Trebeca
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Belgia
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Trebeca
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Belgia
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2017
- Mesaj Privat
Am rupt "turbina", am scapat aeroterma si sa spart, si tot nu am reusit sa scot "cotorul" . Oricum cred ca motorasul era pe moarte deoarece avea pornirea cam grea....Aerotermele din UK daca sunt montate pe masinile cu volan pe stanga trag aerul din masina si il dau afara... cel putin asa am citit. Pana si in poze palele sunt directionate invers. La sf lunii o sa schimb amortizoarele cu unele Sachs, cu tot cu rulmenti.
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Trage aerul din masina daca ii schimbi sensul de rotatie, nu daca o muti de pe stanga pe dreapta.
Este construita sa traga aerul prin centru si sa-l sufle prin lateral, indiferent daca este montata in stanga sau in dreapta bordului.
Daca cea din uk are palele turbinei orientate invers, inseamna ca trebuie schimbat atat sensul de rotatie, cat si turbina.
Este construita sa traga aerul prin centru si sa-l sufle prin lateral, indiferent daca este montata in stanga sau in dreapta bordului.
Daca cea din uk are palele turbinei orientate invers, inseamna ca trebuie schimbat atat sensul de rotatie, cat si turbina.