Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • kellu76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2005 X10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri. Am mai descoperit o problema la motorul meu X10XE dar nu stiu cat de grava este si solicit putin ajutor de la cei mai experimentati. Banuiesc ca este posibil sa fie fisurata galeria de evacuare sau cum se numeste componenta aia de la motor, cum pot stabili exact daca este fisurata? fum sau gaze pe acolo deocamdata nu iese. Rog niste posibile solutii de reparare daca exista sau este recomandata din start inlocuirea. Atasez si poze cu problema:

[img]https://s25.postimg.org/6ee8kiq6j/111.jpg[/img]

[img]https://s25.postimg.org/i4s61wiyz/112.jpg[/img]

[img]https://s25.postimg.org/646q16bkb/113.jpg[/img]


pic hosting
Skip ads

  • kellu76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2005 X10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ce poate sa aibe? Iese abur sau fum alb pe la evacuare? E infundat catalizatorul? Sau?
Atasez link cu video:
https://youtube.com/watch?v=ipPC19CUdAg
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai evacuarea (saxofon) fisurat.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Nu cumva este ulei care prelinge pe motor si intra in evacuare?

(in partea dreapta la aparatoarea aceea se vede umezeala sau ulei.)
Scoate aparatoarea aceea si vezi mai bine de unde este (marginea la capac verific-o mai atent.)
  • kellu76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2005 X10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc de expertiza. Exact cum banuiam si eu (dar aveam nevoie de o confirmare de la cineva cu expertiza in domeniu), catalizatorul si evacuarea trebuie inlocuite. Evacuarea s-a fisurat tocmai din cauza catalizatorului care probabil este infundat sau chiar iremediabil stricat.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
se potriveste trusa de calare distributie de la z10xe la x10xe? de asemenea difera operatiunile de schimbare adistributiei de la un motor la altul?
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Aceeasi branza la amandoua.
  • adidenis

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2016

  • Mesaj Privat
buna ziua ce fel de ulei ar merge la un corsa b din 2000 motor 1.0 160000 km? am achizitionat -o recent si as vrea sa schimb ulei.
  • kellu76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2005 X10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Eu am folosit o perioada castrol10w40 si acuma am pus mobil 5w40 la corsa b din 1998 motor benzina 1.0 (x10xe); schimbul l-am facut la fiecare 10000km.
  • vili_iasi

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Corsa B, motor X12XE, astazi am ramas fara lichid de racire motor. Am gasit o piesa din plastic crapata si nu stiu ce e. Are o intrare si doua iesiri, cu furtunele aferente conectate. Un furtun vine dinspre motor, zona senzorului de temperatura.. O iesire duce in radiatorul de incalzire iar cealalta in iesirea din radiatorul de incalzire(din ce imi dau seama) ca si cum rolul acestei piese este de a regla debitul lichidului de racire prin radiatorul de caldura. Piesa are in partea superioara cu aspect ca de capac de borcan(disc plat), in centrul discului intrand un furtunas de culoare neagra, ce vine de la o componenta plasata pe pasajul rotii stanga fata, componenta ce are un conector cu doua fire, unul maro si unul negru/alb. In acea componenta mai intra inca un furtunas de culoare bleu, care vine din partea superioara a motorului, pe langa corp clapeta acceleartie(sper sa nu aberez...). Am facut fotografii dar nu stiu sa le pun pe forum.
Ca pozitionare, piesa crapata, care este din plastic de culoare neagra, este fixata de motor in lateral stanga/spate.
Rog sa ma ajute cineva, sa stiu ce caut, ca am pus cate doi litri de apa la fiecare 10 km parcursi(s-a stricat la 50 km de Iasi)...

EDIT. Am gasit pe net, cam asa arata...Nu stiu daca am voie link, rog dati o cautare dupa Heater Valve Dorman 902-809...
http://www.autozone.com/coo...873_275750_13424/
  • Opreapd

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut , sunt nou pe aici , cine ma poate ajuta? cum pot anula EGR la corsa C 973 cm ? Nu mã intereseazã resoft dupã ... afecteazã cu ceva ?
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
p0505 (0) reglaj aer pentru stabilizare de turatie blocat - prezent. motor x12xe
am citit cred ca toate subiectele dar nimeni nu a mai scris rezolvarea la aceasta eroare.
am schimbat motoras pas cu pas, senzor clapeta, debitmetru, alta clapeta acceleratie si eroarea persista si masina se accelereaza singura 900-2000rot. a intampinat cineva problema asta?





  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
problema cu acceleratu singura sa rezolvat prin inlocuire ecu. a pornit bine iar acum pe caldurile astea porneste foarte greu( la 4 5 chei) . verificat cu alt debitmetru, bobina, bujii, senzor de temperatura. pe tester nu am eroare si toti parametrii sunt in regula. orice sfat e bine venit
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
inca nu am rezolvat problema cu relantiu instabil si pornirea grea(cateodata la cald) posibil sa fie din injectoare sau senzourul crankshaft? astea au c am ramas neschimbate
  • max26

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut!Si eu am avut probleme cu pornirea grea la o zafira 1.6 da sa rezolvat.unul din cele doua furtune care intra in rezervor era crapat pe jumatate.Incearca si varianta asta daca ai capac de vizitare din interior la pompa de combustibil.
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
m.am uitat si nu sunt crapate. m.ai astept parereri daca e de la senzor sa injectoare
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba senzorul, pune Bosch
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am relantiu instabil si cateodata porneste la a doua cheie cand e cald motorul si nu mereu porneste si sta la 500rotatii. o sa cumpar unul nou si o sa il schimb.
  • R5691

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Salut, nu stiu daca acest thread mai este activ insa am o problema, am un opel astra g 1.2 98 cu motor x12xe. Pentru inceput, aveam check engine aprins in bord, am pus testerul pe ea, eroare egr, am schimbat egr-ul iar dupa ce l am montat, scotea fum ca mocănița, i am cumparat niște silicon, l am montat cu silicon, insa nu sta la relanti frumos, fluctueaza, se chinuie, de parca ar merge in 3 pistoane(de mentionat ca egr ul nou este de la meat&doria si a venit fara gaura la teava prin care vin gazele pentru a fi recirculate, am fost la un strungar, a făcut gaura si filete si surubul de jos nu se strange calumea). In conditiile astea am zis sa pun egr ul vechi la loc, deoarece nu afecta modul in care masina statea la relanti (blocat pe deschis) insa, acum moare motorul, țin mașina pornita, sta ce sta, și după moare, ieri am patit o în trafic, pur și simplu pedala de acceleratie o apasam degeaba ca nu se tura, si murea, daca o lasam putin oprita si incercam iar pornea, insa daca dadeam cheie imediat dupa ce murea, nimic(toate astea de cand am umblat la egr) . Nu inteleg care poate fi problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR