Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • crysti_

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Vectra C,1.9 cdti 120cp,lipsa putere,nu se mai tureaza peste 2000 rotatii.Erori scanate cu opcom:
P0243-02 Boost Pressure Valve Low Voltage
P0703-04 Brake Switch Circuit Malfunction
P0400-02 EGR Circuit Low Voltage
P1180-02 Fuel Filter Heater Low Voltage
P0030-02 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank1 Sensor1)
P0638-02 Electronic Throttle Control Low Voltage
Erorile de mai sus nu se sterg,mai apar alte doua care se sterg si reapar imediat:
P0621-01 Generator Lamp ''L'' Control Circuit Malfunction
P1125-08 Throttle Actuator Feedback Circuit Malfunction
In urma cu o luna a fost curatata clapeta,EGR si senzor MAP. Clapeta a avut ulei la interior si au fost refacute lipiturile mufei.Masina a mers perfect o luna fara sa apara cheita sau check engine.
Foarte ciudat,am bagat in mufa alt egr nou si apare aceasi eroare.Daca las mufa scoasa,ramane iar aceasi eroare.Am verificat firele cu multimetrul si au contact in mufa.
Care ar fi ordinea interventiilor?Va rog ceva idei,nu stiu cu ce sa incep.




Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z19DT
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
acolo ai ceva interventie la instalatia electrica...ori contacte impefecte in mufe...nu exista sa nu se stearga...se sterg dar reapar e altceva
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
A se verifica siguranta F15(10A) din tabloul de sub capota motorului,daca este buna si daca exista 12V,pe siguranta(cu contact pus)... Posibil sa fie mult zgomot pentru nimic!
  • crysti_

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Contacte imperfecte in mufe nu am,sunt verificate si date cu spray.Intrerventii in instalatie nu au fost.Posibil sa fie contacte oxidate pe mufele ecu?Am sa verific maine F15 si revin.Va multumesc pt sugestii.
  • crysti_

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am gasit arsa siguranta F14,s-au sters toate erorile. Pentru big_electro61...jos palaria.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
bravo lui
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Siguranta F14 sau F15 pentru ce este? Multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Siguranta F14-spalator faruri(pentru masinile cu aceasta dotare) si F15-alimenteaza cu plus,consumatorii ce se pot citi in codurile de eroare din primul post,consumatori supravegheati si controlati de ECM...
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc. Paste fericit!
  • GSotir

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut sunt nou in club și nu prea știu unde sã mã adresez. Cam aceeași problema am și eu în sensul cã nu mai trage motorul. Opel Vectra 2005 z19dth 110kw. Problema a inceput dupã ce am dus-o în service cã se oprea in mers.3saptamani acolo,schimbat supapa control presiune,supapa injector,calibrat injectoare,reparat injector,curãțat egr,curãțat galerie una peste alta 3000 lei. Acum motorul toarce frumos dar nu mai trage . Cu pedala la fund în a6a nu trece de 2000ture și duce la120-125 km/h motor de 150cp e normal? Chiar și în trepte mici nu se tureaza peste3000. Va rog un rãspuns cã sa știu cum mã duc peste idioții de la service cã deja am platit destul. Cred,! Mulțumesc anticipat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu intra turbina din diverse motive.
Diagnoza competenta iti spune cauza.
Completeaza locatia la profil.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
poate fi ceva la presiunea din rampa...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am spus ca nu intra turbina, motorul fiind in "limp mode" din diverse motive.
Daca tu stii sigur, fara coduri de eroare, ca e presiunea in rampa, nu mai zic nimic.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
din spusele omului pe la ce a lucrat...dar tu sti sigur ca nu intra turbina..?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
A spus ca a schimbat injectoare si regulator presiune. Presupun ca a pus piese functionale.
EGR si admisie curatate.
Mai raman clapeta si turbina.
Daca pune codurile de eroare ne lamurim.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
nu mai presupune pentru ca traim in romania si sti bine cum se lucreaza in service si ce piese se pun...apoi de injectoare si probate pe banc nu mai vorbesc ca sunt toti meseriasii
  • GSotir

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Azi mã duc la ei sa facã diagnoza și o sa iau codurile. Oricum tot ei au bulit-o. Menționez cã înainte de reparație implicit de curãțare egr începuse sã fluiere și de la 1500 r/m acum foarte încet pe la 3000 și atunci când e rece. Sa fie turbina? Are 205000km motorul. Ori dupã ce cureți egr sau galeria trebuie fãcute ceva resetãri și ãștia nu au fãcut. Oricum mersi fain . Revin
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
GSotir a scris: Va rog un rãspuns cã sa știu cum mã duc peste idioții de la service cã deja am platit destul.
Daca as putea,acestui gen de persoane nu le-as raspunde niciodata,deoarece ei nu pun intrebari in ideea de a-si rezolva personal problema,ei vor sa-si arate muschii prin service-uri(service-uri pe care ei le-au ales)...!
  • GSotir

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Pai daca vrei sã îți arãți mușchii o repari singur. Cred. Tãticu eu sunt constructor de meserie ,mecanica ioc. Tocmai de asta am pus problema pe forum,cã dacã ai citit ce am scris referitor la cate s-au fãcut la mașinã cred cã era normal sã întreb și pe alti posesori de Vectra cã pe baza mecanicilor......... Oricum s-ar fãcut diagnoza și lipsa presiune in turbina de la clapetei. Sunt anulați dar nu lucra bine. S_a rezolvat. Acum pun întrebarea unde gãsesc dopurile sa scot panaramele alea de plastic
  • GSotir

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Sunt dopurile alea de astupa gãurile rãmase în locul clapetelor cã ãștia de la service habar nu au
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR