- pyanystul
- OP
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
Buna ziua,
In primul rand, weekend placut celor care se relaxeaza sau spor la treaba celor care profita de timpul liber sa mai mestereasca ceva pe la masina
In a doilea rand, am cateva intrebari:
Pot merge cu mufa scoasa de la EGR?
Daca merg asa cu mufa scoasa mai multe sute de km (fac cam 30-60km/zi numai in Bucuresti) o sa apara probleme, o sa stric altceva mai rau?
Mentionez ca uneori atunci cand merg mai accelerat imi apare masina cu cheita si nu mai are vlaga, iar la o diagnoza (neprofesionala) imi da eroarea P1405, care din cate am citit ar fi de la EGR.
Din documentarea mea de pe internet am vazut ca unele persoane recomanda sa mergi cu mufa de la EGR scoasa, sa vezi daca mai face la fel, iar eu ma gandeam daca masina merge mai bine cu mufa scoasa, pot merge cu ea asa (temporar) pana o sa demontez/curat/schimb EGR-ul?
Multumesc!
***Opel Corsa C 1.0 (2001) - Z10XE***
In primul rand, weekend placut celor care se relaxeaza sau spor la treaba celor care profita de timpul liber sa mai mestereasca ceva pe la masina
In a doilea rand, am cateva intrebari:
Pot merge cu mufa scoasa de la EGR?
Daca merg asa cu mufa scoasa mai multe sute de km (fac cam 30-60km/zi numai in Bucuresti) o sa apara probleme, o sa stric altceva mai rau?
Mentionez ca uneori atunci cand merg mai accelerat imi apare masina cu cheita si nu mai are vlaga, iar la o diagnoza (neprofesionala) imi da eroarea P1405, care din cate am citit ar fi de la EGR.
Din documentarea mea de pe internet am vazut ca unele persoane recomanda sa mergi cu mufa de la EGR scoasa, sa vezi daca mai face la fel, iar eu ma gandeam daca masina merge mai bine cu mufa scoasa, pot merge cu ea asa (temporar) pana o sa demontez/curat/schimb EGR-ul?
Multumesc!
***Opel Corsa C 1.0 (2001) - Z10XE***
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- pyanystul
- OP
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- pyanystul
- OP
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- pyanystul
- OP
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Mda, anulam EGR-uri, DPF-uri, golim catalizatoare si uite asa aruncam cu noxe in aer, pana o sa murim toti pe capete de cancere si toate cele. Ne mai miram cand vedem statistici cu calitatea aerului in marile orase, dar continuam sa conducem rable.
Masina cand se strica, se repara, nu se "bulaneste" ca sa scapam de ITP.
Daca nu am dreptate, va invit sa dati cu pietre.
Masina cand se strica, se repara, nu se "bulaneste" ca sa scapam de ITP.
Daca nu am dreptate, va invit sa dati cu pietre.
- pyanystul
- OP
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
Pai, tocmai ca eu nu vreau sa modific masina(daca fabricantul l-a pus acolo, la pus cu un motiv).Doar ca momentan vreau sa mai aman curatarea/schimbarea pentru ca trebuie sa schimb mai multe totodata...garnituri clapeta acceleratie, capac motor (parca asa se numeste) egr,antigel, etc.Si ma gandeam ca daca acea valva EGR nu o sa mai mearga deloc (si nu anulez tot sistemul EGR, doar ii scot alimentarea) sa nu vina gaze nearse si sa infunde si mai rau EGR-ul.Ca se poate anula de tot acest EGR fara probleme, asta am inteles..ii pui un capac acolo si gata, dar eu doar ii iau alimentarea momentan, deci gazele nearse vor continua sa intre in EGR si vor infunda si mai rau EGR-ul.
Sau zic gresit?
Sau zic gresit?
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Aici gasesti cea mai cuprinzatoare discutie despre EGR de pe internet, parerea mea.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
- pyanystul
- OP
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
FBuzaianu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2018
- Mesaj Privat