Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Astra Z16XE,nu se tureza mai mult de 2500-3000 la turatia asta zgomotul din admisie este asemanator lipsei de avans,compresie este 14,5 toti cilindrii,motorul are distributia schimbata si semnele sunt ok verificate de mine,din ce spune proprietarul la diagnoza nu zice nimic in neregula.
Senzorul de turatie de la axa cu came poate fi deconectat face la fel mortorul parca nici nu exista,nu aprinde nimic in bord,suspectez ECU o sa merg pana la masina ca omu' deja are vocea schimbata la telefon de nervi pana acu' a schimbat.
-clapeta face la fel
-EGR la fel.
-bobina face la fel
-bujii tot la fel.
-presiune benzina ok.
Din ce spune el mergea perfect si la un drum lung s-a oprit motorul in mers fara alte simptome,a pornit foarte greu si de atunci limitarea asta....astept pareri.
Skip ads

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Catalizatorul in ce stare este ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
A facut diagnoza din nou cu mine pe tester Delphi si Op Com valori nemaivazute
-turatie 75
-avans aprindere 24 BTDC
-timp injectie 17,5 ms
- temperatura motor -40 g
-tensiune baterie 5,4v
bujiile negre taciune,se limiteaza la fel,se pare ca totusi apare pe diagnoza lipsa semnal senzor axa
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Temperatura motor -40 de grade ?
Z16XE cu timp de injectie mari am vazut la toate la care am pus eu OPCOM(la 2 prieteni) . Nu stiu de ce . Dar aveau avansul mic , cateva grade la ralanti . Ambele motoare mergeau bine . Ati putea masura senzorul de temperatura , poate ca la -40 de grade chiar are in harti avans de 24 ...
Spre sa nu bat campii si ce spun sa te ajute . Bafta !
Later edit
Iar faza cu tensiunea pe baterie e ciudata . Puteti totusi incerca cu alt ECU?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am scos mufele de la ECU nici urma de oxizi,le-am pus la loc si a inceput sa comunice ,temperatura,timp injectie,avans,..singurul ramas aiurea este EGR-ul,indiferent de turatie ramane 0% tensiunea raspuns 0 si clapeta iese din relanti,trece in sarcina partiala si cand accelerezi la maxim da eroare...ceva invalid se pare ca ar fi de aici.Mai vine cineva care zice ca-i ECU...sa vedem
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aseara la plecare am vazut teva de esapament ...ruginita semn ca nu iese nimic pe acolo,azi am trecut cu cheia de sonde la mine si am scos sonda 1 amonte catalizator...surpriza s-a turat pana la limitare.Se pare ce celelalte erori erau interesant de la mufele ECU ,si normal nemaitrecand gazele sa incalzeasca sondele aratau ...sarac,plus iesit ulei pe la simeringuri care erau si ele noi.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Deci este catalizatorul infundat , nu ? (cum am banuit initial )
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da a ramas sa-l desfaca sa vada ce-i cu el,odata ce-a mers cu sonda scoasa e clar ca de acolo era problema.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Interventia a fost una din categoria...Copilul cu multe moase ramane cu buricu' netaiat...se schimbase ,distributia ,simeringuri axe cu came un mecanic le-a desfacut altu' le-a montat ca sa afli ceva trebuiau intrebati inca cel putin 2 sau 3 la garaju ala era un soi de priveghi venea unu' pleca altu fiecare dadea un telefon si vorbea cu nelipsitul MECANIC CARE A LUCRAT LA OPEL si toti tipau de calculator.
Catalizatorul era infundat,avea o fisura pe galeria de evacuare care permitea probabil pornirea si urcarea in ture pana la 2500-3000 nici nu facea un zgomot specific se vedea in schimba afumata zona semn ca iesea ceva pe acolo totusi.
In concluzie,catalizator infundat ....si prea multi specialisti pe metru patrat plus metoda nelipsita schimbam piese pana merge fara sa verificam nimic.
Am vorbit cu electronistu meu ,pai iti spuneam eu in 2 min ce problema are,numai ca el se saturase sa fie chemat doar pe....multumesc raman dator probabil capentru multi e mai ieftin sa schimbi in 2 sapatamani sau o luna tot de pe un motor sa demontezi/montezi tot ce are surub sa bagi in sedinta toata lista de contacte din telefon decat sa dai pretul corect unuia care pune mana unde doare din prima si asta o stiu de 15 ani despre el.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Valorile reale nu trebuie doar citite,ele trebuie si interpretate.Valorile sondei lambda 2(aval),furnizeaza date exact despre starea catalizatorului,dar ne intoarcem din nou la interpretare...,asta e! Multi se uita,putini vad...
  • seltsam

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara, redeschid subiectul cu blocarea turatiilor..la cazul anterior s-a gasit catalizatorul blocat..Am un vectra b Z16XE si nu am catalizator deloc..si simptomele sunt oprirea motorului din senin, nu accelereaza peste 3300 turatii..pana la 3300 accelereaza ok si cand ajunge la 3300 se blocheaza, nu mai trage, doar daca schimb in treapta urmatoare sau sa franez sibsa accelerez iar...peste 3300 nu vrea sa accelereze...care ar putea fi problema? Multumesc
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Cauze: EGR, bobina,clapeta de acceleratie, ECU, injectoare , benzina etc. O citire de erori ar fi singura solutie sigura de rezolvare , restul sunt presupuneri. Bafta!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Buna, ma duce gandul la senzor ax came, cum ca ar tb inlocuit cu unul original. Din experienta proprie am intalnit si contact imperfect in mufa cu 3 pini a senzorului. Fara o lista de erori scoase, nu prea ne putem da cu parerea. Daca in final ajungi la concluzia ca este ecu de vina, contacteaza-ma, se rezolva rapid.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR