- CatalynSD1
- OP
- 4 mesaje
- din 06 Jun 2016
- Vectra 2003 y20dth
- Dolj
CatalynSD1
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2016
- Mesaj Privat
Simptome: Salutate colegi, am un opel vectra c 2.0 dti y20dth 2003, si imi pierde antigel, am scos furtunul gros care iasa din intercooler si intra in egr si am turat-o si la turatii scuipa antigel, din ce cauza? E normal? Ce este de vina?
Furtunul care intra in intercooler nu are absolut nimic...e curat!
Mai mentionez ca am rectificat chiulasa si am.pus garnitura noua..deci in baie nu e nimic si nici un vas presiune!
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2003
Cod motor: y20dth
Furtunul care intra in intercooler nu are absolut nimic...e curat!
Mai mentionez ca am rectificat chiulasa si am.pus garnitura noua..deci in baie nu e nimic si nici un vas presiune!
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2003
Cod motor: y20dth
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
nu este normal sa faca asa si tind sa cred ca problema este de la asezarea gresita a garniturii de chiulasa. Mai este posibil si sa fie de la garnitura mare de pe capacul de la distributie dar de obicei atunci pierde in partea din spate a motorului sub chiulasa.
deci eu cred ca ceva nu s-a facut corect la remontare sau ai o problema, chiulasa sau bloc fisurat. daca era de la radiatorul de racire al uleiului aveai antigel in ulei sau invers...
deci eu cred ca ceva nu s-a facut corect la remontare sau ai o problema, chiulasa sau bloc fisurat. daca era de la radiatorul de racire al uleiului aveai antigel in ulei sau invers...