cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
i_o_n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2007
- Mesaj Privat
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Va rog daca stie cineva ce capacitate are rezervorul la frontera 2,2 in talonul meu scrie 85 litri,azi eram cu acu aproape de rosu nu mi-se aprinsese inca becul si am facut plinul pana in gat si surpriza mi-a intrat 55 de litri,acul nu sta la plin ci putin peste 60litri.
Ce sa fie, acul nu merge bine s-au rezervorul a fost schimbat cu unul mai mic.
Multumesc!
Va rog daca stie cineva ce capacitate are rezervorul la frontera 2,2 in talonul meu scrie 85 litri,azi eram cu acu aproape de rosu nu mi-se aprinsese inca becul si am facut plinul pana in gat si surpriza mi-a intrat 55 de litri,acul nu sta la plin ci putin peste 60litri.
Ce sa fie, acul nu merge bine s-au rezervorul a fost schimbat cu unul mai mic.
Multumesc!
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Ai alimentat de la pompa de camion? Adica mare?
S-a facut multa spuma si a declansat repede pistolul, din cauza spumei.
Exemplu de acum doua zile la mine, tot pe rezerva, fara bec aprins, a intrat 60-65 L si s-a dus peste cap
A inceput sa miste dupa vreo 200 de km, adica dupa Harsova(Ploiesti-Constanta).
Posibil, acul a avut o zi proasta(maine e alta zi), sau varianta cu spume
De schimbat rezervorul e cam dificil, ca el sta pe niste suporti. La o privire minima pe sub masina vezi daca suportii sunt modificati sau alte balarii. Dar cu siguranta sunt presupuneri, cine sta sa schimbe rezervorul cu unul mai mic sau mai mare(asta e mai plauzibila).
La Frontera B, de cand am acest model de masina, niciodata nu m-am bazat la mililitru(of, ce greu a fost sa scriu corect , vinul e de vina) pe indicator, am luat doar orientativ consumul.
S-a facut multa spuma si a declansat repede pistolul, din cauza spumei.
Exemplu de acum doua zile la mine, tot pe rezerva, fara bec aprins, a intrat 60-65 L si s-a dus peste cap
A inceput sa miste dupa vreo 200 de km, adica dupa Harsova(Ploiesti-Constanta).
Posibil, acul a avut o zi proasta(maine e alta zi), sau varianta cu spume
De schimbat rezervorul e cam dificil, ca el sta pe niste suporti. La o privire minima pe sub masina vezi daca suportii sunt modificati sau alte balarii. Dar cu siguranta sunt presupuneri, cine sta sa schimbe rezervorul cu unul mai mic sau mai mare(asta e mai plauzibila).
La Frontera B, de cand am acest model de masina, niciodata nu m-am bazat la mililitru(of, ce greu a fost sa scriu corect , vinul e de vina) pe indicator, am luat doar orientativ consumul.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Trifu Alin
- OP
- 27 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Frontera 2002
- Mehedinti
Trifu Alin
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Serocska
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Covasna
- Masina: Frontera 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
sunt si eu proprietar din decembrie a unui Frontera B cu motor 2.2 DTI 16V, am aceasi problema ca si tu Alin - motorul la turatie intre 1600 si 2000 scoate fum si trepideaza , iar bordul functioneaza numai daca aprind lumina.
Am fost la service, dar nu au reusit sa identifice corect problema, nu au putut sa ia valori de adaugare, au spus ca s-ar putea provine de la EGR. Am scos am curatat, dar fara rezultate. Am verificat si la vacum, la furtunase, erau fisurate, am rezolvat, dar motorul nu a revenit la normal. Mai trebuie sa ma uit langa vasul de expansiune, dupa cum am citit pe topic, dar nu am mari sperante.
Nu am inteles bine ce ti-au facut la service? poti sa pui foto despre valva la care au umblat? Mersi!
Numai bine...
sunt si eu proprietar din decembrie a unui Frontera B cu motor 2.2 DTI 16V, am aceasi problema ca si tu Alin - motorul la turatie intre 1600 si 2000 scoate fum si trepideaza , iar bordul functioneaza numai daca aprind lumina.
Am fost la service, dar nu au reusit sa identifice corect problema, nu au putut sa ia valori de adaugare, au spus ca s-ar putea provine de la EGR. Am scos am curatat, dar fara rezultate. Am verificat si la vacum, la furtunase, erau fisurate, am rezolvat, dar motorul nu a revenit la normal. Mai trebuie sa ma uit langa vasul de expansiune, dupa cum am citit pe topic, dar nu am mari sperante.
Nu am inteles bine ce ti-au facut la service? poti sa pui foto despre valva la care au umblat? Mersi!
Numai bine...
mathy007
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2001 X22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
Serocska
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Covasna
- Masina: Frontera 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
nino
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Ilfov
- Masina: Frontera 2000 X22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat
PVadraru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
PVadraru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
Aveti dreptate ma scuzati .
Este vorba de ce a scris in prima postare mi se aprinde check engine si imi taie acceleratia pe la 2700/3000 rot/mn si scoate fum alb albastru, am schimbat electrovalva EGR, supapa EGR si am curatat admisa, dupa ce am schimbat toate astea nu imi face desc cum imi fãcea inainte aveti idee ce ar mai putea fi?
Opel frontera b 2.2 DTI
Este vorba de ce a scris in prima postare mi se aprinde check engine si imi taie acceleratia pe la 2700/3000 rot/mn si scoate fum alb albastru, am schimbat electrovalva EGR, supapa EGR si am curatat admisa, dupa ce am schimbat toate astea nu imi face desc cum imi fãcea inainte aveti idee ce ar mai putea fi?
Opel frontera b 2.2 DTI
PVadraru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
Aveti dreptate ma scuzati .
Este vorba de ce a scris in prima postare mi se aprinde check engine si imi taie acceleratia pe la 2700/3000 rot/mn si scoate fum alb albastru, am schimbat electrovalva EGR, supapa EGR si am curatat admisa, dupa ce am schimbat toate astea nu imi face desc cum imi fãcea inainte aveti idee ce ar mai putea fi?
Opel frontera b 2.2 DTI
Este vorba de ce a scris in prima postare mi se aprinde check engine si imi taie acceleratia pe la 2700/3000 rot/mn si scoate fum alb albastru, am schimbat electrovalva EGR, supapa EGR si am curatat admisa, dupa ce am schimbat toate astea nu imi face desc cum imi fãcea inainte aveti idee ce ar mai putea fi?
Opel frontera b 2.2 DTI
PVadraru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
Aveti dreptate ma scuzati .
Este vorba de ce a scris in prima postare mi se aprinde check engine si imi taie acceleratia pe la 2700/3000 rot/mn si scoate fum alb albastru, am schimbat electrovalva EGR, supapa EGR si am curatat admisa, dupa ce am schimbat toate astea nu imi face des cum imi fãcea inainte aveti idee ce ar mai putea fi?
Opel frontera b 2.2 DTI
Este vorba de ce a scris in prima postare mi se aprinde check engine si imi taie acceleratia pe la 2700/3000 rot/mn si scoate fum alb albastru, am schimbat electrovalva EGR, supapa EGR si am curatat admisa, dupa ce am schimbat toate astea nu imi face des cum imi fãcea inainte aveti idee ce ar mai putea fi?
Opel frontera b 2.2 DTI
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
Cred ca minim 50% din motoarele 2.0 si 2.2 DTI dezvolta problema asta, inclusiv al meu. Varianta ieftina si rapida ... anulezi vacuumul voletilor de pe admisie (NU vorbesc de EGR ... desi il poti anula si pe acela). Capsula vacumatica se afla in partea dreapta a capacului de admisie, scoti furtunasul de vacuum si obturezi cu un surub capsula (sa nu intre mizerie) ... urmaresti furtunasul pana la una din cele 3 valve din spatele filtrului de aer, il scoti afara si de acolo si obturezi valva cu un surub (ca sa NU piarda vacuum, atentie surubul asta este mult mai important). Practic voletii de pe admisie vor ramane permanent deschisi.
Variantele scumpe ... posibil sa fie ECU ... posibil sa fie pompa de vacuum uzata ...
Care este codul de eroare pe care il ai?
Variantele scumpe ... posibil sa fie ECU ... posibil sa fie pompa de vacuum uzata ...
Care este codul de eroare pe care il ai?
PVadraru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
Daca nu sti ... nu sti ...
Scoate furtunul ... vezi daca mai intra in limp mode, daca mai pierde putere ... foloseste metoda ca mijloc de diagnoza.
Daca merge bine fara furtun ... atunci sti unde e problema ... la voletii de pe admisie (care nu sunt actionati corect).
Daca vrei sa pui furtunul la loc si sa mearga bine ... perfect ... apuca-te si schimba toate valvele vacuumatice, pompa de vacuum si probabil si ECU.
Sau varianta 2 ... mergi la un service (sau 2, 3, 4 ...dupa noroc) si nu mai pune intrebari pe forum, in special daca te-a speriat anularea temporara a unui amarat de furtunas de vacuum ... ramai la ce sti.
Bafta
dar ... daca nu sti ... nu sti ...
Scoate furtunul ... vezi daca mai intra in limp mode, daca mai pierde putere ... foloseste metoda ca mijloc de diagnoza.
Daca merge bine fara furtun ... atunci sti unde e problema ... la voletii de pe admisie (care nu sunt actionati corect).
Daca vrei sa pui furtunul la loc si sa mearga bine ... perfect ... apuca-te si schimba toate valvele vacuumatice, pompa de vacuum si probabil si ECU.
Sau varianta 2 ... mergi la un service (sau 2, 3, 4 ...dupa noroc) si nu mai pune intrebari pe forum, in special daca te-a speriat anularea temporara a unui amarat de furtunas de vacuum ... ramai la ce sti.
Bafta
dar ... daca nu sti ... nu sti ...
VMoise
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2019
- Mesaj Privat