Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • snOOpy

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti?


Poza 1
Poza 2
Poza 3
Skip ads

  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Tin sa precizez....ca la aceste poze este facuta o sectiune prin roata...
pentru a se vedea interiorul cauciucului care nu se mai umfla...
Aspectul exterior nu va fi acesta..va fi tot un balon care in interior va avea modelul din poza...

Cred ca era bine de precizat...
B90NOS
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok, dar pe ce principiu functioneaza? Aveti si ceva detalii? Trebuie sa existe o suspensie si la nivelul rotii... poate ceva gen mici amortizoare in fiecare "spitza"?
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
http://www.michelinman.com/...ase01102005a.html
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Acum e clar, merci.
Este intr-adevar de viitor acest sistem, ramane de vazut cat este de fiabil...
Oricum, pentru urmatorii 10 ani - daca ar intra in productie de serie - pretul ar fi de cateva ori mai mare decat un cauciuc standard...
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
lovitura grea pt vulcanizari.... Mr. Green
oricum va fi f scump... in Quattroruote nr 2 au facut un test cu cauciucuri run-flat... poti merge chiar 1000 km !!! (pt cine e interesat am revista)
dar cind vezi ce preturi au te linistesti....
intre 300 si 500 E un cauciuc...
si mai rau, daca ai pana si mergi mult cu el nu e recomandat sa-l mai folosesti... asa ca e un pic cam scumpa distractia de a merge "pe janta"
  • dragos_itd

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Alexandria
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2004

  • Mesaj Privat
nu vreau sa fiu conservator dar eu unul ma gandesc la siguranta mea la viteza de 150 km/h cand dau intr-o groapa ... altfel spus ceea ce vad in pozele acestea nu imi inspira incredere
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Sunt misto; merg in ton cu janta. Dar e o problema : sunt diferite presiuni la diferite tipuri de masini. Asta cum se rezolva?
Oricum rele nu cred ca sunt.
Anv run-flat sunt destul de scumpe si la banii astia iti iei o gramada de caucioace standard si mergi cu ele pe janta:)
Probleme de siguranta nu prea vad la 150 si peste; gandestete la jentile alea cu 5-6 spite de 17,18,19" care suporta sarcini extrem de mari la un diametru al spitei care nu cred sa fie mai mare de 15-18mm si cu cauciuc cu talon f mic
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Care gropi la 150/Km/ora?
Doar nu credeti ca vor ajunge si in Romania? Question Idea
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR