MPetrescu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2017
- Mesaj Privat
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
MPetrescu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2017
- Mesaj Privat
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
MPetrescu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2017
- Mesaj Privat
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
MPetrescu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2017
- Mesaj Privat
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Ambreajul hidraulic se alimenteaza cu lichid de frana din partea superioara a vasului. Vei observa un furtun care pleaca de acolo.
Daca lichidul scade sub nivelul minim, deci sub nivelul furtunului, la calcarea pedalei de ambreiaj vei baga aer in circuit.
Probabil ai pierderi de lichid pe undeva, poate pe la rulmentul de presiune. Incearca sa umpli pana la maxim vasul si sa aerisesti bine ambreiajul. Daca pierderea nu e mare si rapida, poate o mai fauresti asa o perioada, eventual mai completezi lichid din cand in cand. Oricum, daca incepe sa huruie rulmentul e pe duca si vei ajunge sa schimbi kitul ambreiaj.
Vezi sa nu ai pierderi pe circuitul de franare, ca atunci e foarte riscant sa mergi asa.
Daca lichidul scade sub nivelul minim, deci sub nivelul furtunului, la calcarea pedalei de ambreiaj vei baga aer in circuit.
Probabil ai pierderi de lichid pe undeva, poate pe la rulmentul de presiune. Incearca sa umpli pana la maxim vasul si sa aerisesti bine ambreiajul. Daca pierderea nu e mare si rapida, poate o mai fauresti asa o perioada, eventual mai completezi lichid din cand in cand. Oricum, daca incepe sa huruie rulmentul e pe duca si vei ajunge sa schimbi kitul ambreiaj.
Vezi sa nu ai pierderi pe circuitul de franare, ca atunci e foarte riscant sa mergi asa.
MPetrescu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2017
- Mesaj Privat
era de la lichidul de frana ...era sub nivel ... acum si-a revenit si e totul in regula ....Va Multumesc ! ( Am umblat la frane putin si inca nu erau aerisite bine ... trebuia sa fac 2-3 pedale sa se opreasca brusc .... poate asta a fost cauza din care am ramas fara ambreaj ....)
Am mai gasit langa filtrul de ulei cauciucul ala mic prin care se aeriseste ambreajul ...daca il dau jos ...cum procedes mai departe ?
Am mai gasit langa filtrul de ulei cauciucul ala mic prin care se aeriseste ambreajul ...daca il dau jos ...cum procedes mai departe ?
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Metoda 1 - cu ajutor
Umple vasul ochi cu lichid de frana si sa ai grija sa nu scada sub minim cat aerisesti.
1. Desfaci aerisitorul de la ambreiaj, ai nevoie de 2 chei, cu una tii conta si cu cealalta desfaci pana incepe sa curga, cu grija ca e de plastic. Lasi sa curga mai mult pana nu mai vine aer. Sa nu faci pedale deocamdata, lasa sa curga din inertie.
2. Strangi la loc aerisitorul, apoi cineva va face usor 2-3 pedale, cu un pic de pauza intre ele si la ultima va tine apasat. Tu vei desface aerisitorul, va iesi lichid si aer. Abia dupa ce strangi la loc se da drumul usor la pedala. Se repeta pasul 2 de vreo 5-6 ori. Pedala de ambreiaj se va calca usor, ca si cum ai schimba viteza, nu brusc.
Metoda 2 - singur
Eu am aerisit ambreiajul singur in felul urmator:
1. atasez un furtun de perfuzii la aerisitor (e bun un furtun care intra fortat sa stea etans), iar capatul celalalt la o un bidon pe care sa il leg sus de capota (ideea e sa fie mai sus si decat rezervorul cu lichid de frana, aerul va urca)
2. se deschide aerisitorul si se lasa deschis
3. se fac usor vreo 4-5 pedale, chiar cu pauza intre ele. Aerisitorul se lasa deschis mereu. In acest timp se vede cum urca pe furtun pana in bidon destul de mult lichid. Atentie sa completati in rezervor, sa nu ajunga la nivelul minim, ca va lua aer din nou
4. se inchide aerisitorul si gata, se scoate furtunul cu grija ca va ramane lichid pe el. Nu exista risc sa traga aer, deoarece dupa primele pedale furtunul va fi in permaneta plin de lichid, iar aerul se va duce intotdeauna in sus.
Deja de la prima pedala odata cu lichidul au urcat multe bule foarte mici de aer.
Operatiunea se face pana nu mai iese nici o bula, oricat de mica.
Sa nu amesteci cele 2 metode ca risti sa tragi aer si mai mult in instalatie. Ori una, ori alta.
Eu le-am incercat pe ambele, dar rezultate rapide si bune am avut folosind-o pe a 2-a.
Umple vasul ochi cu lichid de frana si sa ai grija sa nu scada sub minim cat aerisesti.
1. Desfaci aerisitorul de la ambreiaj, ai nevoie de 2 chei, cu una tii conta si cu cealalta desfaci pana incepe sa curga, cu grija ca e de plastic. Lasi sa curga mai mult pana nu mai vine aer. Sa nu faci pedale deocamdata, lasa sa curga din inertie.
2. Strangi la loc aerisitorul, apoi cineva va face usor 2-3 pedale, cu un pic de pauza intre ele si la ultima va tine apasat. Tu vei desface aerisitorul, va iesi lichid si aer. Abia dupa ce strangi la loc se da drumul usor la pedala. Se repeta pasul 2 de vreo 5-6 ori. Pedala de ambreiaj se va calca usor, ca si cum ai schimba viteza, nu brusc.
Metoda 2 - singur
Eu am aerisit ambreiajul singur in felul urmator:
1. atasez un furtun de perfuzii la aerisitor (e bun un furtun care intra fortat sa stea etans), iar capatul celalalt la o un bidon pe care sa il leg sus de capota (ideea e sa fie mai sus si decat rezervorul cu lichid de frana, aerul va urca)
2. se deschide aerisitorul si se lasa deschis
3. se fac usor vreo 4-5 pedale, chiar cu pauza intre ele. Aerisitorul se lasa deschis mereu. In acest timp se vede cum urca pe furtun pana in bidon destul de mult lichid. Atentie sa completati in rezervor, sa nu ajunga la nivelul minim, ca va lua aer din nou
4. se inchide aerisitorul si gata, se scoate furtunul cu grija ca va ramane lichid pe el. Nu exista risc sa traga aer, deoarece dupa primele pedale furtunul va fi in permaneta plin de lichid, iar aerul se va duce intotdeauna in sus.
Deja de la prima pedala odata cu lichidul au urcat multe bule foarte mici de aer.
Operatiunea se face pana nu mai iese nici o bula, oricat de mica.
Sa nu amesteci cele 2 metode ca risti sa tragi aer si mai mult in instalatie. Ori una, ori alta.
Eu le-am incercat pe ambele, dar rezultate rapide si bune am avut folosind-o pe a 2-a.