am vãzut ceva asemanator in Anglia). Asta înseamnã ca trebuie sa modific un buson de umplere. In cutie nu ma bag.. ma depãșește ! Dar cunoștințe de mecanica am ...sa sti(jE)! Acum , ce-o fii, o fi.. Sa vãd cum stau cu spațiul pe acolo la cutie ca este cam înghesuitã zafira b asta!


daca vrei sa faci o treaba buna si nu ai masina de noua, schimba rulmentii cu problema (sa nu iei SNR) si pui cu 200ml mai mult ulei si vei avea liniste cel putin 50.000km cand schimbi iar uleiul si tot asa... Altfel este doar frectie la picior de lemn.
cat despre presiune, in cutie nu se realizeaza asa ceva pentru ca uleiul este aruncat prin balbotare si se creaza o "ceata de ulei". Daca pui mai mult ulei vei obtine efectul de ciocan (da cu palma goala intr-un bazin cu apa sa vezi ce simti)... in restu numa bine
Sper ca mai tine anul asta și nu crapã.. Când o fi sa schimb ambreajul garantat o sa fac și cutia... Aia a mai rãmas .. Dpf -ul l-am anulat , turbo recondiționat , clapete swirl anulate, bucsata toatã ... vreo 1500€ gaura.. O fi de-ajuns .. Doamne ajuta...
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Perfect adevãrat! Și atunci se naște o întrebare(ca din neant): ce rol are aerisitorul?
La Volvo v50 aveam aerisitor , Fiat linea deasemenea .. Loganurile au.. Din ce am învãțat la școala și Google , uleiul in timpul funcționarii se încãlzește deci și aerul din cutie , ducând la o dilatare a lor (aer și ulei), deci presiune. Presiunea asta trebuie sa iasã pe undeva și Nu pe la semeringuri sau garnituri, ca atunci ar iesi cu ulei cu tot! Deci iese pe la aerisitor care e montat in partea superioarã a cutiei.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@ovizafy mulțumesc, dar nu tie îti era adresatã întrebarea...argumentația ta se suprapune cu a mea pânã la confundare...aștept pãrerea altora, if you know what I mean... Cool
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
explicatia cu incalzirea este corecta si intr-adevar se formeaza o oarecare presiune de acceea exista acel aerisitor ca sa egalizeze presiunea cu cea atmosferica. Acum o presiune mai mare nu prea are cum sa faca decat poate in cazuri de forta majora gen autoaprinderea uleiul daca se incinge atata de tare vreo piesa in cutie...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Te-ai sucit...da`i bine!
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:explicatia cu incalzirea este corecta si intr-adevar se formeaza o oarecare presiune de acceea exista acel aerisitor ca sa egalizeze presiunea cu cea atmosferica. Acum o presiune mai mare nu prea are cum sa faca decat poate in cazuri de forta majora gen autoaprinderea uleiul daca se incinge atata de tare vreo piesa in cutie...
Pai și atunci , ce marca de rulmenți sunt mai buni? Avem vreun coleg pe forum care vinde-repara cutii de viteze?? Unul mai aproape de Valcea(Sibiu, Pitești Craiova)..
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu te complica. Vezi ca este topic dedicat M32, dar sa te intreb altceva. Iti huruie cutia? Ti se misca schimbatorul fat-aspate cand accelerezi? Ai sincroane defecte? Daca raspunsul este nu, lasa cutia in pace.
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut Horaa. Se mișcã puțin schimbãtorul ..iar la cald ia mai greu vitezele. Dar azi am schimbat uleiul in cutie , care era NEGRU, și o sa vãd cum se comporta. Îmi fac temele cãci volanta mea , câte-o data zornãie ușor , la rece!E la început de sfârșit .... Dar la câți km fac eu pe an sper sa ma ierte anul asta ! Și dacã o sa schimb ambreajul o sa schimb și rulmenții
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
tase a scris:Buna seara ...cutia M32 nu are nici un aerisitor..pentru ca nu are de ce sa fie aerisita.......
Tase , cutia chiar are aerisitor!! E chiar lângã cãutãtor , are un capacel de plastic !
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Depinde cat de tare bate volantul. Poate sa te tina 50 000 sau 200 000 de km. Depinde cum menajezi masina. Cat despre schimbat eu am schimbat la andrei din turda. 1 rulment(preventiv), 2 sincroane si cautatorul la 650 de lei toata distractia. Tu fiind din valcea poti merge cu cutia in portbagaj cum am facut eu. Ce fel de joc are? Vezi sa nu fie din nuca manetei.
PS: cauta video pe youtube sa vezi ce inseamna joc in maneta
PPS: cauta video pe youtube sa vezi cum bate volantul cand e chiar pe duca
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR