manos
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salutare revin și eu cu o problema la Vectra c,referitor la sistemul de franare spate acum o luna am schimbat etrier dreapta spate ramanea blocat asta cam la 2luni dupã ce am schimbat discuri si plãcute noi TRW stiu cã exista chit de reparatie dar nici un service nu se baga la asta recomanda schimbarea etrier, asta am facut si eu bineînțeles cu piesa veche la schimb ptr reconditionat si revandut de firma care se ocupã de etrieri acestia nefiind noi la( 400ron )buc pe cand setul de reparatie costa cu tot cu pistonas 60ron.
Acum doua zile surpriza am tras frana de mana peste noapte si dimineața cand sa plec si etrierul stanga spate blocat dar nu tot timpul mai se bloca iar se debloca am desfacut roata am curatat cu wd40parghia frana de mâna am ciocanit în etrier puțin cu ciocanul am apãsat frânã de serviciu iar blocat bateam foarte puțin cu ciocanul se debloca am tras frana de mâna aceasi poveste, am comandat deja etrier( nou)marca dri care de fapt este GM reconditionat furtun frânã si chit reparație cu cilindru dupa auto eco cei m-ai ieftini dupã piațã cu drept de retur 14zile acum roata numai se blocheaza numai se incalzeste dar totusi vreau sã-i fac ceva sã o curat pe la culisante sã-i schimb garniturile acum eu setul se reparație este de 38mm mai existã si de40mm ,cãutând un tutorial pentru schimb chit nu am gasit pentru Vectra c .
Intrebarea mea ptr cei care s-au confruntat cu aceste probleme ce mã sfatuiti sa fac sa schimb etrierul reconditionat s-au chitul de reparatie ,eu acum mã întreb unde gãsesc un tutorial pentru vectra c, deoarece etrierele nu seamana cu celelalte marci gen wv sau honda cum am gasit si eu cred cã daca mai curãț puțin etrierul vechi ptr cã merge usor la rotire rezolv problema astept sfaturi mulțumesc și kilonetrii fãrã probleme!
Acum doua zile surpriza am tras frana de mana peste noapte si dimineața cand sa plec si etrierul stanga spate blocat dar nu tot timpul mai se bloca iar se debloca am desfacut roata am curatat cu wd40parghia frana de mâna am ciocanit în etrier puțin cu ciocanul am apãsat frânã de serviciu iar blocat bateam foarte puțin cu ciocanul se debloca am tras frana de mâna aceasi poveste, am comandat deja etrier( nou)marca dri care de fapt este GM reconditionat furtun frânã si chit reparație cu cilindru dupa auto eco cei m-ai ieftini dupã piațã cu drept de retur 14zile acum roata numai se blocheaza numai se incalzeste dar totusi vreau sã-i fac ceva sã o curat pe la culisante sã-i schimb garniturile acum eu setul se reparație este de 38mm mai existã si de40mm ,cãutând un tutorial pentru schimb chit nu am gasit pentru Vectra c .
Intrebarea mea ptr cei care s-au confruntat cu aceste probleme ce mã sfatuiti sa fac sa schimb etrierul reconditionat s-au chitul de reparatie ,eu acum mã întreb unde gãsesc un tutorial pentru vectra c, deoarece etrierele nu seamana cu celelalte marci gen wv sau honda cum am gasit si eu cred cã daca mai curãț puțin etrierul vechi ptr cã merge usor la rotire rezolv problema astept sfaturi mulțumesc și kilonetrii fãrã probleme!
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cel mai prost sfat dat de colegul Svasile . Ai citit tu in manualul de utilizare sa scrie asa ceva? daca da pune o poza sa vedem si noi...
Sfatul meu este sa schimbi etrierul cu cel nou reconditionat si mai mult sa schimbi tot lichidul de frana (banuiesc ca nu l-ai schimbat deloc). De asemenea verifica/schimba cablul de la frana de mana ca problema este posibil sa fie de la el ca a patruns apa si a ruginit (problema clasica la opel). Cand cumperi noul cablu vezi ca trebuie bagata vaselina siliconica pe el inainte de montare...
Succes si sa lucrezi cat mai curat posibil. Orice particula de praf sau mizerie patrunsa in sistem iti ajunge in pistonul de la etrier si il zgarie/distruge. Astea sunt sfaturile mele.
Atentie si la spalatorie cand mergi sa le spui sa nu iti dea cu presiune mare de apa in zona cablului de frana (este un alt mod in care poate ajunge apa in camasa cablului de frana).
Sfatul meu este sa schimbi etrierul cu cel nou reconditionat si mai mult sa schimbi tot lichidul de frana (banuiesc ca nu l-ai schimbat deloc). De asemenea verifica/schimba cablul de la frana de mana ca problema este posibil sa fie de la el ca a patruns apa si a ruginit (problema clasica la opel). Cand cumperi noul cablu vezi ca trebuie bagata vaselina siliconica pe el inainte de montare...
Succes si sa lucrezi cat mai curat posibil. Orice particula de praf sau mizerie patrunsa in sistem iti ajunge in pistonul de la etrier si il zgarie/distruge. Astea sunt sfaturile mele.
Atentie si la spalatorie cand mergi sa le spui sa nu iti dea cu presiune mare de apa in zona cablului de frana (este un alt mod in care poate ajunge apa in camasa cablului de frana).
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat