Mihai_T
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2007
- Mesaj Privat
Caut o pompa buna de picior, cu un singur cilindru, de tinut in masina pt refacut ocazional presiunea in pneuri / rezolvat pana de urgenta (fie umflata roata pe pana, fie rezerva)
Am gasit foarte multe rapciugi chinezesti cu 20 de lei de ti-e si frica sa pui mana pe ele ca se rup.
Dar am gasit si multe review-uri la pompe "de marca" gen Michelin in care oamenii se plangeau de calitate.
Ma gandesc la ceva pompe poloneze Geko sau Yato:
https://www.emag.ro/pomp....XJMFFBBM/
sau
https://mastertools.ro/pompe...cu-manometru.html
Aveti vreo pompa buna de picior pe care o recomandati ?
Am gasit foarte multe rapciugi chinezesti cu 20 de lei de ti-e si frica sa pui mana pe ele ca se rup.
Dar am gasit si multe review-uri la pompe "de marca" gen Michelin in care oamenii se plangeau de calitate.
Ma gandesc la ceva pompe poloneze Geko sau Yato:
https://www.emag.ro/pomp....XJMFFBBM/
sau
https://mastertools.ro/pompe...cu-manometru.html
Aveti vreo pompa buna de picior pe care o recomandati ?
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- ovicsb
- **
- 141 mesaje
- din 05 Apr 2013
- Astra 2013 A16xer
- Sibiu
ovicsb
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2013 A16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2013
- Mesaj Privat
@Mihai_T
eu am cumparat de la mag DHS din localitate o pompa foarte asemanatoare cu cea de mai jos.
https://www.decathlon.ro/pom...0-id_8303706.html ,
initial am luat-o pt bicicleta dar de foarte multe ori am folosit-o la masina mai ales pt corectia presiunii la anvelope.Sunt deosebit de incantat de volumul mare de aer pompat in anvelopa la o cursa a pistonului , comoditatea in exploatare ( fiind mai inalta) nu este nevoie sa te apleci mult din spate cand pompezi.Construita integral din fibra, foarte usoara, stabila, actionare foarte usoara (placut surprins) cu efort minim, manometru cu diviziuni bine definite si spatiate (nu stiu cat de reala este indicatia) putand fi livrata aceeasi presiune la toate rotile, usor de citit diviziunea pe scala chiar si subdiviziunea.Per ansamblu foarte multumit.
Acum sa revin totusi la subiect, nu mai sunt adeptul pompelor de picior din pricina constructiei firave,manometrelor cu diviziuni inghesuite greu de citit, cursei mici / implicit volum mic de aer,etc.Daca ar trebui sa aleg in a purta o pompa in masina, as alege pe cea de mai sus sau similara fara a sta pe ganduri.Dar trebuie si sa recunosc ca port in masina un minicompresor ceva mai bunicel din cauza comoditatii si usurintei in exploatare.Totusi corectia foarte fina de egalizarea a presiunilor in anvelope tot cu pompa o fac, compresorul are un manometru mai mic ( cu diametrul scalei mic) si astfel este greu de oprit la aceeasi diviziune pentru fiecare roata, acul indicator fiind foarte gros chiar si la varf astfel ca acopera 1-2 diviziuni odata.Totusi este util la o umflare rapida sau pana prin timpul scurt de aducere a anvelopei in parametrii de presiune.
eu am cumparat de la mag DHS din localitate o pompa foarte asemanatoare cu cea de mai jos.
https://www.decathlon.ro/pom...0-id_8303706.html ,
initial am luat-o pt bicicleta dar de foarte multe ori am folosit-o la masina mai ales pt corectia presiunii la anvelope.Sunt deosebit de incantat de volumul mare de aer pompat in anvelopa la o cursa a pistonului , comoditatea in exploatare ( fiind mai inalta) nu este nevoie sa te apleci mult din spate cand pompezi.Construita integral din fibra, foarte usoara, stabila, actionare foarte usoara (placut surprins) cu efort minim, manometru cu diviziuni bine definite si spatiate (nu stiu cat de reala este indicatia) putand fi livrata aceeasi presiune la toate rotile, usor de citit diviziunea pe scala chiar si subdiviziunea.Per ansamblu foarte multumit.
Acum sa revin totusi la subiect, nu mai sunt adeptul pompelor de picior din pricina constructiei firave,manometrelor cu diviziuni inghesuite greu de citit, cursei mici / implicit volum mic de aer,etc.Daca ar trebui sa aleg in a purta o pompa in masina, as alege pe cea de mai sus sau similara fara a sta pe ganduri.Dar trebuie si sa recunosc ca port in masina un minicompresor ceva mai bunicel din cauza comoditatii si usurintei in exploatare.Totusi corectia foarte fina de egalizarea a presiunilor in anvelope tot cu pompa o fac, compresorul are un manometru mai mic ( cu diametrul scalei mic) si astfel este greu de oprit la aceeasi diviziune pentru fiecare roata, acul indicator fiind foarte gros chiar si la varf astfel ca acopera 1-2 diviziuni odata.Totusi este util la o umflare rapida sau pana prin timpul scurt de aducere a anvelopei in parametrii de presiune.