Philips
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Va salut colegii !
Vin si eu cu o problema la un opel corsa 1.3cdti 2007 167.000km: dupa ce se incalzeste masina , emana un miros foarte intepator de gaze si uneori parca da sa "cada in nas"(nu numai cand e calda) , iar daca turez masina mai mult de 3/4000 incepe sa scoata fum albastru ! Mentionez ca si la motor se aude un zumzait iar martorul check engine e aprins ( de mai mult timp ).
S a mai intalnit cineva cu o astfel de problema ? Ma poate ajuta cineva?
Vin si eu cu o problema la un opel corsa 1.3cdti 2007 167.000km: dupa ce se incalzeste masina , emana un miros foarte intepator de gaze si uneori parca da sa "cada in nas"(nu numai cand e calda) , iar daca turez masina mai mult de 3/4000 incepe sa scoata fum albastru ! Mentionez ca si la motor se aude un zumzait iar martorul check engine e aprins ( de mai mult timp ).
S a mai intalnit cineva cu o astfel de problema ? Ma poate ajuta cineva?
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut,vezi sa nu ai EGR-ul infundat sau chiar mai rau gripat si partea electrica a egr sa nu mai lucreze ,baga un tester pe ea si iti spune ,e posibil sa.fi ramas pe inchis egr-ul,de obicei acesta se deschide cand sa incalzit motorul, si poate din cauza asta iti baga si ulei pe turbuina,ca in circuitul de gaze se gasesc si vapori de ulei din aceasta cauza ai si fum albastru. Poti face si un test cu pseudoagrafa ,apesi frana si accelerație si invarti cheia in contact pana se aprind toti martorii si mentii apãsate pedalele,apoi incepe sa clipoceasca martorul vezi pe net ,am schimbat unui prieten egr blocat norocul llui a fost ca isi cumparase unul nnou .
Sa auzim de bine!
Sa auzim de bine!
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
EGR-ul se deschide doar cand este cald motorul?
EGR-ul baga ulei pe turbina?
Eu am acelasi tip de motor si am curatat de 2 ori EGR-ul si galeria si din ce am observat lucrurile stau putin invers.
Vezi ce erori are masina si dupa aceea remediezi problema.EGR-ul il schimbi daca nu se poate curata sau daca are probleme la partea electrica.
EGR-ul baga ulei pe turbina?
Eu am acelasi tip de motor si am curatat de 2 ori EGR-ul si galeria si din ce am observat lucrurile stau putin invers.
Vezi ce erori are masina si dupa aceea remediezi problema.EGR-ul il schimbi daca nu se poate curata sau daca are probleme la partea electrica.
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Domnu svasile,daca se urmareste circuitul gazelor in motor va dati seama ca in spatele galeriei exista un separator de ulei sau cum doriti sa ii spuneti , daca va uitati la capacul distributiei intra un furtun ce iese din separator, turbina nu iti va baga in motor doar aer proaspat ,veti gasi un furtun suplimentar pe tubulatura turbinei (alimentare aer proaspat)si de aici o sa va dati seama cum intra ulei in turbina . Dar ne abatem de la subiect.
Referitor la egr el sta tot timpul in 2% deschis cat motorul e rece(cel putin la mine asa este la Dumneavoastra poate nu este la fel) pentru a recircula gazele apoi in functie de turatii viteza ..etc, il / se va deschide 42% sau mai mult.Poate gresesc eu si ma scuz anticipat.
Sa auzim de bine!
Referitor la egr el sta tot timpul in 2% deschis cat motorul e rece(cel putin la mine asa este la Dumneavoastra poate nu este la fel) pentru a recircula gazele apoi in functie de turatii viteza ..etc, il / se va deschide 42% sau mai mult.Poate gresesc eu si ma scuz anticipat.
Sa auzim de bine!
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Din cate stiu eu cand EGR-ul este blocat pe inchis gazele nu mai intra in galeria de admisie.
El spune ca fum ii scoate la 3/4000 rotatii cand EGR-ul ar trebui sa se inchida.Ulei in instalatia de aer scapa pe la axul turbinei (dupa o anumita uzura).
Fara diagnoza eu evit sa ma pronunt care ar fi cauza problemei.
El spune ca fum ii scoate la 3/4000 rotatii cand EGR-ul ar trebui sa se inchida.Ulei in instalatia de aer scapa pe la axul turbinei (dupa o anumita uzura).
Fara diagnoza eu evit sa ma pronunt care ar fi cauza problemei.
- silviucorsa
- *
- 7 mesaje
- din 28 Jun 2016
- Corsa 2010 Z13DTE
- Sibiu
silviucorsa
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2010 Z13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salutare, eu am avut o problema asemanatoare. Se simtea miros de gaze la interior destul de puternic, la mecanic am vazut, dupa ce am dat capacul de plastic de pe motor jos, ca un injector avea saiba dusa, se vede ca iasa combustibil pe langa, ca si cum ar "bolborosi". Un set de saibe 50 de lei, sunt 4 bucati. Dar la schimbarea saibei injectorul a iesit foarte greu, si era depunere de calamina in zona respectiva, dupa care am constatat ca si partea electronica era dusa. Iti recomand sa mergi la un mecanic, cauzele problemei tale sunt diverse, si pana nu se verifica la fata locului nu poti sa stii ce este, dar daca vrei sa verifici partea cu scosul capacului de pe motor si sa vezi ce e acolo o poti face si tu, doar pentru a constata.
Bafta si sper sa nu fie probleme mari
Bafta si sper sa nu fie probleme mari