CGramescu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2017
- Mesaj Privat
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
mariann
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2008
- Mesaj Privat
manos
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut am si eu aceeasi problema cu un zafira b nu bagã cãldurã de nici un fel doar aer rece de la aeroterma, care ar putea fi cauza furtunele de apa sunt fierbinti la intrarea în habitaclu masina a fost cu volan pe dreapta asa am cumpãrat-o, nu stiu ce este sub bord am înțeles ca ar putea fi clapeta blocata sau radiatorul de cãldurã infundat, am o rugaminte daca se pricepe cineva din Bucuresti sa dea un semn sa o rezolv si eu multumesc?!
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Buna seara!
-dimineata am plecat la serviciu, apa la 89-90 grade( termostat bun), caldura in masina pe parcursul celor 20 km pana la lucru
-dupa 8 ore de lucru( in care maina a stat) am plecat spre casa, apa la 90 spre 95 in trafic dar fara caldura in masina
ambele furtune ce intra in calorifer sunt calde dar pe nicio treapta de viteza, nici macar la ralanti nu baga caldura de loc
dimineata aveam caldura, dupa 8 ore de stat nu mai baga caldura!
unde este problema?
masina are aer conditionat manual
Multumesc!
-dimineata am plecat la serviciu, apa la 89-90 grade( termostat bun), caldura in masina pe parcursul celor 20 km pana la lucru
-dupa 8 ore de lucru( in care maina a stat) am plecat spre casa, apa la 90 spre 95 in trafic dar fara caldura in masina
ambele furtune ce intra in calorifer sunt calde dar pe nicio treapta de viteza, nici macar la ralanti nu baga caldura de loc
dimineata aveam caldura, dupa 8 ore de stat nu mai baga caldura!
unde este problema?
masina are aer conditionat manual
Multumesc!
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
domnilor, nu stiti cat m-ati "incalzi", la propriu, daca mi-ati recomanda un service in Bucuresti ( mai ales cei care au avut aceeasi problema) care sa demonteze bordul ,sa constate ce-i cu clapetele de amestec aer cald-rece, sa repare si sa puna totul la loc.
nu va doresc sa fiti in situatia mea, circuland fara caldura in masina, in decembrie !
autoa nu are in oferta aceasta operatiune, eds are liber abia la jumatatea lui ianuarie iar alte service-uri "nu au mai facut aceasta operatiune la opel dar e ca la orice masina"( vorbele lor)
de luni se anunta zapada...
multumesc!
nu va doresc sa fiti in situatia mea, circuland fara caldura in masina, in decembrie !
autoa nu are in oferta aceasta operatiune, eds are liber abia la jumatatea lui ianuarie iar alte service-uri "nu au mai facut aceasta operatiune la opel dar e ca la orice masina"( vorbele lor)
de luni se anunta zapada...
multumesc!
- gabryelyulyan
- *
- 12 mesaje
- din 04 Dec 2016
- Zafira 1999
- Ialomita
gabryelyulyan
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Daca radiatorul din fata masinii(al motorului),este fierbinte,inseamna ca termostatul este deschis si motorul are aproximativ 90 gradeC. in aceste conditii pui mina(linga motor) pe cele 2 furtune ce intra in interiorul masinii si constati daca ambele sunt aproximativ,la fel de fierbinti,situatie in care ar trebui sa ai caldura in permanenta. Daca unul este fierbinte si unul rece sau aproape rece,ai radiatorul de sub bord infundat,colmatat si debitul de antigel ce trece prin el,este oarecum suficient,doar cind motorul este turat si pompa de apa creaza o recirculare mai fortata... Pentru cei ce au un pic de dotare e simplu,cu testerul vezi temperatura reala a motorului si pragul de lucru al termostatului,cu termometru cu infrarosu verifici temperatura pe orice punct doresti...
- gabryelyulyan
- *
- 12 mesaje
- din 04 Dec 2016
- Zafira 1999
- Ialomita
gabryelyulyan
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2016
- Mesaj Privat
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
cornel_ionut a scris:Buna seara!
-dimineata am plecat la serviciu, apa la 89-90 grade( termostat bun), caldura in masina pe parcursul celor 20 km pana la lucru
-dupa 8 ore de lucru( in care maina a stat) am plecat spre casa, apa la 90 spre 95 in trafic dar fara caldura in masina
ambele furtune ce intra in calorifer sunt calde dar pe nicio treapta de viteza, nici macar la ralanti nu baga caldura de loc
dimineata aveam caldura, dupa 8 ore de stat nu mai baga caldura!
unde este problema?
masina are aer conditionat manual
Multumesc!
-dimineata am plecat la serviciu, apa la 89-90 grade( termostat bun), caldura in masina pe parcursul celor 20 km pana la lucru
-dupa 8 ore de lucru( in care maina a stat) am plecat spre casa, apa la 90 spre 95 in trafic dar fara caldura in masina
ambele furtune ce intra in calorifer sunt calde dar pe nicio treapta de viteza, nici macar la ralanti nu baga caldura de loc
dimineata aveam caldura, dupa 8 ore de stat nu mai baga caldura!
unde este problema?
masina are aer conditionat manual
Multumesc!
rezolvat cu caladura..
aeroterma sh, cu tot cu clapeta de recirculare in stare buna, achizitionata din dezmembrari-150 lei
am cerut service-ului sa o monteze asa cum am adus-o, fara a inlocui radiatoarele cald/rece, motorasele; am cerut doar sa o curete, sa verifice starea caloriferelor si sa greseze clapetele
demontat bord, usi, constatat clapeta aer cald rupta -800 lei
demontat coloana directie- 200 lei ( pt a da jos aeroterma)
demontat, curatat, gresat clapeta recirculare 120 lei
demontat, curatat, gresat clapete aeroterma, motor aeroterma -cca 200 lei
filtru habitaclu, spray-uri de curatat, de gresat, incarcare instalatie cu agent de racire, alte operatiuni -380 lei
total 1700 lei, fara pretul aerotermei
operatiunea a fost facuta la eds
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cam asa este... interesant este ca pretul este pentru fiecare element demontat si nu e pus un pret singular: schimbat sistem aeroterma si un pret de bun simt (facem poate operatia pentru max 500 ron) ca este logic si normal ca nu poti scoate aeroterma de acolo (nu inteleg de ce a trebuit inlocuita toata) fara sa dai jos bordul respectiv coloana de directie, poate usiile (desi se poate sa iasa suruburile fara sa dai jos usile (depinde de lungimea lor). Logic de asemenea era desfacerea completa a aerotermei cu o curatare temeinica (la mine era o mizerie de nedescris din cauza filtrului pus gresit) mai ales a radiatoarelor si uns si pus totul la loc...
Acum na poate in Bucuresti se castiga mai bine decat in provincie si daca ai si garantie la tot ce s-a facut nu este rau. Important este sa iti mearga bine (macar cat este garantia).
Acum na poate in Bucuresti se castiga mai bine decat in provincie si daca ai si garantie la tot ce s-a facut nu este rau. Important este sa iti mearga bine (macar cat este garantia).
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
corsa.timis a scris:@cornel_ionut te-a si pupat de banii aia? mai bine luai un camion de lemne si-o soba.. 1700 de lei.. da-o 'n ... unii muncesc pe banii astia o luna, operatiunea asta nu ia mai mult de o zi..
am dus masina pe 8.01 la ora 9 dimineata, in ziua si ora stabilite conform programarii; dupa 2 zile, miercuri ,mi au transmis ca este ireparabila clapeta si trebuie aeroterma
joi, la orele 12 eram cu aeroterma in service, masina a fost gata abia lunea urmatoare pe 15.01
trage singur concluziile...
Ultima modificare făcută de cornel_ionut la Mar 16 Jan, 2018 8:42 pm
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:cam asa este... interesant este ca pretul este pentru fiecare element demontat si nu e pus un pret singular: schimbat sistem aeroterma si un pret de bun simt (facem poate operatia pentru max 500 ron) ca este logic si normal ca nu poti scoate aeroterma de acolo (nu inteleg de ce a trebuit inlocuita toata) fara sa dai jos bordul respectiv coloana de directie, poate usiile (desi se poate sa iasa suruburile fara sa dai jos usile (depinde de lungimea lor). Logic de asemenea era desfacerea completa a aerotermei cu o curatare temeinica (la mine era o mizerie de nedescris din cauza filtrului pus gresit) mai ales a radiatoarelor si uns si pus totul la loc...
Acum na poate in Bucuresti se castiga mai bine decat in provincie si daca ai si garantie la tot ce s-a facut nu este rau. Important este sa iti mearga bine (macar cat este garantia).
Acum na poate in Bucuresti se castiga mai bine decat in provincie si daca ai si garantie la tot ce s-a facut nu este rau. Important este sa iti mearga bine (macar cat este garantia).
mi au transmis ca acea clapeta aer cald-rece este capsulata in interiorul carcasei aerotermei, nu se poate desface carcasa pt acces la ea , deci nu poate fi schimbata , asadar schimbat aeroterma cu totul; asta mi s-a comunicat, asta transmit si eu
am cerut sa o spele, curete interior, clapete, etc. cum au facut acest lucru nu stiu, nu am asistat la operatiuni, nu am aprofundat despre aceasta defectiune
mi s-a comunicat ca "know how-ul" nu are pret... le-am spus ca ma iau de prost si tocmai in virtutea "know-how-ului" ar fi trebuit sa mi comunice de la inceput un pret chiar si estimativ; tocmai pt ca au cunostinte si stiau ce trebuie demontat!
am pus cateva intrebari la care rapunsul a fost, citez: " nu stiu , nu am desfacut, nu sunt curios sa vad cum functioneaza"... ma rog, mie mi-a lasat un gust amar
discutia initiala a fost: 800 lei sa demontam , sa constatam + pret manopera ulterioara pt celelalte operatiuni( dar nimic clar nici despre ce operatiuni este vorba, nici despre pret)
am cerut sa mi fie montata aeroterma achizitionata din dezmembrari cu tot ce era pe ea( caloriferere, motorase), in speranta ca pretul va fi mai mic; imi inchipui cat m ar fi costat daca schimbau piese de pe o aeroterma pe alta( motorasele, radiatoarele cald-rece, etc)
garantie am doar la manopera, la piesa nu deoarece este sh; practic am garantie la nimic
mi s-a comunicat ca aeroterma arata impecabil, inclusiv clapeta de recirculare
nu ma dau banii afara din casa si chiar a fost un efort financiar
Ultima modificare făcută de cornel_ionut la Mar 16 Jan, 2018 8:26 pm, modificat de 2 ori în total
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
mda... din pacate asa se intampla cand nu stii despre masina si ei prind clientul sa il stoarca de bani...
nu am inteles daca ai Astra G sau Astra H ca sa imi dau seama cum arata aeroterma la tine dar sunt sigur ca se putea repara si aeroterma ta dar de ce sa piarda ei timpul cand este mai simplu sa schimbe (sunt aproape sigur ca aeroterma dusa de tine nu a fost curatata in interior si era exact cum ai dus-o). Oricum garantia la manopera nu te ajuta decat daca ar fi gresit ei ceva la remontare dar altfel nu...
Sa speram ca este ok totul si nu vei mai avea probleme cu ea...
nu am inteles daca ai Astra G sau Astra H ca sa imi dau seama cum arata aeroterma la tine dar sunt sigur ca se putea repara si aeroterma ta dar de ce sa piarda ei timpul cand este mai simplu sa schimbe (sunt aproape sigur ca aeroterma dusa de tine nu a fost curatata in interior si era exact cum ai dus-o). Oricum garantia la manopera nu te ajuta decat daca ar fi gresit ei ceva la remontare dar altfel nu...
Sa speram ca este ok totul si nu vei mai avea probleme cu ea...
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
@mikyboy: masina este astra h 2004
am luat aeroterma acasa sa o studiez si eu daca electricianul lor nu este interesat. de asemenea, va trebui sa desfac torpedoul pt ca iluminarea din interior functioneaza acum pe baza de pumn( am dus-o functionala in service)
colac peste pupaza am verificat uleiul si este cu 1 cm peste limita maxima.am schimbat uleiul si filtrele la ei daca tot a stat masina 1 saptamana.
chiar am intrebat mecanicul; cat ulei ati pus? raspuns: 5 litri
desi este foarte laudat servisul, pana la urma, cu tot know-how-ul , oamenii sunt cei ce dau valoare...
in cazul meu, banii platiti si lucrurile mici tratate cu superficialitate, poate neinsemnate pt unii dintre dvs, ma fac sa nu mai revin in acest service
am luat aeroterma acasa sa o studiez si eu daca electricianul lor nu este interesat. de asemenea, va trebui sa desfac torpedoul pt ca iluminarea din interior functioneaza acum pe baza de pumn( am dus-o functionala in service)
colac peste pupaza am verificat uleiul si este cu 1 cm peste limita maxima.am schimbat uleiul si filtrele la ei daca tot a stat masina 1 saptamana.
chiar am intrebat mecanicul; cat ulei ati pus? raspuns: 5 litri
desi este foarte laudat servisul, pana la urma, cu tot know-how-ul , oamenii sunt cei ce dau valoare...
in cazul meu, banii platiti si lucrurile mici tratate cu superficialitate, poate neinsemnate pt unii dintre dvs, ma fac sa nu mai revin in acest service
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cornel_ionut a scris:@mikyboy: masina este astra h 2004
am luat aeroterma acasa sa o studiez si eu daca electricianul lor nu este interesat. de asemenea, va trebui sa desfac torpedoul pt ca iluminarea din interior functioneaza acum pe baza de pumn( am dus-o functionala in service)
colac peste pupaza am verificat uleiul si este cu 1 cm peste limita maxima.am schimbat uleiul si filtrele la ei daca tot a stat masina 1 saptamana.
chiar am intrebat mecanicul; cat ulei ati pus? raspuns: 5 litri
desi este foarte laudat servisul, pana la urma, cu tot know-how-ul , oamenii sunt cei ce dau valoare...
in cazul meu, banii platiti si lucrurile mici tratate cu superficialitate, poate neinsemnate pt unii dintre dvs, ma fac sa nu mai revin in acest service
am luat aeroterma acasa sa o studiez si eu daca electricianul lor nu este interesat. de asemenea, va trebui sa desfac torpedoul pt ca iluminarea din interior functioneaza acum pe baza de pumn( am dus-o functionala in service)
colac peste pupaza am verificat uleiul si este cu 1 cm peste limita maxima.am schimbat uleiul si filtrele la ei daca tot a stat masina 1 saptamana.
chiar am intrebat mecanicul; cat ulei ati pus? raspuns: 5 litri
desi este foarte laudat servisul, pana la urma, cu tot know-how-ul , oamenii sunt cei ce dau valoare...
in cazul meu, banii platiti si lucrurile mici tratate cu superficialitate, poate neinsemnate pt unii dintre dvs, ma fac sa nu mai revin in acest service
nu lasa asa mult ulei peste maxim. Scoate din el cu o siringa si un tub de perfuzie (gasesti la farmacii) in asa fel incat sa ajunga uleiul la indicatorul de maxim poate putin sub (1-2mm). Nu face bine la motor...
legat de aeroterma pune niste poze aici cu ea din mai multe parti ne vom putea da cu parerea mai clar si real...
tope
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat