- opelastrafC14NZ1994
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Cluj
opelastrafC14NZ1994
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
in primul rand , va salut pe toti , buna seara ,sunt bogdan , locuiesc in cluj ,sunt din focsani
colegii imi zic moldovean de cluj )
acum o sa ma apuc de povestit , mi am luat un opel astra f motor 1 4 benzina , cumparata de la un coleg de lucru , tipul habar nu avea ce presupune intretinerea unei masini .
am cumparat o pe bani putini asa ca nu ar trebui sa ma plang .
tipul a cumparat o de la ceva prieten de al lui de aici din jud cluj pe 900 de euro si dupa un an jumatate mi a dat-o mie la pretul de 2300 ron.asta inseamna ca si eu sunt intermediar si ca pana nu radiaza proprietarul masina eu nu o pot inmatricula corect?(1)
bun cand am cumparat o am verificat uleiul ,era la un nivel foarte scazut asa ca , am bagat ceva ulei de completare , pana aici nimik anormal nu?tremuraturi ale motorului cand si cand .mai nou 4 zile nu am condus masina deloc , cand am vrut sa o pornesc ,a pornit mai greu un pic , am verificat bujiile si ce credeti ?
2 uscate 2 umede si afumate .(2)
am curatat fain ,frumos apoi dupa 2 sapt iar mergea tremurat motorul iar am curatat bujiile, vesnic cele 2 bujii umede.
ce sfat imi dati ?
poza motor nu e motorul meu e modelul de pe masina mea
in momentul de fata merge cam tremurat motorul , sa fie delco ul ? sa nu dea scanteia cum trebuie ?
trebuie sa recunosc ca m am mai documentat un pic dar tot de pe acest forum , cazuri destul de asemananatoare cu al meu vizavi de problema 2
s au introdus ceva solutii de curatare a cilindrilor, a supapelor , s au facut segmentari s.a.m.d.
ce consider eu ca ar trebui sa fac :
prima varianta mai putin costisitoare
-curatare cilindri, supape cu ceva aditivi
-schimb de ulei si de filtru
-de curatat egr ul
-delco?!?!?
a 2 a varianta
-segmentare pistoane
-schimbare garnitura chiulasa
-schimbare garnitura galerie evacuare
--schimbare semeringi supape
-schimb ulei filtru
-curatare EGR
-delco
ce ma sfatuiti ? ce ar trebui sa fac ?
cam cat credeti ca ar costa totul? sau pe bucati?
faptul ca s doar 2 bujii umede inseamna ca motorul nu i atat de dus nuh? deci n ar trebui sa schimb motorul ,corect?
cam atat pentru aceasta seara , va multumesc pentru intelegere , astept sfaturile voastre
colegii imi zic moldovean de cluj )
acum o sa ma apuc de povestit , mi am luat un opel astra f motor 1 4 benzina , cumparata de la un coleg de lucru , tipul habar nu avea ce presupune intretinerea unei masini .
am cumparat o pe bani putini asa ca nu ar trebui sa ma plang .
tipul a cumparat o de la ceva prieten de al lui de aici din jud cluj pe 900 de euro si dupa un an jumatate mi a dat-o mie la pretul de 2300 ron.asta inseamna ca si eu sunt intermediar si ca pana nu radiaza proprietarul masina eu nu o pot inmatricula corect?(1)
bun cand am cumparat o am verificat uleiul ,era la un nivel foarte scazut asa ca , am bagat ceva ulei de completare , pana aici nimik anormal nu?tremuraturi ale motorului cand si cand .mai nou 4 zile nu am condus masina deloc , cand am vrut sa o pornesc ,a pornit mai greu un pic , am verificat bujiile si ce credeti ?
2 uscate 2 umede si afumate .(2)
am curatat fain ,frumos apoi dupa 2 sapt iar mergea tremurat motorul iar am curatat bujiile, vesnic cele 2 bujii umede.
ce sfat imi dati ?
poza motor nu e motorul meu e modelul de pe masina mea
in momentul de fata merge cam tremurat motorul , sa fie delco ul ? sa nu dea scanteia cum trebuie ?
trebuie sa recunosc ca m am mai documentat un pic dar tot de pe acest forum , cazuri destul de asemananatoare cu al meu vizavi de problema 2
s au introdus ceva solutii de curatare a cilindrilor, a supapelor , s au facut segmentari s.a.m.d.
ce consider eu ca ar trebui sa fac :
prima varianta mai putin costisitoare
-curatare cilindri, supape cu ceva aditivi
-schimb de ulei si de filtru
-de curatat egr ul
-delco?!?!?
a 2 a varianta
-segmentare pistoane
-schimbare garnitura chiulasa
-schimbare garnitura galerie evacuare
--schimbare semeringi supape
-schimb ulei filtru
-curatare EGR
-delco
ce ma sfatuiti ? ce ar trebui sa fac ?
cam cat credeti ca ar costa totul? sau pe bucati?
faptul ca s doar 2 bujii umede inseamna ca motorul nu i atat de dus nuh? deci n ar trebui sa schimb motorul ,corect?
cam atat pentru aceasta seara , va multumesc pentru intelegere , astept sfaturile voastre
- herby
- **
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
Sal...iao incet si verifica fiecare fisa in parte la masa sa vezi daca ai scantee, pe timp de noapte poti verifica daca fisele se descarca in masa caroseriei, capac delcou (crapat, uzura mare, carbune), lulea (rotor distribuitor) si eventual un set de bujii noi(bosch sau ngk), caci cele de pe masina cine stie cand au fost schimbate ultima data. Verifica si revino cu ce ai constatat si pe urma mai vedem.Bafta
PS : Repet verifica inainte si nu te pune la schimbat piese , pana nu se contureaza un defect ,caci o sa ramai in gaura !
Check engine nu ai aprins in bord(becul galben cu motor pe el)?
PS : Repet verifica inainte si nu te pune la schimbat piese , pana nu se contureaza un defect ,caci o sa ramai in gaura !
Check engine nu ai aprins in bord(becul galben cu motor pe el)?
- opelastrafC14NZ1994
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Cluj
opelastrafC14NZ1994
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
multumesc pentru raspunsul prompt ,intr adevar e aprins becul check engine
am atasat mai jos o foto .
motivul pentru care nu am optat inca la a cumpara bujii noi? e simplu .
ma gandesc ca fie ele noi sau vechi , voi avea 2 bujii uscate si 2 ude nuh?asta inseamna ca e alta cauza ,insa o sa fac asa si o sa cumpar un set bujii noi .
maine dimineata voi verifica daca fisele se descarca in masa , practic pornesc motorul si scot pe rand una cate una o fisa de la fiecare bujie si o apropii de masa pana face scanteie , daca tin eu bine minte cum se facea ,asta daca face scanteie nuh?
in seara asta am bagat 10 litri de benzina 100 cu 10 de 98 , am inteles ca se practica , ii mai ok decat sa arzi garniturile bagand tot felul de aditivi nuh? dar totusi exista ceva aditiv lubrifiant pentru motoare uzate ? ceva care sa functioneze intr adevar ? stiam de metabond parca, nuh?sau e pacaleala comerciala?
am atasat mai jos o foto .
motivul pentru care nu am optat inca la a cumpara bujii noi? e simplu .
ma gandesc ca fie ele noi sau vechi , voi avea 2 bujii uscate si 2 ude nuh?asta inseamna ca e alta cauza ,insa o sa fac asa si o sa cumpar un set bujii noi .
maine dimineata voi verifica daca fisele se descarca in masa , practic pornesc motorul si scot pe rand una cate una o fisa de la fiecare bujie si o apropii de masa pana face scanteie , daca tin eu bine minte cum se facea ,asta daca face scanteie nuh?
in seara asta am bagat 10 litri de benzina 100 cu 10 de 98 , am inteles ca se practica , ii mai ok decat sa arzi garniturile bagand tot felul de aditivi nuh? dar totusi exista ceva aditiv lubrifiant pentru motoare uzate ? ceva care sa functioneze intr adevar ? stiam de metabond parca, nuh?sau e pacaleala comerciala?
- opelastrafC14NZ1994
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Cluj
opelastrafC14NZ1994
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
SALUT ,,,, nu asa se verifica fisele ,asa verifici daca ai scanteie la fise .Cu motorul pornit fara sa scoti fisele vizualizezi cand este noapte daca ai descarcari ale fiselor catre masa, Tot cu motorul pornit vezi daca sta aprins check engine si daca da, fa un test pseudoagrafa (cauta pe forum cum se face).Nu da bani pe aditivi pune un ulei bun dar inainte asa cum spune si colegul herby fa o verificare a delcoului si schimba bujiile,poate cele doua sant uzate sau poate ai probleme pe cilindri de la cele doua bujii (consum ulei de aceea ai gasit nivel scazut la ulei) .C14NZ nu are EGR
- opelastrafC14NZ1994
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Cluj
opelastrafC14NZ1994
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
ok.azi dimineata am pus contactul si mi au stat aprinse 3 becuri in bord:
-check engine
-uleiul
-bateria
atat ,dupa ce am pornit motorul ele s a u stins .am bagat pe liber la viteze ,tras frana de mana bineinteles si am ridicat capota ,
toate fisele dau scantei catre masa .deci asta e rezolvat .
n am stiut sincer ca c14 nz nu are egr , multumesc,am mai invatat ceva .
acum tinand cont ca in timp ce motorul e pornit nu am nici un bec aprins in bord trebuie sa mai fac test pseudoagrafa?
ms pt raspuns Marius
-check engine
-uleiul
-bateria
atat ,dupa ce am pornit motorul ele s a u stins .am bagat pe liber la viteze ,tras frana de mana bineinteles si am ridicat capota ,
toate fisele dau scantei catre masa .deci asta e rezolvat .
n am stiut sincer ca c14 nz nu are egr , multumesc,am mai invatat ceva .
acum tinand cont ca in timp ce motorul e pornit nu am nici un bec aprins in bord trebuie sa mai fac test pseudoagrafa?
ms pt raspuns Marius
- opelastrafC14NZ1994
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Cluj
opelastrafC14NZ1994
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
herby ? se poate sa mi dai cateva detalii despre ce upgrade uri ai tu? e cumva admisie directa RAID HP Max Flow?am vazut la info personale ai adaugat si becuri xenon + becuri pozitie cu 4 leduri albe volan, manson schimbator si frana de mana inbracat in piele alba, plafon tot alb, leduri albastre si alab in bord si TID?!?!?
ce este tid?
ceva foto ? preturi?
Ultima modificare făcută de opelastrafC14NZ1994 la Vin 21 Feb, 2014 6:57 pm
ce este tid?
ceva foto ? preturi?
Ultima modificare făcută de opelastrafC14NZ1994 la Vin 21 Feb, 2014 6:57 pm
- opelastrafC14NZ1994
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Cluj
opelastrafC14NZ1994
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
DA, oglinzi electrice am montat eu, originale astra f, din dezmembrari, TID, este afisajul din bord ce afiseaza data temperatura exterioara si ceasul cat si frecventa radio in timpul functionarii radiocas original opel. Faruri modelul din prima poza pusa de tine am eu pe astrul meu, dau foarte bine ( am fost intrebat de cateva ori in diferite locuri ,, cum de am pus faruri de BMV)?))
- opelastrafC14NZ1994
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Cluj
opelastrafC14NZ1994
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
am hotarat sa bag masina in service pentru un diagnostic la motor , cand consumul de ulei e destul de mare ,din conversatiile pe care le am mai citit pe forum , am vazut ca se recomanda ori o segmentare ori o schimbare semeringuri supape (sfaturi date de dancuciureanu )asa ca doamne ajuta :!
cand o sa rezolv cu motorul si o sa stiu ca totul e ok , atunci trecem la tuning .
scopul meu ?
foto de mai jos >
ps bineinteles ca in spatele grilei fata voi mai pune un grilaj de sarma )
cand o sa rezolv cu motorul si o sa stiu ca totul e ok , atunci trecem la tuning .
scopul meu ?
foto de mai jos >
ps bineinteles ca in spatele grilei fata voi mai pune un grilaj de sarma )
- herby
- **
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
- opelastrafC14NZ1994
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Cluj
opelastrafC14NZ1994
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
ok,ok,am revenit ,dezamagit!la service mi au spus ca:
""trebuie verificata compresia ""
""probabilele cauze pentru bujii umede sunt urmatoarele :
-garnituri supape (simeringi)
-segmenti varza
-zgarieturi pe cilindri""
ok (zic eu )cat ma costa sa punem la punct motorul?
""o segmentare o facem undeva la 2200 ron""
la care eu(VEZI IMAGINEA DE MAI JOS )
in gandul meu "" in astia 2200 intra si schimbare semeringi supape nu?""
ok acum sa ne gandim logic
un motor sh costa in jur de 7-800 ron plus montare 3-400 ajung la un 1200 ron rotund .
e mai convenabil decat sa fac o segmentare ? voi ce ziceti?
asa caaa HEEELP ME ! ce sa fac ?sa bag bani in motor sau sa l schimb?
""trebuie verificata compresia ""
""probabilele cauze pentru bujii umede sunt urmatoarele :
-garnituri supape (simeringi)
-segmenti varza
-zgarieturi pe cilindri""
ok (zic eu )cat ma costa sa punem la punct motorul?
""o segmentare o facem undeva la 2200 ron""
la care eu(VEZI IMAGINEA DE MAI JOS )
in gandul meu "" in astia 2200 intra si schimbare semeringi supape nu?""
ok acum sa ne gandim logic
un motor sh costa in jur de 7-800 ron plus montare 3-400 ajung la un 1200 ron rotund .
e mai convenabil decat sa fac o segmentare ? voi ce ziceti?
asa caaa HEEELP ME ! ce sa fac ?sa bag bani in motor sau sa l schimb?
- opelastrafC14NZ1994
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Cluj
opelastrafC14NZ1994
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
- opelastrafC14NZ1994
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2014
- Astra 1994 C14NZ
- Cluj
opelastrafC14NZ1994
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2014
- Mesaj Privat
- herby
- **
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
Parerea mea ca un motor second-hand nu sti cum se comporta(poate fi mai rau ca al tau sau mai bun), pana nu il pui pe masina si vezi de ce e in stare, eu cred ca daca iti faci o segmentare la un mecanic ok, cum scrie la carte o sa ai parte de mai putini bani cheltuiti, dar acum totul depinde de starea motorului tau, Dar la ce pret ai primit pentru reparatie mai bine iti cumperi alta masina, tio vand pe a mea cu 1000 de euro + piese de schimb(in valoare de 150 euro) si cauciucuri de vara, motorul e ok, nu consuma ulei garantez, consumabile schimbate (distributie,senzori,ITP, asigurare, etc) pot face dovada prin facturi de cumparare piese. O seara placuta.
Apropo, un test de compresie nu cred ca cost mai mult de 100 lei, poti incerca si macar te lamuresti.
Apropo, un test de compresie nu cred ca cost mai mult de 100 lei, poti incerca si macar te lamuresti.
- deleted-21207
- **
- 90 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21207
- Mesaje scrise: 90
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
Sigur semeringurile de la supape sunt praf si pierzi ulei, segmentii mai mult ca sigur sunt uzati mai ales cei de ungere, supapele de evacuare sigur nu inchid bine si sunt pline de depuneri, cuzinetii(mai ales cei de palier) sigur au si ei uzura.Te va costa ceva bani (aprox 2000 lei piese)daca vrei sa investesti in motor+mana de lucru.Eu personal nu as face investitia.C14NZ este un motor slabut ca performante si nici la consum nu sta bine.
- AElenaVegea
- *
- 4 mesaje
- din 12 Feb 2018
AElenaVegea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2018
- Mesaj Privat
- AElenaVegea
- *
- 4 mesaje
- din 12 Feb 2018
AElenaVegea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2018
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Bateria ce vechime are? Cauzele pot fi multiple și nu pot fi descoperite decât dupã ce se fac unele mãsurãtori.
De la un contact imperfect in mufa unui bec, pânã la alternator, electromotor chiar și casetofon.
Sfatul este sa mergeți la un electrician care știe sã inserieze un aparat de mãsurã cu instalația mașinii pentru a descoperi cine și cât consumã bateria
De la un contact imperfect in mufa unui bec, pânã la alternator, electromotor chiar și casetofon.
Sfatul este sa mergeți la un electrician care știe sã inserieze un aparat de mãsurã cu instalația mașinii pentru a descoperi cine și cât consumã bateria
- AElenaVegea
- *
- 4 mesaje
- din 12 Feb 2018
AElenaVegea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2018
- Mesaj Privat