Claiudiu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
Simptome: Dupa cateva zile de stat porneste greu sau porneste si moare
Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH
Motor: 1.7 CDTI
Am inteles ca e problema cu oringurile de la furtunasele de tur si retur.
Cineva mi-a recomandat filtru capsulat, dar nu gasesc sa cumpar niciunde.
Aveti sugestii?
Mersi
Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH
Motor: 1.7 CDTI
Am inteles ca e problema cu oringurile de la furtunasele de tur si retur.
Cineva mi-a recomandat filtru capsulat, dar nu gasesc sa cumpar niciunde.
Aveti sugestii?
Mersi
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
in primul rand verifica/schimba toate furtunasele de retur de la injectoare (pune din alea care au cauciuc la exterior si panza la mijloc nu cu panza pe exterior). De asemenea verifica capacul filtrului de motorina sau schimba cu unul capsulat care sa aiba dimensiunile de intrare si iesire sa fie la fel cu tevile care iti intra tie in filtru (parca 8 si 10mm). Problema este de dezamorsare la tine probabil. Verifica si curata si sorbul de motorina din rezervor. succes
Claiudiu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
Am fost acum 2 luni la service cu un filtru(necapsulat) de motorina sa mi-l schimbe, crezand ca se rezolva. Credeam ca vor verifica si curata acolo tot si vor amorsa cum trebuie.. dar se pare ca sunt sanse sa-l fi schimbat si atat...
EDIT: cum pot sa curat chestia din rezervor? am acces acolo? Tin sa precizez ca fostul proprietar a taiat putin din cablul care ia motorina din rezervor ca sa evite sa ia mizeriile de pe fundul rezervorului, deci cand e acul la 25%, consider ca trebuie sa alimentez, altfel se aprinde becul si dupa cateva secunde/minute se opreste motorul...
EDIT: cum pot sa curat chestia din rezervor? am acces acolo? Tin sa precizez ca fostul proprietar a taiat putin din cablul care ia motorina din rezervor ca sa evite sa ia mizeriile de pe fundul rezervorului, deci cand e acul la 25%, consider ca trebuie sa alimentez, altfel se aprinde becul si dupa cateva secunde/minute se opreste motorul...