Guzganel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2017
- Mesaj Privat
Salut !
Astra H, 1,7, 2008
Nu se mai aprinde becul din dreapta cand apas frana.
Cel din stanga si centralul se aprind.
Becul se aprinde pe pozitie. Primeste cei 4 V pe pozitie dar nu primeste 12 V pe frana.
In concluzie ... becul, cablajul si siguranta sunt ok.
S-a mai lovit cineva de aceasta problema ? Cum se rezolva ?
Astra H, 1,7, 2008
Nu se mai aprinde becul din dreapta cand apas frana.
Cel din stanga si centralul se aprind.
Becul se aprinde pe pozitie. Primeste cei 4 V pe pozitie dar nu primeste 12 V pe frana.
In concluzie ... becul, cablajul si siguranta sunt ok.
S-a mai lovit cineva de aceasta problema ? Cum se rezolva ?
Guzganel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2017
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Guzganel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2017
- Mesaj Privat
Becul l-am schimbat ( inversat cu cel de mers inapoi, de pe aceeasi parte ) desi nu aveam de ce sa-l schimb. Este bec cu un singur filament ce deserveste atat pozitia cat si frana. Pe pozitie primeste aprox 4 V iar cand se apasa frana tensiunea creste la 12 V. Nu e singura masina cu acest sistem. Din cate stiu si la Audi se mai foloseste acest sistem. Probabil inginerul german s-a gandit ca un filament “cald” raspunde mai repede decat unul rece, astfel castigandu-se niste milisecunde la timpul de reactie a celui din spate si o distanta in franare ( doar imi dau cu parerea ).