dtc1315
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut, de ceva saptamani mi-am luat un al doi-lea opel, tot 1.7dti si am constatat ca dupa ce i-am facut schimbul de ulei masina ``trage`` numai la rece, deja de la 80de grade e foarte puturoasa. Ideea e ca nu stiu ce ulei a avut inainte, insa masina atat la cald cat si la rece ``tragea`` la fel.
Chiar am ramas surprins pt. ca si pe vechiul opel tot la fel s-a manifestat si la fel face si acum, urca foarte repede in turatii la rece iar cand e cald e foarte puturos.
Acum pe ambele am 5w40, daca nu se considera reclama pot sa las exact uleiul, producator s.a.m.d
Ce credeti, au motoarele probleme sau uleiul nu este unul corespunzator ?
Chiar am ramas surprins pt. ca si pe vechiul opel tot la fel s-a manifestat si la fel face si acum, urca foarte repede in turatii la rece iar cand e cald e foarte puturos.
Acum pe ambele am 5w40, daca nu se considera reclama pot sa las exact uleiul, producator s.a.m.d
Ce credeti, au motoarele probleme sau uleiul nu este unul corespunzator ?
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
dtc1315
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
Niciun cod de eroare pe niciuna.
Aral 10w40 am avut acum cativa ani pe vechiul opel si n-am simtit vreo schimbare, iar pe cea noua inainte de schimb se simtea cum urca liniar si foarte rapid in turatii atat la cald cat si la rece ... acum e jale la cald.
Acum am 5w40 de la Mobil super 3000x1. Pe cea veche il folosesc de mai bine de 4 ani si n-am avut probleme.
Ma gandesc sa iau un tester la 100lei (elm parca) sa vad daca fluctueaza presiunea la rece/cald
Aral 10w40 am avut acum cativa ani pe vechiul opel si n-am simtit vreo schimbare, iar pe cea noua inainte de schimb se simtea cum urca liniar si foarte rapid in turatii atat la cald cat si la rece ... acum e jale la cald.
Acum am 5w40 de la Mobil super 3000x1. Pe cea veche il folosesc de mai bine de 4 ani si n-am avut probleme.
Ma gandesc sa iau un tester la 100lei (elm parca) sa vad daca fluctueaza presiunea la rece/cald
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
dtc1315
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Chiar deloc, asta mã mirã si pe mine cum de-ti face figuri la cald fara sa ai vreo eroare stocata.
Nu-ti cumpara interfata de diagnoza (elm) ca nu merge pe y17dt, am incercat si eu ) opcom e mult mai buna si recomandata pentru Opel si e mult mai precisa. Sau simplul test "pseudoagrafa" si poti afla daca e vreo problema.
In anii trecuti, mai exact in urma cu vreo 5 ani am avut probleme de genu' cand se incalzea motorul mi se aprindea "check engine", dar era problema la senzorul de turatii de pe vibrochen, care dadea semne de "pensionare" insa doar cateodata si evident odata cu "check engine" aparea si "somnolența" masinii.
Nu-ti cumpara interfata de diagnoza (elm) ca nu merge pe y17dt, am incercat si eu ) opcom e mult mai buna si recomandata pentru Opel si e mult mai precisa. Sau simplul test "pseudoagrafa" si poti afla daca e vreo problema.
In anii trecuti, mai exact in urma cu vreo 5 ani am avut probleme de genu' cand se incalzea motorul mi se aprindea "check engine", dar era problema la senzorul de turatii de pe vibrochen, care dadea semne de "pensionare" insa doar cateodata si evident odata cu "check engine" aparea si "somnolența" masinii.
dtc1315
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
Am facut si testul acela cu pedalele ... nimic, in bord nu-mi apare martorul cu cheita nici la cald nici la rece doar ca se simte pe masura ce se incalzeste motorul ca nu mai e la fel de sprinten ...
D`asta am si scris ca am ramas socat sa constat ca dupa primul schimb de ulei pe noul opel se comporta la fel ca cel vechi ...
De senzorul de turatii am auzit si eu insa masina nu da semne pe ambele, chiar si la 130+ nu ``da in nas``.
De tester ... ce sa zic parca n-as vrea sa cheltui o caruta de bani pt. unul original, adica nu e chiar asa o necesitate sa ``rupa`` la cald.
Desi am vazut ceva chinezarii pe ebay pana in 50 de dolari atat tech2 cat si op-com, nu stiu cat sunt de bune si daca chiar citesc parametrii motorului samd dar parca as incerca una.
D`asta am si scris ca am ramas socat sa constat ca dupa primul schimb de ulei pe noul opel se comporta la fel ca cel vechi ...
De senzorul de turatii am auzit si eu insa masina nu da semne pe ambele, chiar si la 130+ nu ``da in nas``.
De tester ... ce sa zic parca n-as vrea sa cheltui o caruta de bani pt. unul original, adica nu e chiar asa o necesitate sa ``rupa`` la cald.
Desi am vazut ceva chinezarii pe ebay pana in 50 de dolari atat tech2 cat si op-com, nu stiu cat sunt de bune si daca chiar citesc parametrii motorului samd dar parca as incerca una.
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat