brunetu25
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 2.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ambivalent
- *
- 20 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Constanta
ambivalent
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
De evitat Kamsas/Expocar. Chiar daca s-au schimbat unele mutre pe acolo situatia este acum si mai tragica.
Dus Corsa D 1.3 DTJ pentru schimbat distributia la marii mecanici de acolo cu o manopera de 900 lei care se pare ca este facuta sa tina 3 luni conform regulilor celor de acolo. Dupa 1 an eu observ ca imi curg picaturi de ulei in curte (avand un ditai scutu care in combinatie cu praful de la noi a putut colecta o gramada) am observat mai tarziu decat trebuia treaba de rahat facut de dom' Nelutu daca nu ma insel si anume: "siliconul rosu" original GM si laudat de el (probabil a pus din ala la 9 lei) nu a fost chiar asa de bun si imi cam picura pe la capacul baii de ulei. Sau poate a pus tot vreo garnitura/semering vechi acest meserias, n-am de unde sa stiu.
Ideea e ca mergand TOT la "distinsii" mecanici de la Kamsas sa ii intreb ce problema e, iar "sefu' " de service ma intreaba zeflemist ca:
-Ce treaba are domne' cursu' de ulei cu distributia...adica veniti aici si spuneti ca ati facut distribuia la noi dar de fapt va curge ulei? Ca sa nu intru in teoria chibritului cred ca stim ce distributie are Corsa D 1.3 CDTI si legatura intre schimbul ei si baia de ulei. Pentru el insa acest lucru ii da cu virgula si nu prea se lega.
In fine, se suie masina pe elevator si constatarea e ca uleiul curge pe la capacul baii de ulei si cu o nonsalanta iesita din comun, ca si cum lucrarea aia mi-a fost facuta gratis mi se zice ca: Asa si? curge..garantia lucrarii la noi e 3 luni..si tu ajungi aici dupa 12 luni? Vrei s-o lipim 650 lei manopera! A sa nu mai vorbesc ca si constatarea a mai costat 65 lei ...
Am plecat fara sa ii injur cu toate ca asta meritau dar nu rezolvam nimic si i-am dat in primire la Opel Southeast cu un mail si un telefon cu factura, bon absolut toate aceste detalii pe care vi le-am prezentat. Am mai colaborat cu ei (am vorbit cu cineva direct de la centrul din Budapesta si m-au ajutat mult, dar masina era in garantie atunci) si am fost multumit; sa speram ca si acum vor lua masuri si o sa faca ceva cercetari, caci ce se intampla acolo cu garantia la manopera de 3 LUNI este inadmisibil.
Surt pe doi, nu recomand sub nici o forma acest service, oamenii de acolo nu au nici o treaba dupa cum se vede cu lucruri elementare de mecanica auto.
Dus Corsa D 1.3 DTJ pentru schimbat distributia la marii mecanici de acolo cu o manopera de 900 lei care se pare ca este facuta sa tina 3 luni conform regulilor celor de acolo. Dupa 1 an eu observ ca imi curg picaturi de ulei in curte (avand un ditai scutu care in combinatie cu praful de la noi a putut colecta o gramada) am observat mai tarziu decat trebuia treaba de rahat facut de dom' Nelutu daca nu ma insel si anume: "siliconul rosu" original GM si laudat de el (probabil a pus din ala la 9 lei) nu a fost chiar asa de bun si imi cam picura pe la capacul baii de ulei. Sau poate a pus tot vreo garnitura/semering vechi acest meserias, n-am de unde sa stiu.
Ideea e ca mergand TOT la "distinsii" mecanici de la Kamsas sa ii intreb ce problema e, iar "sefu' " de service ma intreaba zeflemist ca:
-Ce treaba are domne' cursu' de ulei cu distributia...adica veniti aici si spuneti ca ati facut distribuia la noi dar de fapt va curge ulei? Ca sa nu intru in teoria chibritului cred ca stim ce distributie are Corsa D 1.3 CDTI si legatura intre schimbul ei si baia de ulei. Pentru el insa acest lucru ii da cu virgula si nu prea se lega.
In fine, se suie masina pe elevator si constatarea e ca uleiul curge pe la capacul baii de ulei si cu o nonsalanta iesita din comun, ca si cum lucrarea aia mi-a fost facuta gratis mi se zice ca: Asa si? curge..garantia lucrarii la noi e 3 luni..si tu ajungi aici dupa 12 luni? Vrei s-o lipim 650 lei manopera! A sa nu mai vorbesc ca si constatarea a mai costat 65 lei ...
Am plecat fara sa ii injur cu toate ca asta meritau dar nu rezolvam nimic si i-am dat in primire la Opel Southeast cu un mail si un telefon cu factura, bon absolut toate aceste detalii pe care vi le-am prezentat. Am mai colaborat cu ei (am vorbit cu cineva direct de la centrul din Budapesta si m-au ajutat mult, dar masina era in garantie atunci) si am fost multumit; sa speram ca si acum vor lua masuri si o sa faca ceva cercetari, caci ce se intampla acolo cu garantia la manopera de 3 LUNI este inadmisibil.
Surt pe doi, nu recomand sub nici o forma acest service, oamenii de acolo nu au nici o treaba dupa cum se vede cu lucruri elementare de mecanica auto.
echinox98
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2020
- Mesaj Privat
Mai sunt 2 service-uri de evitat, prin Tomis Nord, unul langa Petrom si altul printre blocuri, in aceeasi zona. Cel putin mie mi-au lasat un gust amar.
Service nr 1: am fost sa schimb distributia. Am stat o zi intreaga langa mecanic, cu gandul ca termina repede, dar fara succes. Am plecat seara de acolo. La final de zi distributia era schimbata, dar masina avea o intrerupere la relanti si mergea destul de rau, tremura din toate inchieturile. Nu am mai avut rabdare, nici timp, am plecat cu gandul ca voi reveni. Urmatoarea zi era deja ocupat asa ca am asteptat 1 -2 zile sa revin. Cand am revenit au inceput discutiile: "ca problema ar fi de la clapeta de acceleratie, dupa de la bujii". Am fost si am cumparatar bujii, le-au schimbat, au curatat clapeta si ma cam trimiteau la plimbare, ca au facut tot ce au putut, ca se aseaza in mers si etc. Dupa ce am insistat si le-am zis ca trebuie sa faca masina, au mai reglat odata distributia si a fost mai ok, dar foarte nesimtiti. De precizat, la axul cu came, punctul de fixare era putin ciupit, dar au zis ca pot rezolva asa, eu fiind dispus sa le schimb, doar sa fie totul ok.
Service nr 2, cel cu ITP: Am fost pentru un test de frana de eficienta avand o problema la pompa ABS, frana doar pe o roata, pe partea din fata. Au dat drumul la ceva lichid de frana si rezultatul final a fost ca trebuie sa verifice tot sistemul de frana, ca e complicat si etc. Cat am asteptat, ca am asteptat ceva timp sa o verifice, au venit 3 domni dupa o masina de scoala. Tipii de acolo nu stiau ce a fost schimbat la ea, daca merge, care era bateria ei si etc.
Service nr 1: am fost sa schimb distributia. Am stat o zi intreaga langa mecanic, cu gandul ca termina repede, dar fara succes. Am plecat seara de acolo. La final de zi distributia era schimbata, dar masina avea o intrerupere la relanti si mergea destul de rau, tremura din toate inchieturile. Nu am mai avut rabdare, nici timp, am plecat cu gandul ca voi reveni. Urmatoarea zi era deja ocupat asa ca am asteptat 1 -2 zile sa revin. Cand am revenit au inceput discutiile: "ca problema ar fi de la clapeta de acceleratie, dupa de la bujii". Am fost si am cumparatar bujii, le-au schimbat, au curatat clapeta si ma cam trimiteau la plimbare, ca au facut tot ce au putut, ca se aseaza in mers si etc. Dupa ce am insistat si le-am zis ca trebuie sa faca masina, au mai reglat odata distributia si a fost mai ok, dar foarte nesimtiti. De precizat, la axul cu came, punctul de fixare era putin ciupit, dar au zis ca pot rezolva asa, eu fiind dispus sa le schimb, doar sa fie totul ok.
Service nr 2, cel cu ITP: Am fost pentru un test de frana de eficienta avand o problema la pompa ABS, frana doar pe o roata, pe partea din fata. Au dat drumul la ceva lichid de frana si rezultatul final a fost ca trebuie sa verifice tot sistemul de frana, ca e complicat si etc. Cat am asteptat, ca am asteptat ceva timp sa o verifice, au venit 3 domni dupa o masina de scoala. Tipii de acolo nu stiau ce a fost schimbat la ea, daca merge, care era bateria ei si etc.