- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare: P1220 Model: Astra g
An fabricatie: 1999 Cod motor: Y20DTH,Salutare tuturor, anul trecut am avut o problema cu calculatorul pompei de injectie care a fost remediat de Dan Cuciureanu.Masina merge si acum numai ca de cand a dat frigul...sa-i zic asa ca nu este chiar frig- 6,7, 8 grade imi porneste la a treia cheie. Sunt mai mult ca sigur ca este pompa.Din discutia avuta cu Dan atunci,am inteles ca arderea circuitelor din calculatorul pompei de injectie a fost cauzat de o blocare mecanica, o rezistenta,(gen un pistonas blocat)care a dus la acest lucru.Deci in principiu cand este cald afara masina porneste super ok, acum nu prea.chiar daca acum adaug la un plin 50 ml. ulei 2T pentru gresarea pistonasului cu pricina sa-i zic asa.Am gasit o pompa la dezmembrari cu acelasi cod terminatia 003 numai ca scrie ca este de pe o astra 1,7 nu isuzu zice tipul. S-ar potrivi aceasta pompa sa o iau pentru modelul meu 2.0???Tipul zice ca da...sa-si vanda marfa..normal si eu as zice la fel.Ce sfat imi dati?O zi buna tuturor. Am si cateva poze cu pompa sh.poate reusesc sa le pun.
Cod(uri) eroare: P1220 Model: Astra g
An fabricatie: 1999 Cod motor: Y20DTH,Salutare tuturor, anul trecut am avut o problema cu calculatorul pompei de injectie care a fost remediat de Dan Cuciureanu.Masina merge si acum numai ca de cand a dat frigul...sa-i zic asa ca nu este chiar frig- 6,7, 8 grade imi porneste la a treia cheie. Sunt mai mult ca sigur ca este pompa.Din discutia avuta cu Dan atunci,am inteles ca arderea circuitelor din calculatorul pompei de injectie a fost cauzat de o blocare mecanica, o rezistenta,(gen un pistonas blocat)care a dus la acest lucru.Deci in principiu cand este cald afara masina porneste super ok, acum nu prea.chiar daca acum adaug la un plin 50 ml. ulei 2T pentru gresarea pistonasului cu pricina sa-i zic asa.Am gasit o pompa la dezmembrari cu acelasi cod terminatia 003 numai ca scrie ca este de pe o astra 1,7 nu isuzu zice tipul. S-ar potrivi aceasta pompa sa o iau pentru modelul meu 2.0???Tipul zice ca da...sa-si vanda marfa..normal si eu as zice la fel.Ce sfat imi dati?O zi buna tuturor. Am si cateva poze cu pompa sh.poate reusesc sa le pun.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
la tine trebuie desfacuta pompa si reconditionata. vezi ca este un tutorial la pompa VP44 (cele care sunt puse pe Y20DTH) si poate reusesti sa o faci pe a ta daca nu trimisa la firmele specializate care se ocupa de reconditionari. ATENTIE! nu umbla la surubul central de la pompa cand o dai jos ca altfel o cam poti arunca la gunoi... (nu prea mai reuseste nimeni sa o regleze apoi cum era din fabrica)
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Ok, multumesc pentru raspunsuri.Am vorbit cu dl.Dan, in primul rand nu se potriveste pompa de 1,7 la mine sub nici o forma .In principiu mi-a recomandat sa caut o pompa buna. Acum banii nu ma dau afara din casa si cred ca am sa mai pornesc asa greu chiar daca porneste mai greu, la a 4-a cheie.Am noroc ca stau pe deal,am parcat invers cu fata la vale.... si cand plec pornesc cu tr.2-a.La prima cheie porneste normal pentru 10-15 sec,apoi moare si apare ceck, inca doua chei si la a 3-a se accelereaza pana in 2.500-3000 si gata ok.Dar am gasit solutia de plecare la rece de acasa.Am aproape 1 km pana in vale la sosea si pana acolo cu frana de motor isi revine complet, dupa oprirea de la prima cheie o las la vale si o pornesc la vale in tr.2.Problema este cand plec de la munca din tura de noapte la - 10 grade dimineata.Porneste cam la a 3-4a cheie,efectiv am observat ca pedala de acceleratie e moarta si abea la a 3-a cheie merge si pedala de acceleratie.Fumul la pornire este mult si albatru .Miroase a motorina nearsa, baga pompa si este posibil sa fie de la injectoare?....Dupa pornire masina nu scoate deloc fum si nu consuma deloc ulei, merge si trage de rupe.Eu la un schimb de ulei 5,5 l--merg-5000km si 5000 km pun si cealalta 1/2 litru pana la 10000km.Folosesc unei GM 10W40.Cred ca am sa verific si injectoarele.Masina a fost luata de noua si am 199,800km acum.Va salut.