bebeto33
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2012
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- tm44gam
- **
- 114 mesaje
- din 28 Oct 2009
- Astra 2004 y20dth
- Timis
tm44gam
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut. Am fost nevoit sa schimb "tulumba" de la servofrana( nu eu ci la mecanic). a trebuit sa dea jos bateria, filtrul de motorina, poma de frana, sa desfaca fire, furtunase si furtune. Per total a durat cam 4 ore. Dupa care au urmat emotiile ca am cumparat una second si nu stiam daca functioneaza.
Bafta.
Bafta.
- realcriss
- **
- 423 mesaje
- din 19 Dec 2008
- Astra 2001 1.7dti y17dt
- Arges
realcriss
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2008
- Mesaj Privat
Si eu am schimbat servofrana la astra g, a durat 5 ore, nu mai schimbasem servofrana pana atunci, si nici nu sunt mecanic.
In partea din interior la pedailer, avem de desfacut 4 piulite care prind servofrana de caroserie, plus axul care se prinde de pedala de frana.
Sub capota:
-baterie+suportul aferent
-am ridicat grila de plastic de la stergatoare si am desfacut cele doua piulite care tin supotul filtrului de motorina, apoi am tras filtrul in lateral pt a face loc; nu am desfacut conductele de motorina
-se scoate cutiuta cu relee; unitatea de ABS+suportul acesteia
-se desfac conductele metalice de la frane
-se scoate pompa de frana+servofrana
Dupa ce montati noua pompa aveti grija ca switch-ul de frana sa functioneze, la mine pedala nu mai ajungea sa apese pe capul acestuia; solutia: se scoate switch-ul de acolo si se trage de capul lui pana iese mai mult in afara apoi se pune la loc (este autoreglabil). eu am mers vreo doua zile cu luminile de frana aprinse tot timpul pana sa ma prind de faza.
Pt a aerisi instalatia de franare am gaurit capacul de la vasul cu lichid de frana si cu o pompa de bicicleta am bagat presiune in sistem (nu mai puteti "face pedale" pentru aerisire deoarece instalatia e goala), am conectat un furtun transparent si am aerisit la fiecare roata, dupa fiecare aerisire se completeaza cu lichid de frana.
In partea din interior la pedailer, avem de desfacut 4 piulite care prind servofrana de caroserie, plus axul care se prinde de pedala de frana.
Sub capota:
-baterie+suportul aferent
-am ridicat grila de plastic de la stergatoare si am desfacut cele doua piulite care tin supotul filtrului de motorina, apoi am tras filtrul in lateral pt a face loc; nu am desfacut conductele de motorina
-se scoate cutiuta cu relee; unitatea de ABS+suportul acesteia
-se desfac conductele metalice de la frane
-se scoate pompa de frana+servofrana
Dupa ce montati noua pompa aveti grija ca switch-ul de frana sa functioneze, la mine pedala nu mai ajungea sa apese pe capul acestuia; solutia: se scoate switch-ul de acolo si se trage de capul lui pana iese mai mult in afara apoi se pune la loc (este autoreglabil). eu am mers vreo doua zile cu luminile de frana aprinse tot timpul pana sa ma prind de faza.
Pt a aerisi instalatia de franare am gaurit capacul de la vasul cu lichid de frana si cu o pompa de bicicleta am bagat presiune in sistem (nu mai puteti "face pedale" pentru aerisire deoarece instalatia e goala), am conectat un furtun transparent si am aerisit la fiecare roata, dupa fiecare aerisire se completeaza cu lichid de frana.
pyry2009
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
pyry2009
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2015
- Mesaj Privat
Multumesc .imi poti spune te rog este posibil sa fie pompa abs sau cealalta,iti pot spune cand apas pedaua de mai multe ori se aude un fasait si tine undeva jos unde se simte si trepidatiile abs cu Masina pornita,eu am ajuns la concluzia ca ar fi tulumba,credeti ca ar putea fi pompa abs sau cealalta?
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- bobeleac
- **
- 198 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Astra 2003 y20dth
- Vrancea
bobeleac
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Azi am demontat si eu tulumba,amplificator frânã,ca si simptome,la fel se auzea un ,,fisait" când calcãm pedala de frânã si se întãrea pedala.Si întradevar e de munca .Eu am avut si furtunul de vacuum dupa supapã de unisens fisurat exact unde vine bagata conducta in tulumba.Cei care vreti sa schimbați tulumba neagra vedeti ca sunt 2 tipuri una pentru masini cu esp si una pentru masina fara esp.