tdf
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Astra H 2010 cu 200k, benzina, 90 CP + GPL de la 100 k, distributie cu lant. Masina are revizii la zi si la timp si piese schimbate asa cum mi s-a spus la service Sildani Boldesti-Scaeni (compresor AC, ambreiaj, sonda lamda de doua ori, placa cu bobine de deasupra bujiilor sau cum s-o numi de doua ori, si altele multe si marunte).
Nu imi place cum se comporta masina acum:
- e foarte moale la accelerare la blana;
- tremura la pornire primele 20~30 sec secunde si nu trage deloc;
- pierd mult lichid de frana pe langa pompa de apa desi am schimbat garniturile si furtunurile.
As dori sai fac masinii o diagnoza/evaluare independenta la un service serios si nu stiu unde. Deja cad piese piese relativ scumpe destul de des si nu sunt convins ca nu imi trebuie alta masina.
Aveti o solutie pe o raza de 150 km de Boldesti-Scaeni? Bucuresti este ok.
Va multumesc,
TDF
Am un Astra H 2010 cu 200k, benzina, 90 CP + GPL de la 100 k, distributie cu lant. Masina are revizii la zi si la timp si piese schimbate asa cum mi s-a spus la service Sildani Boldesti-Scaeni (compresor AC, ambreiaj, sonda lamda de doua ori, placa cu bobine de deasupra bujiilor sau cum s-o numi de doua ori, si altele multe si marunte).
Nu imi place cum se comporta masina acum:
- e foarte moale la accelerare la blana;
- tremura la pornire primele 20~30 sec secunde si nu trage deloc;
- pierd mult lichid de frana pe langa pompa de apa desi am schimbat garniturile si furtunurile.
As dori sai fac masinii o diagnoza/evaluare independenta la un service serios si nu stiu unde. Deja cad piese piese relativ scumpe destul de des si nu sunt convins ca nu imi trebuie alta masina.
Aveti o solutie pe o raza de 150 km de Boldesti-Scaeni? Bucuresti este ok.
Va multumesc,
TDF
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
tdf
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2015
- Mesaj Privat
Multumesc, la nevoie schimb si pompa de apa pentru ca nu e problema de garnituri sau furtune.
Am impresia ca in masina asta nu mai trebuie investit, de aceea doresc sa gasesc un service pentru diagnoza. Masina incepe sa semene cu vechea Dacie, nu ma lasa dar permanent are ceva care sa ma sacaie sau sa nu mearga rotund.
Am avut un Aveo LT din 2012 de nou care, pana la 150 k, nu a cerut nimic in afara de revizii curente (din pacate l-am facut praf si pulbere). Astra la 150 k deja ma suparase aproape tot cat ma supara soacra-mea; dar ma duc cat pot de rar pe la ea.
Am impresia ca in masina asta nu mai trebuie investit, de aceea doresc sa gasesc un service pentru diagnoza. Masina incepe sa semene cu vechea Dacie, nu ma lasa dar permanent are ceva care sa ma sacaie sau sa nu mearga rotund.
Am avut un Aveo LT din 2012 de nou care, pana la 150 k, nu a cerut nimic in afara de revizii curente (din pacate l-am facut praf si pulbere). Astra la 150 k deja ma suparase aproape tot cat ma supara soacra-mea; dar ma duc cat pot de rar pe la ea.
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
tdf
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2015
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.
Nu am scris ca pierd lichid de racire la vedere, se prelige pe motor. Nu gasesc meserias in zona, am incercat si toti vor sa schimbe o garnitura pe care am schimbat-o de doua ori in ultimul an. Am impresia ca, daca le iei calculatorul, nu mai stiu sa mecanica auto.
Azi dimineata, ca un facut, motorul nu mai vroia sa treaca de 400 rpm. L-am oprit, am dat cheie si s-a restabilit turatia pe la 900.
La pranz la fel. O fi aflat masina ca am parat-o pe net ca o paste restructurarea?
Numai bine va doresc!
Nu am scris ca pierd lichid de racire la vedere, se prelige pe motor. Nu gasesc meserias in zona, am incercat si toti vor sa schimbe o garnitura pe care am schimbat-o de doua ori in ultimul an. Am impresia ca, daca le iei calculatorul, nu mai stiu sa mecanica auto.
Azi dimineata, ca un facut, motorul nu mai vroia sa treaca de 400 rpm. L-am oprit, am dat cheie si s-a restabilit turatia pe la 900.
La pranz la fel. O fi aflat masina ca am parat-o pe net ca o paste restructurarea?
Numai bine va doresc!
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
tdf
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2015
- Mesaj Privat
tdf
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2015
- Mesaj Privat
tdf
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am fost ieri la EDS. Multumit de service, nemultumit de rezultat.
Nu mi-au facut diagnoza deoarece considera ca instalatia GPL face deranjul, reglajele sunt invazive relativ la computerul de bord.
Incerc sa ajung la Vernesti pentru reglaj GPL. Dupa care ma voi programa iar la EDS. Daca ma duc la firma care mi-a instalat GPL o sa imi spuna ca e perfect reglata.
Tariful a fost corect, 60 de lei pentru o masina care a stat si pe elevator.Am primit eExplicatii tehnice la plecare, din pacate eu sunt ignorant in domeniu si nu am inteles mare lucru din ele.
Despre EDS:
Ca opinie personala, sala de asteptare e meschina, intunecoasa si mobilata eronat. Pe mesele rotunde nu incap doua laptopur. Eu am lucrat cat timp am asteptat ocupand, practic, toata masa.
Eu nu am detectat wifi pentru clienti, nu e mare lucru sa fie, exista o retea wifi EDS si se seteaza o latime de banda si o parola pentru clienti.
Ce cauta muncitorii din apropiere in echipament de munca la automatul de cafea? Merita banii facuti asa cu amestecarea acestora cu clientii? Si eu sunt santierist, dar, in calitate de client, nu mi-a placut. Nu am intrat la service in salopeta si bocanci.
Am fost ieri la EDS. Multumit de service, nemultumit de rezultat.
Nu mi-au facut diagnoza deoarece considera ca instalatia GPL face deranjul, reglajele sunt invazive relativ la computerul de bord.
Incerc sa ajung la Vernesti pentru reglaj GPL. Dupa care ma voi programa iar la EDS. Daca ma duc la firma care mi-a instalat GPL o sa imi spuna ca e perfect reglata.
Tariful a fost corect, 60 de lei pentru o masina care a stat si pe elevator.Am primit eExplicatii tehnice la plecare, din pacate eu sunt ignorant in domeniu si nu am inteles mare lucru din ele.
Despre EDS:
Ca opinie personala, sala de asteptare e meschina, intunecoasa si mobilata eronat. Pe mesele rotunde nu incap doua laptopur. Eu am lucrat cat timp am asteptat ocupand, practic, toata masa.
Eu nu am detectat wifi pentru clienti, nu e mare lucru sa fie, exista o retea wifi EDS si se seteaza o latime de banda si o parola pentru clienti.
Ce cauta muncitorii din apropiere in echipament de munca la automatul de cafea? Merita banii facuti asa cu amestecarea acestora cu clientii? Si eu sunt santierist, dar, in calitate de client, nu mi-a placut. Nu am intrat la service in salopeta si bocanci.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat