- cosmin machita
- OP
- 4 mesaje
- din 04 Feb 2018
- Frontera 2000 y2.2.dth
- Prahova
cosmin machita
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2000 y2.2.dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2018
- Mesaj Privat
salutam grup!
am si eu o problema la un frontera b2.2 dth.imi clipeste becul de 4x4 in bord ...mentionez ca 4x4 funtioneaza..tot.high....low...buton...am rupt deja 2 planetare ca nu stiam cand am fata decuplata....
si alta idee...cred..sau nu stiu sigur principiul...cand apas butonul din bord odata...ma lasa sa trag maneta din high in low...asa cred ca am si fata cuplata....cand mai apas iar pe buton si am maneta pe low...blocheaza diferentialul pe fata?sau ce?pana sa rup planetarele ...deblocam fata dand inapoi cca 1m.cu toate ca dadeam maneta pe high...
un profesionist sa imi explice si mie va rog....
am si eu o problema la un frontera b2.2 dth.imi clipeste becul de 4x4 in bord ...mentionez ca 4x4 funtioneaza..tot.high....low...buton...am rupt deja 2 planetare ca nu stiam cand am fata decuplata....
si alta idee...cred..sau nu stiu sigur principiul...cand apas butonul din bord odata...ma lasa sa trag maneta din high in low...asa cred ca am si fata cuplata....cand mai apas iar pe buton si am maneta pe low...blocheaza diferentialul pe fata?sau ce?pana sa rup planetarele ...deblocam fata dand inapoi cca 1m.cu toate ca dadeam maneta pe high...
un profesionist sa imi explice si mie va rog....
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
Reductorul (greu si usor ... cum ii spui tu) nu influenteaza cuplarea rotilor din fata.
Cuplarea rotilor din fata se face cu apasarea butonului 4X4 (bec aprins in bord). Decuplarea rotilor din fata se face din acelasi buton (becul se stinge), daca la decuplare becul palpaie inseamna ca rotile fata nu au fost decuplate corespunzator (din ce spui tu la tine nu se decupleaza niciodata fata ... si rupi planetare, pentru ca 4x4 NU se foloseste pe suprafete cu aderenta buna).
Reductorul (maneta reductorului) poate fi actionat doar in 4X4 (cu becul aprins), iar acesta are rolul de a schimba momentul puterii transmise de motor, practic Frontera are 10 viteze de inainte si 2 de marsarier (am scris asta pentru ca nu cred ca sti ce este un reductor si il confunzi cu 4X4). Frontera nu are diferentiale blocabile, ci diferentiale deschise (cuplarea si blocarea diferentialului sunt doua lucruri complet diferite ... documenteaza-te putin ... google), poate avea maxim un LSD (diferential cu alunecare limitata) pe spate (cod G80 pe placuta din compartimentul motor). Nu confunda sistemul 4x4 de pe Frontera cu sistemele montate pe masini cu 4x4 permanent, sunt complet diferite.
Verifica furtunasele de vacuum de la diferentialul fata pana la electrovalve (compartiment motor, dreapta, in spatele filtrului de aer), aproape sigur ai scapari, capete de furtunas crapate etc.. 99% acolo e problema.
Poate fi si lipsa ulei in mecanismul de cuplare de pe diferential, sau mizerie acolo (atentie, e un rezervor separat de cel al uleiului de diferential). Verifica si cablajele electrice de pe diferential (dar devreme ce la apasare becul ramane aprins ... slabe sanse ca acolo sa fie problema).
Cuplarea rotilor din fata se face cu apasarea butonului 4X4 (bec aprins in bord). Decuplarea rotilor din fata se face din acelasi buton (becul se stinge), daca la decuplare becul palpaie inseamna ca rotile fata nu au fost decuplate corespunzator (din ce spui tu la tine nu se decupleaza niciodata fata ... si rupi planetare, pentru ca 4x4 NU se foloseste pe suprafete cu aderenta buna).
Reductorul (maneta reductorului) poate fi actionat doar in 4X4 (cu becul aprins), iar acesta are rolul de a schimba momentul puterii transmise de motor, practic Frontera are 10 viteze de inainte si 2 de marsarier (am scris asta pentru ca nu cred ca sti ce este un reductor si il confunzi cu 4X4). Frontera nu are diferentiale blocabile, ci diferentiale deschise (cuplarea si blocarea diferentialului sunt doua lucruri complet diferite ... documenteaza-te putin ... google), poate avea maxim un LSD (diferential cu alunecare limitata) pe spate (cod G80 pe placuta din compartimentul motor). Nu confunda sistemul 4x4 de pe Frontera cu sistemele montate pe masini cu 4x4 permanent, sunt complet diferite.
Verifica furtunasele de vacuum de la diferentialul fata pana la electrovalve (compartiment motor, dreapta, in spatele filtrului de aer), aproape sigur ai scapari, capete de furtunas crapate etc.. 99% acolo e problema.
Poate fi si lipsa ulei in mecanismul de cuplare de pe diferential, sau mizerie acolo (atentie, e un rezervor separat de cel al uleiului de diferential). Verifica si cablajele electrice de pe diferential (dar devreme ce la apasare becul ramane aprins ... slabe sanse ca acolo sa fie problema).
- cosmin machita
- OP
- 4 mesaje
- din 04 Feb 2018
- Frontera 2000 y2.2.dth
- Prahova
cosmin machita
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2000 y2.2.dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2018
- Mesaj Privat