Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Mihai93753

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:
Fratilor am cumparat un actuator nou pentru ca cel vechi era spart culmea face sa nu il mai gasesc si acum nu mai stiu cum sa il reglez pe cel nou ....poate cineva sa ma ajute ?
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1998
Cod motor: Y20DTH
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu ai un vecin cu motor identic, regleaz-o astfel incat la pornirea motorului sa traga tija la maxim.
  • Mihai93753

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Poi problema e ca nu stiu daca clapeta de admisie , cand pun axul actuatorului trebuie sa stea pe inchis sau un pic pe deschis pentru ca din cate imi aduc aminte actuatorul cel vechi avea in jur de opt-noua spire, la fel l am facut si pe cel nou dar clapeta are deschidere cam o jumatate de centimetru si in plus de asta cand pun contactu axul ar trebui sa se traga ( asa am vazut in niste video pe youtube)
  • Mihai93753

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salutare , am schimbat circuitul de vacuum iar la filtru de polen este o electrovalva (cred ca este sau ii spune altcumva) treaba este ca are practic 3 intrari .pe 2 din ele sunt mufate furtunasele de vacuum iar pe al treilea este pus un capacel practic este anulat dar cand am suflat pe unul din furtune scapa aer pe la acel capacel ...este normal asa sau trebui inchis ermetic acel capacel ( mentionez ca aveam pierderi de vacuum dar nu stiu de unde de accea am inlocuit circuitul cu unul nou ) masina este un opel vectra b 2.0 cdti.....are cineva un sfat care sa ma ajute ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La electrovalva respectiva ai o intrare,o iesire si o comunicare cu atmosfera a iesirii.In momentele actionarii(alimentarii cu tensiune) electrovalvei,vacuumul intra pe intrare si iese pe iesire,legatura cu atmosfera fiind blocata.In momentele cand electrovalva este in stand-by(nealimentata),vacuumul este blocat la intrare,iar iesirea comunica cu atmosfera. Calea de comunicare cu atmosfera nu trebuie obturata deoarece ,vacuumul de pe iesire nu are unde se elibera(valoare 0).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR