m2myo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am de 4 luni vectrutza din semnatura..si se pare ca ghinionul ma urmareste peste tot. Dupa radiator astazi a picat alternatorul. Mai intai i-am intins putin cureaua (ca scartzaia de trezea toti vecinii cand aveam eu chef de plimbare la 3 4 dimineatza) apoi azi nu a mai mers deloc. M-am trezit in benzinarie ca nu mai am curent. Toate bune si frumoase m-am pus pe sunat prieteni (dupa bani) si intr-un sfarsit am ajuns la o firma care pt 200lei mi-au schimbat statorul (sh) rulmentul si inca ceva (si in plus l-au cosmetizat de zici k abia l-am cumparat din magazin). Problema era ca alternatorul pe care il aveam pe masina (spuneau baietii) era de 70 de amperi, iar acest stator pus de ei este de 60 sau 65 de amperi, si ca.. la vara nu o sa pot folosi aerul conditionat (se va arde iar alternatorul). Intrebarea mea este daca se poate asa ceva, si eventual daca imi puteti oferi o alta solutie in afara de cumparare de alternator nou (ceea ce am auzit ca depaseste pretul de 1000lei). Va multumesc anticipat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
incearca sa cumperi un alternator de la dezmembrari, masina de pe care iei alternatorul sa fie la fel
alternatorul pe cere il cumperi verifica-l inainte, eventual schimba-i rulmentii, si il vei avea de rezerva........
cred ca nu e nici o problema cu alternatorul pe care il ai acum, nu vad ce legatura are cu aerul conditionat
alternatorul pe cere il cumperi verifica-l inainte, eventual schimba-i rulmentii, si il vei avea de rezerva........
cred ca nu e nici o problema cu alternatorul pe care il ai acum, nu vad ce legatura are cu aerul conditionat
m2myo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
Alternatorul l-am reparat deja. Baietii au inlocuit statorul si rulmenti si inca ceva, dar au spus k originalul era de 70ah iar asta e de 60 sau 65, si ca la vara nu va suporta si aerul conditionat, se va arde..vroiam sa stiu daca e adevarat. Are cineva vreun stator intreg de la un alternator de 70ah?
m2myo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
csandu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2007
- Mesaj Privat
m2myo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat