AStinga
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Va rog sa ma ajutati cu mai multe informatii despre urmatoarea problema.
Am constatat uneori o usoara trepidatie la relanti, pentru circa o secunda. Am fost cu ea la service si mecanicul a facut un test de compresie (dupa schimbarea bujiilor) si au iesit urmatoarele valori:
1-18
2-17
3-8.5
4-7.5
A repetat testul de compresie cu ulei, iar valorile au ramas in linii mari la fel.
Din cate am inteles nu este ok sa existe diferente asa mari.
Am schimbat si bujiile, pentru ca fostul proprietar nu le schimbase niciodatã.
La service am constatat de asemenea ca nu mai avea deloc ulei, desi acum vreo 2 luni avea. I-am pus ulei GM.
Masina de altfel merge ok, rotund, fara sa dea semne ca pierde putere.
E posibil ca valorile de compresie sa se amelioreze? Pot face ceva in sensul asta?
Mulțumesc anticipat,
Andrei
----
Model: Astra J
An fabricatie: 2014
Cod motor: A16XER
Km: 62000
Va rog sa ma ajutati cu mai multe informatii despre urmatoarea problema.
Am constatat uneori o usoara trepidatie la relanti, pentru circa o secunda. Am fost cu ea la service si mecanicul a facut un test de compresie (dupa schimbarea bujiilor) si au iesit urmatoarele valori:
1-18
2-17
3-8.5
4-7.5
A repetat testul de compresie cu ulei, iar valorile au ramas in linii mari la fel.
Din cate am inteles nu este ok sa existe diferente asa mari.
Am schimbat si bujiile, pentru ca fostul proprietar nu le schimbase niciodatã.
La service am constatat de asemenea ca nu mai avea deloc ulei, desi acum vreo 2 luni avea. I-am pus ulei GM.
Masina de altfel merge ok, rotund, fara sa dea semne ca pierde putere.
E posibil ca valorile de compresie sa se amelioreze? Pot face ceva in sensul asta?
Mulțumesc anticipat,
Andrei
----
Model: Astra J
An fabricatie: 2014
Cod motor: A16XER
Km: 62000
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
nici o sansa... motorul acela este compromis si trebuie refacut complet (schimbati segmentii). Maxim este voie sa fie 1 diferenta dintre cilindrii plus sau minus dar la tine 2 cilindrii sunt dusi aproape complet si de acolo si vibratiile posibil. Iti recomand sa refaci motorul (schimbat si semeringuri supape si verificat ghidajele lor) si nu vei mai avea nici consum de ulei (care acum sigur exista si este mare daca ai ramas fara ulei in motor). succes
- ovicsb
- **
- 141 mesaje
- din 05 Apr 2013
- Astra 2013 A16xer
- Sibiu
ovicsb
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2013 A16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2013
- Mesaj Privat
vezi si la chiulasa etansarea supapelor, sa nu fie supape arse si astfel pierzi din etansarea initiala , apoi dai vina natural pe segmenti.Am patit-o la Fordul de la serviciu si dupa reparatie chiulasa schimbare supape,etc compresia a revenit la egalitatea initiala dintre cilindri, segmentarea fiind astfel anulata , motorul mergand excelent.
AStinga
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Mulțumim ptr revenire! Mai bine mai târziu decât niciodatã...În felul ãsta s-au clarificat lucrurile, lãmurind supozițiile colegilor de mai sus...
Când e vorba de pistoane, nu se schimbã decât la set: ele sunt împerecheate dela producție aî sã nu existe diferențe de masã între ele mai mare de câteva grame...bineînțeles dacã vrei sã ai motor, dacã nu, merge și cu pistoane rãmase dela alții...
Când e vorba de pistoane, nu se schimbã decât la set: ele sunt împerecheate dela producție aî sã nu existe diferențe de masã între ele mai mare de câteva grame...bineînțeles dacã vrei sã ai motor, dacã nu, merge și cu pistoane rãmase dela alții...
AStinga
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2017
- Mesaj Privat
Da, asa este. Acum mai are o buba, insa nici mecanicul care a reparat-o initial nu a identificat cauza. Uneori cand o pornesc se invarte mai mult automatul pana porneste, insa de cele mai multe ori porneste la jumatate de cheie. Nu am putut sa fac o legatura cu tempertura exterioara, caci se intampla in diferite momente ale zilei.
De mentionat ca se intampla dupa ce am luat-o de la reparat. Inainte nu facea asa.
De mentionat ca se intampla dupa ce am luat-o de la reparat. Inainte nu facea asa.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat