- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Buna seara,
La 2 zile dupa ce am sunat la reprezentanta si mi-au spus sa stau linistit, m-au sunat ei sa-mi spuna de campania de rechemare.
Durata : 1,5 ore
Lucrari executate :
2x inlocuire tub protectie a cablului bateriei (nu am inteles de ca apar doua coduri, 444 si 445);
inlocuire motor demaror si a cablului demarorului, instalarea setului de protectie. Exact asa scrie in nota de comanda.
Vestea buna este ca am trecut de 46.000 km la 2 ani si 3 luni. Nu am niciun fel de probleme.
Succes tuturor !
La 2 zile dupa ce am sunat la reprezentanta si mi-au spus sa stau linistit, m-au sunat ei sa-mi spuna de campania de rechemare.
Durata : 1,5 ore
Lucrari executate :
2x inlocuire tub protectie a cablului bateriei (nu am inteles de ca apar doua coduri, 444 si 445);
inlocuire motor demaror si a cablului demarorului, instalarea setului de protectie. Exact asa scrie in nota de comanda.
Vestea buna este ca am trecut de 46.000 km la 2 ani si 3 luni. Nu am niciun fel de probleme.
Succes tuturor !
Yogi183
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor vad ca nu s a mai discutat nimic pe aici de ceva timp si as vrea sa aflu si eu niste detalii de la posesorii de antara de 2.2 cdti 4x4 cu facelift. Personal sunt de curand posesorul unei antara de 2.2 cdti 163 cp 4x4 fabricatie 2014 masina second hand achizitionata cu 80000km in bord in ianuarie 2017, pana acum ma declar multumit de ea avand in vedere ca la banii la care am achizitionat o nu ma incadram la nici un alt crossover 4x4 atat de spatios in schimb ca minusuri mi se par: cutia de viteze ca etansare destul de lunga si incomoda, timoneria este destul de imprecisa as putea spune si un usor balans al masinii la sensurile giratorii dar asta este normal la masa masinii si inaltimea ei. As vrea pareri legate de cutia de viteze zgomote la schimbarea treptelor in special a 2 si a 3 si daca cineva a mai schimbat pana acum volanta cu kit de ambreiaj si la ce pret la un astfel de model, precizez ca este manuala cu 6 trepte de viteza
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Yogi183
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2010
- Mesaj Privat
Multumesc mircea sa inteleg ca tu per total te declari multumit de masina sunt curios pentru ca mie personal imi place masina, e spatioasa, destul de potent motorul pentru gabaritul masinii, probleme cu regenerarile nu am avut pana acum ( bine o am si de putin timp) iar per total la banii pe care am luat o mi se pare o afacere destul de buna pentru un crossover de 2 ani si jumate vechime. La mine singura problema deranjanta este cea cu zgomotele de la volanta (banuiesc eu) atunci cand esti in trafic aglomerat si freci ambreiajul si cutia in treptele 1 si 2.
Ca servisare si asta are pana la km astia doar uleiul si filtre schimbate si actiunile clasice de la antara de pana acum, ca plus am schimbat eu placutele fata-spate de curand si anvelopele ca erau cam uzate.
M ar interesa daca mai sunt propietari de antara carora sa li se para ambreiajul si cutia de viteze cam dubioasa adica genul lenta sa nu o iei rapede ca se pierde sau poate nu pentru ca eu pana acum am detinut si alte masini nemtesti dar din alt concern si de asta sunt cam bulversat si nu pot sa mi dau seama daca am eu o problema sau asa e normal.
Ca servisare si asta are pana la km astia doar uleiul si filtre schimbate si actiunile clasice de la antara de pana acum, ca plus am schimbat eu placutele fata-spate de curand si anvelopele ca erau cam uzate.
M ar interesa daca mai sunt propietari de antara carora sa li se para ambreiajul si cutia de viteze cam dubioasa adica genul lenta sa nu o iei rapede ca se pierde sau poate nu pentru ca eu pana acum am detinut si alte masini nemtesti dar din alt concern si de asta sunt cam bulversat si nu pot sa mi dau seama daca am eu o problema sau asa e normal.
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Sanatate tuturor,
La aceiasi vechime a masinii, practic ai dublu km. In conditiile in care nici eu nu tratez masina ca pe un bibelou. Am mai spus-o, pe drumuri bune , autostrazi, este absolut superba. Nu este masina de oras. Merg frecvent in 3-4 tari cu treaba sau in concediu. Va spun ca nu imi este rusine.
Recomandarea mea este sa gasesti un service serios la tine in oras (stiu ca nu este simplu). Rezolva problemele in faza asta. Sigur ai dreptate cu anomaliile. Din pacate reprezentantele nu sunt o solutie.
La aceiasi vechime a masinii, practic ai dublu km. In conditiile in care nici eu nu tratez masina ca pe un bibelou. Am mai spus-o, pe drumuri bune , autostrazi, este absolut superba. Nu este masina de oras. Merg frecvent in 3-4 tari cu treaba sau in concediu. Va spun ca nu imi este rusine.
Recomandarea mea este sa gasesti un service serios la tine in oras (stiu ca nu este simplu). Rezolva problemele in faza asta. Sigur ai dreptate cu anomaliile. Din pacate reprezentantele nu sunt o solutie.
Yogi183
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2010
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns da intr adevar masina are dublu la km dar sa stii ca per total imi place e destul de legata nu trancane nu bate nimic pe elevator e brici singura problema e asta cu ambreiajul in ambuteiajele din trafic ca la drumuri lungi si la viteze de peste 50-60 km e alta masina dar la mers bara la bara parca se transforma devine zgomotoasa ( ca ambreiaj ma refer) greoaie si incomoda oricum am fost cu un prieten inginer auto si zgomotele mi a confirmat si el sunt oarecum normale adica volanta prezinta o uzura normala pentru km masini si probabil ca e cam la jumatatea duratei de exploatare deci in viitor probabil voi ajunge sa o schimb. Cat despre alte service uri sa stii ca m am cam lamurit marea majoritate a lor cand aud de opel deja incep ah da la ce te asteptai ca doar nu e bmwx3, audi q5 sau vw tiguan si daca ati vrea sa stiti ce probleme au si alea ca am vazut de curand cateva exemplare autentice
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
De acord ca in general Opel inseamna masina mai accesibila decat altele. De stricat se strica si celelalte, iar preturile la piese si reparatii sunt pe masura. Eu mai am un Opel ASTRA din 2007. Si la aceea sunt primul proprietar. Am 119.000 km. De fapt asta este adevarata masina pentru oras. A fost motivul pentru care am ales un SUV tot Opel. De abia acum la 120.000 km cand fac revizia ma astept sa ma coste ceva, cand probabil se vor inlocui anumite piese.
Aproape la orice tip de masina , statistica spune ca dupa 4 ani de exploatare pot sa inceapa si problemele. Sunt multe variabile.
Eu sustin in continuare ca nu ai facut o alegere rea.
Aproape la orice tip de masina , statistica spune ca dupa 4 ani de exploatare pot sa inceapa si problemele. Sunt multe variabile.
Eu sustin in continuare ca nu ai facut o alegere rea.
oprisbb
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Si eu tot motorul de 184 Cp îl am insa cutie de viteze manuala.La pornirea de pe loc consumul instant arãtat pe computerul de bord este tot în jur de 39 litri. E normal sa fie asa. Asa cum spuneau si colegii nu e relevant. Nici macar acel consum mediu indicat nu e foarte relevant. La mine în prezent e afisat 8,6 însã consumul mediu calculat periodic când alimentez este de 7,7 - 7,9 litri. Astra în condițiile unei rulari de 75% înafara orașului, mulți si pe autostradã. În afarã de acele usoare scurgeri de ulei la baie (pe care le-am remediat în urma cu 15000 de km) nu am avut nicio problemã. Si eu sunt mulțumit de mașinã.
oprisbb
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ms. De raspuns. E adevarat ca in oras parcurg distente f mici. Opresc motorul. Media pe cei 25000 km parcursi e undeva la 12,5. Mai am un E 320 cu motor de 3000 si ala nu cobsuma atat. Probabil 4x4 , greutatea, aurodinamica. Aveti buton ECO? Pe mine ma enerveaza. Nu prea vad diferenta la consum. Mers pana 120 consuma 8 afara. Un frum de Grecia fulll incarcata cu 5 persoane , pe autostrada 150-160 s-a dus pe la 10. E ok.
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Vica Mircea a scris:Buna seara,
La 2 zile dupa ce am sunat la reprezentanta si mi-au spus sa stau linistit, m-au sunat ei sa-mi spuna de campania de rechemare.
Durata : 1,5 ore
Lucrari executate :
2x inlocuire tub protectie a cablului bateriei (nu am inteles de ca apar doua coduri, 444 si 445);
inlocuire motor demaror si a cablului demarorului, instalarea setului de protectie. Exact asa scrie in nota de comanda.
Vestea buna este ca am trecut de 46.000 km la 2 ani si 3 luni. Nu am niciun fel de probleme.
Succes tuturor !
La 2 zile dupa ce am sunat la reprezentanta si mi-au spus sa stau linistit, m-au sunat ei sa-mi spuna de campania de rechemare.
Durata : 1,5 ore
Lucrari executate :
2x inlocuire tub protectie a cablului bateriei (nu am inteles de ca apar doua coduri, 444 si 445);
inlocuire motor demaror si a cablului demarorului, instalarea setului de protectie. Exact asa scrie in nota de comanda.
Vestea buna este ca am trecut de 46.000 km la 2 ani si 3 luni. Nu am niciun fel de probleme.
Succes tuturor !
morogreen
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Antara 2015 A 22 DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Sunt membru al forumului de ceva timp pentru ca am tot cautat informatii pentru vechea mea Vectra C din 2002 referitoare la valva EGR. Incepand de aseara am citit pagina cu pagina postul acesta cu Antara 2.2 si m-am ingrozit cate probleme are acest model de Opel prin prisma batranei Vectra care chiar nu mi-a creat neplaceri majore pana acum, exceptand EGR-ul si radiatorul de AC.
Sa nu ma mai lungesc: am O Antara cumparata din reprezentanta in octombrie 2015 (cosmo, manuala, 2,2l, 184 cp) si de aproximativ 2-3 luni consumul mediu sta intepenit la 9,3l/100km. Masina este folosita mai mult in oras, dar in acest timp am avut si drumuri in afara cand i-am dat talpa, plus consumuri instant de ordinul 20-30l la regenerarea FDP si nu numai, deci media ar fi trebuit sa se schimbe macar cu o zecime in +/-. Nu ma deranjeaza media in sine cat faptul ca nu s-a mai miscat de la acel 9,3 in tot acest timp.... A mai patit cineva chestia asta? Solutii?
In rest nu am ce-i reprosa, nu am avut nici o alta problema majora pana acum. Ar fi de mentionat doar ca, dupa ce i-am facut ITP-ul luna trecuta, mesterul de acolo mi-a zis ca placutele de frana ar cam trebui schimbate in 4000-5000 km, desi cu nici 3 sapatamani inainte ii facusem revizia de 2 ani la reprezentanta, dar asta tine de profesionalismul lipsa din zona asta de lume, cum am putut observa si din mesajele voastre,
Multumesc anticipat pentru orice solutie la problema expusa mai sus.
Sunt membru al forumului de ceva timp pentru ca am tot cautat informatii pentru vechea mea Vectra C din 2002 referitoare la valva EGR. Incepand de aseara am citit pagina cu pagina postul acesta cu Antara 2.2 si m-am ingrozit cate probleme are acest model de Opel prin prisma batranei Vectra care chiar nu mi-a creat neplaceri majore pana acum, exceptand EGR-ul si radiatorul de AC.
Sa nu ma mai lungesc: am O Antara cumparata din reprezentanta in octombrie 2015 (cosmo, manuala, 2,2l, 184 cp) si de aproximativ 2-3 luni consumul mediu sta intepenit la 9,3l/100km. Masina este folosita mai mult in oras, dar in acest timp am avut si drumuri in afara cand i-am dat talpa, plus consumuri instant de ordinul 20-30l la regenerarea FDP si nu numai, deci media ar fi trebuit sa se schimbe macar cu o zecime in +/-. Nu ma deranjeaza media in sine cat faptul ca nu s-a mai miscat de la acel 9,3 in tot acest timp.... A mai patit cineva chestia asta? Solutii?
In rest nu am ce-i reprosa, nu am avut nici o alta problema majora pana acum. Ar fi de mentionat doar ca, dupa ce i-am facut ITP-ul luna trecuta, mesterul de acolo mi-a zis ca placutele de frana ar cam trebui schimbate in 4000-5000 km, desi cu nici 3 sapatamani inainte ii facusem revizia de 2 ani la reprezentanta, dar asta tine de profesionalismul lipsa din zona asta de lume, cum am putut observa si din mesajele voastre,
Multumesc anticipat pentru orice solutie la problema expusa mai sus.
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Morogreen, nu sunt masini rele Antara. Si eu sunt posesor Antara 2.2 CDTI, 184cp, cutie de viteze manualã, model Cosmo din 2014 decembrie. Nu am avut nicio problemã cu ea, exceptând doar mica scugere de ulei de la baie care a fost remediatã în primii 6000 de km, dar nu in reprezentantã. In prezent am doar 30000 km, fãcuti cam 70% înafara orasului. Regenerarile sunt facute la aprox. 820 km. În privinta consumului, si la mine, in prezent, afiseazã 8,6%. În momentul în care am ridicat masina din salon avea la bord 7km si consumul afisat era de 11% (nu l-am resetat niciodata) si a scazut pana la 8,6% in prezent. Însã, media consumului real, litrat periodic când alimentez la pompã este de 7,5 - 7,8 %. Sunt un sofer relativ temperat cu viteza, schimb vitezele in jur de 2500-3000 turatii, in timpul regenerarilor incerc sã mentin turatia la aceste valori.....
morogreen
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Antara 2015 A 22 DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2015
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns bogdangmc. Si eu sunt multumit de Antara mea, nici macar probleme cu scurgeri de ulei nu am avut pana acum. Am fost cu ea in service (reprezentanta) pentru scut si mansonarea cablurilor de la baterie, plus cele 2 revizii anuale. Eu am luat-o din reprezentanta cu aproximativ 30km la bord si 11.3% consum mediu afisat si acum am 36000km cu ea. Ai mentionat ca nu ai resetat niciodata BC1 si nici eu nu am facut-o pana acum, asa ca am sa incerc sa resetez tot si revin pe forum cu rezultatul in cateva zile.
Bafta!
Bafta!
florian v
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Buzau
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
sunt posesor de Opel Antara 2,2 cdti 135kw ( 184 cp ) 4X4, manuala ( automatele parca ma priveaza de bucuria de a conduce ) cumparat nou in 2014 de la Di-bas Bucuresti soseaua Buc-Ploiesti. La inceput am fost foarte nemultumit pe fondul unor informatii pe care nu le-am primit de la inceput. Doar faptul ca marca auto Opel este o pasiune a mea, m-a ajutata sa pastrez masina. Acum nu-mi pare rau. Are un consum destul de bun pt o masina de aproape 2 tone ( 6,8 -7,5 litri, la drum intins in functie de viteza 110-130 km/h). din 2014 si pana in prezent am parcurs doar 39 000 km, deoarece serviciul nu-mi permite sa ma bucur mai mult de aceasta masina. in localitate consumul este undeva la 9 - 9,5 litri / 100 km. Acum pe timp rece incalzirea in habitaclu se face simtita dupa max. 10 min. fara sa incalzesc motorul pe loc ( nu este recomandat ). O data la 2 saptamani o mai scot la drum lung 150 -250 km. dieselul trebuie sa se bucure si el de viata.
Pacat ca nu se mai fabrica. Are o forma atragatoare, iar pt statura mea 179 cm si 102 Kg. este foarte incapatoare atat pe locul soferului cat si pe locurile din spate, lipsa consolei din podea este un mare plus atunci cand locurile din spate ar trebuie sa fie ocupate de 3 persoane adulte. In cateva cuvinte acest Opel Antara produs dupa 2011 pe care unele publicatii de specialitate l-au categorisit ca fiind un esec este de fapt un 4X4 cu foarte multe calitati, trebuie doar sa ai putina rabdare pana ce motorul incepe sa-si arate calitatile.
Nu sunt adeptul masinilor sh , doar daca este cumparata de la o persoana de incredere sau institutie, iar masina are o intretinere tehnica corespunzatoare si un istoric curat.
Acum , vreau sa-i schimb scutul compartimentului motor pe cre-l are din fabrica, cu unul metalic, sa-i schimb sist. infotaiment si navigatia cu ceva mai performant si mai estetic, sa aplic pe portiere in partea inferioara protectii de plastic care sa acopere pragul pt. a preveni murdarirea acestuia, sa schimb blocurile optice care au doar halogen cu blocuri optice cu lumini de zi , etc , etc.
Servisarea o efectuez la Di-bas Ploiesti si sunt foarte multumit.
Am dorit sa scriu toate acestea deoarece in 2014 cand am cumparat masina am criticat-o foarte acid datorita nemultumirilor de atunci.
dar dupa cum am mentionat mai sus este doar o chestie de timp pana ce incepe sa-si arate calitatile.
Astept sa vad primul hibrid de la Opel.
sunt posesor de Opel Antara 2,2 cdti 135kw ( 184 cp ) 4X4, manuala ( automatele parca ma priveaza de bucuria de a conduce ) cumparat nou in 2014 de la Di-bas Bucuresti soseaua Buc-Ploiesti. La inceput am fost foarte nemultumit pe fondul unor informatii pe care nu le-am primit de la inceput. Doar faptul ca marca auto Opel este o pasiune a mea, m-a ajutata sa pastrez masina. Acum nu-mi pare rau. Are un consum destul de bun pt o masina de aproape 2 tone ( 6,8 -7,5 litri, la drum intins in functie de viteza 110-130 km/h). din 2014 si pana in prezent am parcurs doar 39 000 km, deoarece serviciul nu-mi permite sa ma bucur mai mult de aceasta masina. in localitate consumul este undeva la 9 - 9,5 litri / 100 km. Acum pe timp rece incalzirea in habitaclu se face simtita dupa max. 10 min. fara sa incalzesc motorul pe loc ( nu este recomandat ). O data la 2 saptamani o mai scot la drum lung 150 -250 km. dieselul trebuie sa se bucure si el de viata.
Pacat ca nu se mai fabrica. Are o forma atragatoare, iar pt statura mea 179 cm si 102 Kg. este foarte incapatoare atat pe locul soferului cat si pe locurile din spate, lipsa consolei din podea este un mare plus atunci cand locurile din spate ar trebuie sa fie ocupate de 3 persoane adulte. In cateva cuvinte acest Opel Antara produs dupa 2011 pe care unele publicatii de specialitate l-au categorisit ca fiind un esec este de fapt un 4X4 cu foarte multe calitati, trebuie doar sa ai putina rabdare pana ce motorul incepe sa-si arate calitatile.
Nu sunt adeptul masinilor sh , doar daca este cumparata de la o persoana de incredere sau institutie, iar masina are o intretinere tehnica corespunzatoare si un istoric curat.
Acum , vreau sa-i schimb scutul compartimentului motor pe cre-l are din fabrica, cu unul metalic, sa-i schimb sist. infotaiment si navigatia cu ceva mai performant si mai estetic, sa aplic pe portiere in partea inferioara protectii de plastic care sa acopere pragul pt. a preveni murdarirea acestuia, sa schimb blocurile optice care au doar halogen cu blocuri optice cu lumini de zi , etc , etc.
Servisarea o efectuez la Di-bas Ploiesti si sunt foarte multumit.
Am dorit sa scriu toate acestea deoarece in 2014 cand am cumparat masina am criticat-o foarte acid datorita nemultumirilor de atunci.
dar dupa cum am mentionat mai sus este doar o chestie de timp pana ce incepe sa-si arate calitatile.
Astept sa vad primul hibrid de la Opel.
adihor
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2014
- Mesaj Privat