- mikeviteazu
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2013
- Corsa 1998 X14XE
- Constanta
mikeviteazu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2013
- Mesaj Privat
Simptome: din calculator nu am minus la debitmetru
Solenoid turbo
Si senzor temperatura motor,am legat alte minusuri si functioneaza,dar as vrea sa renunt la improvizatia asta si sa vina minus din capculator
Ma poate ajuta cineva va rog?
Cod(uri) eroare:
----
Model: bertone
An fabricatie: 2000
Cod motor: z20let
Solenoid turbo
Si senzor temperatura motor,am legat alte minusuri si functioneaza,dar as vrea sa renunt la improvizatia asta si sa vina minus din capculator
Ma poate ajuta cineva va rog?
Cod(uri) eroare:
----
Model: bertone
An fabricatie: 2000
Cod motor: z20let
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikeviteazu
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2013
- Corsa 1998 X14XE
- Constanta
mikeviteazu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikeviteazu
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2013
- Corsa 1998 X14XE
- Constanta
mikeviteazu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2013
- Mesaj Privat
- mikeviteazu
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2013
- Corsa 1998 X14XE
- Constanta
mikeviteazu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2013
- Mesaj Privat
- mikeviteazu
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2013
- Corsa 1998 X14XE
- Constanta
mikeviteazu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikeviteazu
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2013
- Corsa 1998 X14XE
- Constanta
mikeviteazu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikeviteazu
- OP
- 9 mesaje
- din 14 Jan 2013
- Corsa 1998 X14XE
- Constanta
mikeviteazu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:La Z20LET,masa comuna permanenta din calculator exista la MAF(debitmetru),MAP(presiune admisie) si ECT(temperatura motor)..., la electroventilul(solenoid) turbo,masa nu e permanenta deoarece componenta este comandata prin masa...
Eu am scris informatiile dupa ce am consultat documentatia intregului management(calculatorul motorului) Z20LET...,recomandarea a fost sa o consulti si dumneata si sa o folosesti,in cunostinta de cauza,daca poti...! Eu am consultat Opel-tis si Autodata...,dar daca dumneata consideri ca nu ma pricep...,asta e!
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Lipsa comenzii de masa pe electroventilul de turbo este efectul si nu cauza,masa permanenta pe el ducand la imposibilitatea reglarii presiunii.Colegul care "nu se pricepe" v-a explicat destul de clar unde trebuie sa fie masa permanenta si unde nu trebuie sa fie.Din ce ati descris probabil aveti un pin oxidat in mufa de la ecu sau ecu defect!
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat