- nicumaresalul
- OP
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.Dupã o lipsã îndelungatã,î-mi fac prezența cu o belea.Am o astra f '94 isuzu.
Mã hotarasem sã etanșez garnitura de la capacul culbutorilor,zis și fãcut.....am curãțat totul,am pus și silicon care rezistã la temperaturi mari...s-a rezolvat.Am desfãcut și filtrul de aer și am observat cã era murdar,intre timp am fost chemat in casã de soția mea,în tot acest timp,un ''prieten''s-a apucat sã curețe filtrul de aer,dar cum?cu spray de curãțat discurile de frânã....''prietene þi-am curãțat filtrul de aer,a ieșit parfum...''filtrul il montase el.
Am mai stat de vorbã,una alta....am zis sã pornesc mașina...am pornit și când s-a turat o datã la maxim,m-am speriat și am intrerupt alimentarea motorului invartind de cheie în puncul mort,în timpul ãsta motorul a mai mers 3~4 sec.nu stiam ce sã fac....am incercat sã o pornesc,canci,nu mai vroia sã porneascã neam....am adus o altã mașinã cu o baterie de 100Ap și dãi tatã la cheie...incepuse sã iasã și fum din electromotor....
Țin sã precizez cã,in tot acest timp cât vroiam sã o pornesc,bujiile intrau in acțiune,deci motorul era rece...
Un alt prieten spune cã poate s-a dezamorsat pompa de injecție și poate de asta nu pornește.Bun,ia o cheie de 17 și slãbește piulita de la fiecare injector in parte...eu dând la demarol,iar el la injectoare...intradevar,a ieșit cate un pic de aer,dar mai mult a iesit de la pistonul 3 și 4....am reușit sã o pornesc...de nervi,am jãrit-o,naiba a luat-o....a doua zi de dimineața, -4 C° iar nu vroia sã porneascã,la fel am procedat ca o zi inainte și a pornit...
Am plecat cu ea la țarã și m-am gândit sã scot bujiile...prima bunã,a doua bunã,a treia și a patra avea electrodul rupt,deci nu funcționau...le-am schimbat pe toate patru și a pornit foarte bine...Dar l-a temperaturi de -8~....-18C°,pornește greu....
Acum ce am observat eu:gaze carter foarte multe și foarte mult ulei î-mi aruncã în turbina...þin sã cred cã,varfurile respective,mi-ar fi afectat segmentii de pe pistoane,sau supapele....
Voi ce credeți?orice sfat îi bine venit.
Vã mulțumesc!
Mã hotarasem sã etanșez garnitura de la capacul culbutorilor,zis și fãcut.....am curãțat totul,am pus și silicon care rezistã la temperaturi mari...s-a rezolvat.Am desfãcut și filtrul de aer și am observat cã era murdar,intre timp am fost chemat in casã de soția mea,în tot acest timp,un ''prieten''s-a apucat sã curețe filtrul de aer,dar cum?cu spray de curãțat discurile de frânã....''prietene þi-am curãțat filtrul de aer,a ieșit parfum...''filtrul il montase el.
Am mai stat de vorbã,una alta....am zis sã pornesc mașina...am pornit și când s-a turat o datã la maxim,m-am speriat și am intrerupt alimentarea motorului invartind de cheie în puncul mort,în timpul ãsta motorul a mai mers 3~4 sec.nu stiam ce sã fac....am incercat sã o pornesc,canci,nu mai vroia sã porneascã neam....am adus o altã mașinã cu o baterie de 100Ap și dãi tatã la cheie...incepuse sã iasã și fum din electromotor....
Țin sã precizez cã,in tot acest timp cât vroiam sã o pornesc,bujiile intrau in acțiune,deci motorul era rece...
Un alt prieten spune cã poate s-a dezamorsat pompa de injecție și poate de asta nu pornește.Bun,ia o cheie de 17 și slãbește piulita de la fiecare injector in parte...eu dând la demarol,iar el la injectoare...intradevar,a ieșit cate un pic de aer,dar mai mult a iesit de la pistonul 3 și 4....am reușit sã o pornesc...de nervi,am jãrit-o,naiba a luat-o....a doua zi de dimineața, -4 C° iar nu vroia sã porneascã,la fel am procedat ca o zi inainte și a pornit...
Am plecat cu ea la țarã și m-am gândit sã scot bujiile...prima bunã,a doua bunã,a treia și a patra avea electrodul rupt,deci nu funcționau...le-am schimbat pe toate patru și a pornit foarte bine...Dar l-a temperaturi de -8~....-18C°,pornește greu....
Acum ce am observat eu:gaze carter foarte multe și foarte mult ulei î-mi aruncã în turbina...þin sã cred cã,varfurile respective,mi-ar fi afectat segmentii de pe pistoane,sau supapele....
Voi ce credeți?orice sfat îi bine venit.
Vã mulțumesc!