flv525
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua dragii mei,am aceasta problema cum am precizat si in titlul anuntului ''miros urat la pornirea aerului(doar aerului nu si a AC-ului) ca este pe cald sau pe frig vine un miros urat timp de cateva minute bune.Precizez ca instalatie este dezifectata si filtru de polen este nou.Treaba asta se intampla mai intens cand afara este umed,ploua dar nu numai.Am zis ca poate se umezeste filtru de polen dar nu ajunge nici pic de apa la filtru,totul este in regula.Astept pareri din partea voastra care poate a-ti mai avut acesta problema.Masina este Opel astra sport tourer 2011 2.0 cdti.O zi frumoasa!
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salut. Cred ca aceeasi pb o am si eu. Sunt zile ( indiferent ca afara e cald sau frig, ploua sau e soare, etc ) cand imediat dupa pornire am un miros ciudat in masina, care dupa aprox 2-3minute dispare. Nu mi-am putut da seama de la ce poate fi.
Clima o tin pornita tot timpul, si ventilatia merge pe AUTO.
Daca ar fi ceva de la instalatie sau filtru de aer/etc, ar trebui ca acest miros sa persiste, dar dispare dupa aprox 2-3minute...
Am crezut ca am eu pb cu "mirosul"
Nu i-am dat nici eu de cap...
Astra J 2015, 2.0CDTI, 90k km.
Clima o tin pornita tot timpul, si ventilatia merge pe AUTO.
Daca ar fi ceva de la instalatie sau filtru de aer/etc, ar trebui ca acest miros sa persiste, dar dispare dupa aprox 2-3minute...
Am crezut ca am eu pb cu "mirosul"
Nu i-am dat nici eu de cap...
Astra J 2015, 2.0CDTI, 90k km.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
ska a scris:Daca tubulatura ar fi plina de mizerii, mirosul ar trebuie sa fie prezent tot timpul, nu?
La mine persista 2-3 min dupa pornirea motorului ( indiferent ca e cald sau rece ) dupa care dispare. Si nu miroase tot timpul.
La mine persista 2-3 min dupa pornirea motorului ( indiferent ca e cald sau rece ) dupa care dispare. Si nu miroase tot timpul.
Cata cantitate de aer imbacsit poate genera o mana de frunze?
Putina!
De aceea miroase doar la inceput, pentru ca baga aerul imbacsit mai mult timp, cat a stat masina nepornita.
Dupa ce aerul se "primeneste", nu mai miroase.
Mana aceea de frunze nu poate imbacsi tot volumul de aer care intra incontinuu pe acolo.
Mirosul poate fi si de la mazga formata pe radiatorul AC, datorita condensului.
Solutiile: cele doua spuse de Daniel si de Chelebet.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
flv525
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2016
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Am verificat azi conductele si erau curate, doar f putin praf, in rest fara frunze, depuneri, umezeala sau alte chestii.
Filtru de aer desi avea aprox 9000km de la ultimul schimb, avea doar 3 luni. Nu era f imbacsit.
Deci pe partea asta nu s-au constatat depuneri. Ma si grabeam si nu am avut timp sa fac o "igienizare" a instalatiei. A ramas pt data urmatoare, la 100.000km, cand voi lasa masina la ei si pt distributie.
Oricum, pana la ora asta, am avut vreo 3 porniri si sincer nu am mai sesizat vreun miros.
Va mai tin la curent,
Filtru de aer desi avea aprox 9000km de la ultimul schimb, avea doar 3 luni. Nu era f imbacsit.
Deci pe partea asta nu s-au constatat depuneri. Ma si grabeam si nu am avut timp sa fac o "igienizare" a instalatiei. A ramas pt data urmatoare, la 100.000km, cand voi lasa masina la ei si pt distributie.
Oricum, pana la ora asta, am avut vreo 3 porniri si sincer nu am mai sesizat vreun miros.
Va mai tin la curent,
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
calaul16
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2017
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
ska a scris:Da, bineinteles. Am schimbat toate filtrele. Cum de altfel le schimb la fiecare 10k km ( aer, polen, ulei si motorina ).
Deci mirosul era inmagazinat in filtrul de polen.
In drumurile tale, treci pe langa niste surse urat mirositoare (combinate chimice, gropi de gunoi etc)?
Daca da, posibil ca se imbacseste filtrul de polen cu acele mirosuri si apoi le degaja in habitaclu in primele momente dupa pornirea motorului.
Pe langa astfel de surse de miros trebuie trecut cu ventilatia pe recirculare.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Chestia e ca acest miros a aparut ( sau cel putin l-am constatat ) doar dupa ultima revizie, adica la aprox 80k km, undeva pe la inceput de Decembrie 2017. Acest miros a persistat aleator, in aceasta perioada ( Dec 2017 - Mar 2018 ) si cei 10k km.
Drumurile sunt cam aceleasi, de cand am luat masina, la 25k km.
Mai mult ca sigur a fost o pb cu filtul de polen.
Nu am mai simtit miros dupa schimb. Si am deja aprox 500km.
Oricum la urmatoarea revizie sigur ii fac si o igienizare.
Drumurile sunt cam aceleasi, de cand am luat masina, la 25k km.
Mai mult ca sigur a fost o pb cu filtul de polen.
Nu am mai simtit miros dupa schimb. Si am deja aprox 500km.
Oricum la urmatoarea revizie sigur ii fac si o igienizare.
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Reviziile le fac la Opel si deobicei stau langa ei.
Dar la rev de 80k a trebuit sa o fac f repede ( gen vineri dimineata am aflat ca trebuie sa plec duminica in germania, gen 3000km, si trebuia s o fac in ziua aia/pana dupamasa, iar la opel nu m ar fi primit decat sapt urmatoare ) asa ca am mers la un service cu care mai colaboram, de incredere, al carui patron imi e prieten f bun de foarte multi ani. Drept e ca n am stat langa ei doar am lasat masina, dar filtru nu parea sa nu fie schimbat ( e o f mare diferenta intre un filtru de 10k si 20k km ) si nici nu era f murdar/imbacsit. Ca parere personala, sigur s a schimbat filtru, si desi eu am cerut GM poate ( repet, poate ) au pus alta marca ( la acest detaliu n am fost f atent, doar la cat era de murdar ).
In fine, ma bucur ca s a rezolvat pb si nu mai miroase.
Deci solutia cea mai ieftina si primul pas... suflarea cu compresorul de aer a tubulaturii de ventilatie pt filtru se polen pt a curata eventualele mizerii si inlocuirea filtrului de polen.
Dar la rev de 80k a trebuit sa o fac f repede ( gen vineri dimineata am aflat ca trebuie sa plec duminica in germania, gen 3000km, si trebuia s o fac in ziua aia/pana dupamasa, iar la opel nu m ar fi primit decat sapt urmatoare ) asa ca am mers la un service cu care mai colaboram, de incredere, al carui patron imi e prieten f bun de foarte multi ani. Drept e ca n am stat langa ei doar am lasat masina, dar filtru nu parea sa nu fie schimbat ( e o f mare diferenta intre un filtru de 10k si 20k km ) si nici nu era f murdar/imbacsit. Ca parere personala, sigur s a schimbat filtru, si desi eu am cerut GM poate ( repet, poate ) au pus alta marca ( la acest detaliu n am fost f atent, doar la cat era de murdar ).
In fine, ma bucur ca s a rezolvat pb si nu mai miroase.
Deci solutia cea mai ieftina si primul pas... suflarea cu compresorul de aer a tubulaturii de ventilatie pt filtru se polen pt a curata eventualele mizerii si inlocuirea filtrului de polen.