Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
A mai avut cineva probleme cu încãlzire/ blocare piston etrier si cum a procedat ?
Pe scurt etrier dreapta fata s-a blocat în mers,sa încins tare,am gãsit garnitura antipraf sparta,s-a schimbat.
Toate bune si frumoase numai cã la scurt timp s-a blocat din nou.Demontat si gãsit garnitura antipraf neetansã,in sensul cã acea insertie metalica de la baza garniturii sarea de pe buza etrierului.In consecintã am lipit cu adeziv si nu am mai avut probleme vreo 3-4 ani,dupã care iar probleme.
Demontat si aceeasi garnitura buclucasa,cedase adezivul,sa deslipit si probabil a intrat iar praf,mizerie.
Problema e cã un destept care sa oferit sã mã ajute a apãsat cu o surubelnitã si mi-a rupt o bucãticã din exteriorul pistonului care vine in contact cu cilindrul deci automat intra mizerie chiar daca lipesc iar garnitura.
Am vãzut kit de reparatie garnitura,cilindru parca pãrea metalic,asta original e dintr-un fel de ceramica,de asta sa si spart.
Ce mã sfãtuiti kit de reparatie,alt etrier eventual alta marca decat gm care e foarte scump.
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
1. kit de reparație meritã încercat, dacã nu costã exagerat și dacã , dupã atâtea probleme, corpul etrierului nu este suspect. el însuși, de probleme.
2, etrier din dezmembrãri, dacã prețul e rezonabil.
3. etrier nou aftermarket, dacã existã și are preț rezonabil.
Alegerea este (exclusiv) a ta (și doar ptr cã aprecierea rezonabilitãții prețurilor este o chestie subiectivã), propunerile mele au fost fãcute în ordinea crescãtoare a prețurilor (în opinia mea).
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Kitul de reparatie contine si piston.
Eu as demonta etrierul si as verifica cu atentie interiorul: daca este corodat, clar nu merita reparatie.
Cumperi un etrier nou si ai rezolvat problema.
In afara de elemente de caroserie, eu nu as lua altceva din dezmembrari.
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Gasesti kituri cu sau fara piston. Eu am comandat kituri de reparatie fara piston pentru toate rotile si astept sa imi ajunga(In jur de 160 lei). Am mai comandat si un etrier spate stanga deoarece la actionarea franei de mana electrice se aude o pocnitura care e deranjanta. Am comandat kituri de la autofren. Pe langa acestea se pare ca iti mai trebuie vaselina siliconica pentru culise, pistonas si garnituri si vaselina cu cupru pentru a pune pe spatele placutelor. Am insa o intrebare pe care am adresat o la categoria Uleiuri,lichide si carburanti..... insa nu am primit un raspuns. Am citit pe un site cum ca trebuie pus lichid de frana DOT4 ESP. Eu am deja DOT4, fara ESP, il pot folosi sau am nevoie de cel cu esp?
http://masininisam.com/lich...a/opel/astra.html
Am o Astra J 1.7 cdti
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu un sfat in schimbarea garniturii din imagine ? Cum o scot afara ?
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Tragi mai cu incredere de garnitura in sus. Garnitura are un inel de metal la baza. Este dintr-o singurã bucata.
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Am incercat sa inteleg unde unde vin toate garniturile puse si am reusit in proportie de 80%. Insa am ramas cu doua de care nu sunt sigur.
Nu imi pot da seama daca cea din dreapta este pentru glisiera sau pentru alta componenta tinanat cont ca au aceiasi lungime dar striatiile in sensuri diferite (cea din stanga este cea veche de pe glisiera)

O mai avem si pe cea rotunda care banuiesc ca vine in etrier, insa nu imi pot da seama cum scot sistemul afara.
Am descoperit insa unde vin puse restul.
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut. De ce ai schimbat garniturile, aveai probleme cu franarea sau ceva scurgeri?
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Stie cineva daca etrierii au aceeasi dimensiune sau diferã în functie de motorizare.Am gãsit ceva sh posibil alta motorizare decat am eu si nu stiu dacã sunt echivalenti.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Diferã în funcție de diametrul discului (implicit de motorizare), dar mai degrabã te orientezi dupã diametru...
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
M-am edificat intre timp nu e nici o diferentã între etrieri ,am gãsit de 1.3 cdti am montat pe 1.4 xer si e ok.
Urmeazã sã schimb si pe spate etrierul dreapta, nu mai tine frana de mana, am descris în alt post problemele.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Revin cu o rectificare,pe fata etrierii sunt identici însã pe spate diferã prinderea mecanismului de actionare a frânei de mana in sensul cã e montat cu "susul în jos" fata de al meu.
La mine urechea cu gaura prin care trece cablul de la frana de mana e pozitionatã sus si prinderea pe partea inferioara la celãlalt este exact invers.
Tipul de la care am luat etrierul mi-a spus cã masina de la care provine avea actionare electricã la frana de mana dar cã în principiu nu are importanta asta.
Cert este cã toate pe care le-am vãzut în poze pe diverse situri de dezmembrãri diferã de al meu prin aceasta chestiune.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salutare tuturor , un inteligent de mecanic a reusit azi sa imi sparga si mie o bucata din pistonas, si pare ca nu e metalic , ma poate ajuta cineva cu un cod pe original?/? pentru kit de reparatie sau pentru pistonas etrier fata dreapta... tot ce gasesc eu par metalici din poze
@Trebeca ai un cod pt piston?
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am cãutat kit de reparatie doar garniturile de cauciuc sunt 100 Ron iar pistonas mi-au adus ceva metalic dar nu se potrivea.
Am gãsit etrier cu tot cu cãlãret si plãcute noi sh original cu 150 Ron ,am montat de 2 ani si merge perfect,nou in magazin era parcã 1200-1400 Ron numai etrierul.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
SALUTARE...dupa o zi de cautari am descoperit ca cei de la OPEL nu au ca piesa de schimb acest piston etrier doar garnituri de cauciuc ca piesa OEM , si ca acest pistonas e facut dintr-un material composit PHENOLIC .. si din cautarile pe net am gasit ceva pe EBaY a nu se considera reclama https://www.ebay.es/itm/Autr...624.c100891.m5206 care seamana cu originalul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR