Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • popescuion

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Simptome: Am avut un sentiment straniu asta seara, am coborat la masina, sa o pornesc, am pornit-o stau linistit, si incepe sa miroasa excesiv ceva ciudat, ma uit in stanga, in dreapta, si vad, fum, fum fum, facusem fum pe toata aleea(masina era la relanti fara sa o accelerez, motorul era rece) tin sa mentionez, ca imi intra ulei in vasul de expansiune, imi papa ulei, fumul este albastrui si miroase a ceva ars, nu stiu sigur, dar te arde pe nas, ca erori, am airbag-ul si calculatorul de racire(a fost schimbat si am uitat sa-i sterg eroarea) Ce-mi recomandati? ce sa fac? tin sa mentionez, motorul cand se incalzeste nu mai scoate fum asa de mult, abia ca mai scoate. Am schimbat la termofloate de mi s-a urat...

Cod(uri) eroare: -
----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y17DT
Skip ads

  • popescuion

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Am si un video e mai de mult, dar acum e mai rau la relanti, atunci o acceleram cu motorul rece. http://www.youtube.com/watch?v=OHMspbcKpfA
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Problema clasica la y17dt este turbina ,iti cara uleiul in admisie .La un moment dat este f. posibil ca sa se tureze singura in 5k de ture si cu cheia scoasa sa nu se opreasca si se va opri cand va ramane fara ulei ,dar atunci va fi prea tarziu.
Un sfat ,nu o mai porni si verifica turbina.
  • popescuion

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Problema e ca, am mers cu ea asa de mult timp, am schimbat un kit la turbina, si la pornire nu a mai scos fum, acum a inceput iar, motorul este schimbat, tot original(opel) tot y17dt, motorul trage de rupe, ma duc cu el mult, ma bag in depasiri nu ma lasa, dar, pana se incalzeste scoate la fum, si miroase..... Deci sa fie turbina?
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
radu tu nu citesti ce zice omul....scrie negru pe alb...imi baga ulei in vasul de expansiune....1 garnitura de chiulasa...2 termoflot dar din moment ce scoate fum e garnitura....bafta
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De la termoflot nu scoate fum ,scapa ulei in antigel si nici de la uleiul din antigel nu scoate fum......si mai zice ca papa ulei,acum nu a spus cat papa si cat ulei ajunge in antigel.Poate fi si garnitura de chiulasa,poate fi tecile la injectoare duse si mai poate fi si turbina.Daca este garnitura de chiulasa ,cel mai probabil motorul va merge prost si va bolborosi in vasul de expansiune .Sa verifice turbina este cel mai simplu ,demonteaza furtunul ce este montat la iesirea turbinei si verifica jocul din ax si daca are ulei pe acel furtun (mult ,daca e putin e normal).
Acum am dat si eu cu presupusul vizavi de datele pe care le-a dat colegul nostru.Bafta.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
a da cu presupusu e una ...a povesti e alta....nu e litera de lege sa bolboroseasca in vas....am intalnit cazuri in care consuma antigel fara sa bolboroseasca....consuma ulei fara sa amestece cu antigel...il baga in cilindru din puntea de presiune de ulei ce merge in chiulasa...sunt fel de cazuri deci nu e un stas...la fel de bine pot fi segmentii
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ok mestere asa e , daca le stii asa bine de ce nu ii faci masina omului.Am avut motorul asta 9 ani si mai stiu si eu cate ceva despre el.
Treaba cu presupusul nu prea ai inteles-o ,dar mai bine las-o asa.Bafta.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ai putut avea masina de cand te-ai nascut...ca ulei in antigel nu vezi din cauza la turbina..
  • popescuion

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Bun baieti, de la ce poate sa fie? Adica eu nu ma pot prinde, motorul trage de rupe, merge rotund, nu am treaba cu el..
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mai frate Ciprinhio,cum dumnezeu ai dedus tu ,ca eu am zis ca turbina baga ulei in antigel ,il baga in admisie ,doar cand este uzata,uleiul din antigel provine de la termoflot ,care se poate si anula si in unele cazuri din cauza tecilor injectoarelor,na ca am spus-o si pe asta colegului popescuion ,apropo de problema lui.
@popescuion ,daca zici ca turbo este ok ,atunci cel mai probabil trebuie sa dai chiulasa jos si sa verifici tecile injectoarelor ,oringurile tecilor si ale injectoarelor si garnitura de chilasa.
Pana la urma cat ulei scade din baie ,ca nu ne-ai spus.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
daca tot trage asa de rupe las-o asa
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR