- RAlinDobre
- OP
- 7 mesaje
- din 26 Mar 2017
- Corsa 2003 z14xe
- Timis
RAlinDobre
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2017
- Mesaj Privat
Va salut,
Detin un Opel Corsa C 1.4 2003 Z14XE,
I-am facut o curatare e EGR-ului, schimbat bujii NGK 7956 acum 500Km si curatat clapeta de acceleratie, iar astazi am facut un teste cu Opcom-ul in oras.
Menzionez ce simptome are:
1. In treptele 1, 2 are vlaga abea dupa 2500 - 3000 RPM.
2. Consum marit ( folosita 85% doar in oras) 12 13%
3. Daca accelerez in trepetele 1 si 2 peste 2500 - 3000 RPM, cand iau piciorul de pe acceleratie intra in suturi.
4. La schimbarea treptelor de viteza, cand cursa de la ambreiaj este aproape sus si accelerez are cateva smucituri.
5. Am inversat bujiile intre ele, deoarece pe cilintru 3 avea detonatii foarte mari, de la 1 - 23 grade.
Atasat mai jos valorile reale.
http://www.mediafire.com/fi...uratrat%20EGR.csv
Multumesc!
Detin un Opel Corsa C 1.4 2003 Z14XE,
I-am facut o curatare e EGR-ului, schimbat bujii NGK 7956 acum 500Km si curatat clapeta de acceleratie, iar astazi am facut un teste cu Opcom-ul in oras.
Menzionez ce simptome are:
1. In treptele 1, 2 are vlaga abea dupa 2500 - 3000 RPM.
2. Consum marit ( folosita 85% doar in oras) 12 13%
3. Daca accelerez in trepetele 1 si 2 peste 2500 - 3000 RPM, cand iau piciorul de pe acceleratie intra in suturi.
4. La schimbarea treptelor de viteza, cand cursa de la ambreiaj este aproape sus si accelerez are cateva smucituri.
5. Am inversat bujiile intre ele, deoarece pe cilintru 3 avea detonatii foarte mari, de la 1 - 23 grade.
Atasat mai jos valorile reale.
http://www.mediafire.com/fi...uratrat%20EGR.csv
Multumesc!
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Valorile EGR-ului nu arata bine. Nu prea ti-a iesit curatarea, din cate vad iti ramane intredeschis cand ar tebui sa fie inchis complet, plus ca nu prea raspunde cum trebuie la comanda. Mai incearca o curatare (insista la tija si piston), poate reusesti sa il readuci in paramaetri sau altul nou.
Valorile EGR-ului nu arata bine. Nu prea ti-a iesit curatarea, din cate vad iti ramane intredeschis cand ar tebui sa fie inchis complet, plus ca nu prea raspunde cum trebuie la comanda. Mai incearca o curatare (insista la tija si piston), poate reusesti sa il readuci in paramaetri sau altul nou.
- RAlinDobre
- OP
- 7 mesaje
- din 26 Mar 2017
- Corsa 2003 z14xe
- Timis
RAlinDobre
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salut Marius,
Am facut o testare si inainte de curatare si am observat si ca primeste 1.25/27 constant, l-am curatat si cu impulsuri de la baterie, si observ ca tot asa apare.
O sa modific atasamentul in format Excel sa fie mai simplu de interpretat.
Vreau sa fac o verificare si a senzorului MAP/MAF.
Am alimentat ultima data cu bezina de 99 si am observat niste detonatii mari pe cilindrul 3.
Poze curatare EGR.
https://scontent-otp1-1.xx.f...9&oe=5AF6FAB6
https://scontent-otp1-1.xx.f...3&oe=5AE57D0E
Valori reale motor Excel.
http://www.mediafire.com/fi...uratat+EGR+1.xlsx
Am facut o testare si inainte de curatare si am observat si ca primeste 1.25/27 constant, l-am curatat si cu impulsuri de la baterie, si observ ca tot asa apare.
O sa modific atasamentul in format Excel sa fie mai simplu de interpretat.
Vreau sa fac o verificare si a senzorului MAP/MAF.
Am alimentat ultima data cu bezina de 99 si am observat niste detonatii mari pe cilindrul 3.
Poze curatare EGR.
https://scontent-otp1-1.xx.f...9&oe=5AF6FAB6
https://scontent-otp1-1.xx.f...3&oe=5AE57D0E
Valori reale motor Excel.
http://www.mediafire.com/fi...uratat+EGR+1.xlsx
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
EGR-ul la relanti trebuie sa dea cel mult 1.1v. Probabil potentiometul de feedback e defect si raporteaza pozitia aiurea.
Din poze pare inchis, incearca sa dai o tura cu el deconectat. Daca el e problema, ar trebui sa simti o imbunatatire.
Si MAF-ul ar putea crea probleme similare, trebuie investigat, eventual mergi si cu el deconectat si vezi cum se comporta daca testul cu EGR-ul scos nu ajuta.
Din poze pare inchis, incearca sa dai o tura cu el deconectat. Daca el e problema, ar trebui sa simti o imbunatatire.
Si MAF-ul ar putea crea probleme similare, trebuie investigat, eventual mergi si cu el deconectat si vezi cum se comporta daca testul cu EGR-ul scos nu ajuta.
- RAlinDobre
- OP
- 7 mesaje
- din 26 Mar 2017
- Corsa 2003 z14xe
- Timis
RAlinDobre
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2017
- Mesaj Privat
O sa incerc sa deconectez EGR-ul si sa merg cu masina sa o zi, sa vad daca exista o schimbare.
Ca tot am fost sub capota ieri la masina am facut cateva poze si la senzorul MAF si la Bujii care au fost schimbate acum 500Km,
Imi arata curat.
https://scontent-otp1-1.xx.f...3&oe=5A5C81D7
https://scontent-otp1-1.xx.f...3&oe=5A5C81D7
Poze bujii NGK si GM cu care am luat masina din Germania.
https://scontent-otp1-1.xx.f...b&oe=5A5C3D18
https://scontent-otp1-1.xx.f...b&oe=5A5C0CAD
Ca tot am fost sub capota ieri la masina am facut cateva poze si la senzorul MAF si la Bujii care au fost schimbate acum 500Km,
Imi arata curat.
https://scontent-otp1-1.xx.f...3&oe=5A5C81D7
https://scontent-otp1-1.xx.f...3&oe=5A5C81D7
Poze bujii NGK si GM cu care am luat masina din Germania.
https://scontent-otp1-1.xx.f...b&oe=5A5C3D18
https://scontent-otp1-1.xx.f...b&oe=5A5C0CAD
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- RAlinDobre
- OP
- 7 mesaje
- din 26 Mar 2017
- Corsa 2003 z14xe
- Timis
RAlinDobre
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2017
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- RAlinDobre
- OP
- 7 mesaje
- din 26 Mar 2017
- Corsa 2003 z14xe
- Timis
RAlinDobre
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Am scos mufa de la EGR, am facut cam 10km si mi s-a aprins in bord:
P1405 - Senzor de recirculare a gazelor - Semnal prea mare - nu este prezent.
Mașina mergea o idee parca mai bine, am verificat si pe Opcom si fara EGR - imi aratã semnal 5V in loc de 1. 24
Am curãțat si senzorul Map, azi il montez si vreau sa curtat cu un spray de contact si mufele de la mașina...poate poate
Am scos mufa de la EGR, am facut cam 10km si mi s-a aprins in bord:
P1405 - Senzor de recirculare a gazelor - Semnal prea mare - nu este prezent.
Mașina mergea o idee parca mai bine, am verificat si pe Opcom si fara EGR - imi aratã semnal 5V in loc de 1. 24
Am curãțat si senzorul Map, azi il montez si vreau sa curtat cu un spray de contact si mufele de la mașina...poate poate
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Eroarea e normal sa apara, ca nu mai e comunicare cu EGR. 5v e tensiunea de alimentare a potentiometrului.
Chiar daca e deconectat, daca nu inchide de tot nu are cum sa mearga prea bine.
La tine se vede cum pentru aceiasi valoare comandata de ECU se primesc valori diferite de feedback. Clar ai probleme.
E bine daca gasesti pe cineva cu un EGR ca al tau, dar bun, sa li pui pe masina sa faci o proba.
Chiar daca e deconectat, daca nu inchide de tot nu are cum sa mearga prea bine.
La tine se vede cum pentru aceiasi valoare comandata de ECU se primesc valori diferite de feedback. Clar ai probleme.
E bine daca gasesti pe cineva cu un EGR ca al tau, dar bun, sa li pui pe masina sa faci o proba.
- RAlinDobre
- OP
- 7 mesaje
- din 26 Mar 2017
- Corsa 2003 z14xe
- Timis
RAlinDobre
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Ieri cred ca a murit de tot, dupa ce am facut 20km in oras, am simtit niste smucituri urate in trepetele 1, 2 ,3 / 2500 - 3000 RPM, cand tineam viteza constanta sau lasam piciorul de pe acceleratie. L-am deconectat si s-a simtit clar alta masina.
O sa ii mai fac o curatare si o verificare electrica la mufa sa nu fie alta problema....cand l-am curatat cu impulsuri din baterie mergea bine. O sa incerc daca reusesc sa fac rost de un EGR asemanator bun, sa nu dau banii pe unul nou degeaba.
Ieri cred ca a murit de tot, dupa ce am facut 20km in oras, am simtit niste smucituri urate in trepetele 1, 2 ,3 / 2500 - 3000 RPM, cand tineam viteza constanta sau lasam piciorul de pe acceleratie. L-am deconectat si s-a simtit clar alta masina.
O sa ii mai fac o curatare si o verificare electrica la mufa sa nu fie alta problema....cand l-am curatat cu impulsuri din baterie mergea bine. O sa incerc daca reusesc sa fac rost de un EGR asemanator bun, sa nu dau banii pe unul nou degeaba.
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Poate ai noroc sa gasesti unul SH bun, dar ca unul nou nu va fi. Chiar daca il cureti foarte bine, sunt sanse mari ca potentiometrul de feedback sa nu mearga perfect si sa iti mai creeze probleme uneori.
Pe unul nou nu vei da banii degeaba. Vei ramane surprins cum va merge masina. Nu iti va parea rau.
Imagineaza-ti sa iti faca figuri cand te angajezi intr-o depasire. Nu iti doresc asta.
Pe unul nou nu vei da banii degeaba. Vei ramane surprins cum va merge masina. Nu iti va parea rau.
Imagineaza-ti sa iti faca figuri cand te angajezi intr-o depasire. Nu iti doresc asta.
- cristicorsa c
- *
- 6 mesaje
- din 17 Jan 2014
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
cristicorsa c
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2014
- Mesaj Privat
Buna. Am avut de curând si eu aceași problemã, insistã mult la curãțat egr si dai si ceva wd 40 cu multe impulsuri la baterie va merge perfect. Am si eu nevoie de un sfat. Am curãțat egr, clapeta accelerație schimbat filtru aer, filtru benzina si tot imi apare eroare p 170. Ce ar mai trebui sã verific. Sau sa schimb?
- RAlinDobre
- OP
- 7 mesaje
- din 26 Mar 2017
- Corsa 2003 z14xe
- Timis
RAlinDobre
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2017
- Mesaj Privat
La mine e mort de tot, dpdv electric nu mai are mãsurãtorile bune, nu mai oferã feedback bun. Iar legat de eroarea ta, tot ce am gasit este legat de cutia automata easytronic ( in caz ca ai asa ceva) eroarea este P1700, https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=130084 citește aici, cautã si pe grup despre eroarea respectiv.
Bafta!
Bafta!
- florin_alex
- *
- 2 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Timis
florin_alex
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut
Scriu si eu aici pentru a nu mai deschide un alt topic.
Se da una bucata Corsa C, motor Z10XE, care mergea foarte prost, cu trepidatii. A fost schimbata distributia,EGR-ul si curatata clapeta de admisie, dar motorul tot prost merge. Au fost perioade in care a mers mai bine, intre cele schimbate, dar dupa schimbare EGR merge mai prost ca inainte. Sincer, nu mai stiu ce sa-i fac, m-a debusolat complet masinuta asta.
Atasez doua fisiere cu date in timp real, unu la relantiu si celalalt in mers, poate cineva poate arunca o privire si poate sa-mi dea o idee ce anume sa ai verific.
Mersi!
Link-ul catre cele doua fisiere: https://files.fm/u/8aekfegx#_
Scriu si eu aici pentru a nu mai deschide un alt topic.
Se da una bucata Corsa C, motor Z10XE, care mergea foarte prost, cu trepidatii. A fost schimbata distributia,EGR-ul si curatata clapeta de admisie, dar motorul tot prost merge. Au fost perioade in care a mers mai bine, intre cele schimbate, dar dupa schimbare EGR merge mai prost ca inainte. Sincer, nu mai stiu ce sa-i fac, m-a debusolat complet masinuta asta.
Atasez doua fisiere cu date in timp real, unu la relantiu si celalalt in mers, poate cineva poate arunca o privire si poate sa-mi dea o idee ce anume sa ai verific.
Mersi!
Link-ul catre cele doua fisiere: https://files.fm/u/8aekfegx#_
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Ai corectie pe termen scut de +25 combustibil. Cu toate ca se adauga mult combustibil ,sondele lambda raporteza amestec sarac, ambele. Ori sondele sunt duse, ori motorul chiar nu primeste suficienta benzina,
Daca sondele raporteaza gresit, la cat combustibil se adauga, la esapament ar trebui sa mirosa tare a benzina nearsa.
Daca sondele raporteaza gresit, la cat combustibil se adauga, la esapament ar trebui sa mirosa tare a benzina nearsa.
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
florin_alex a scris:Salut
Scriu si eu aici pentru a nu mai deschide un alt topic.
Se da una bucata Corsa C, motor Z10XE, care mergea foarte prost, cu trepidatii. A fost schimbata distributia,EGR-ul si curatata clapeta de admisie, dar motorul tot prost merge. Au fost perioade in care a mers mai bine, intre cele schimbate, dar dupa schimbare EGR merge mai prost ca inainte. Sincer, nu mai stiu ce sa-i fac, m-a debusolat complet masinuta asta.
Atasez doua fisiere cu date in timp real, unu la relantiu si celalalt in mers, poate cineva poate arunca o privire si poate sa-mi dea o idee ce anume sa ai verific.
Mersi!
Link-ul catre cele doua fisiere: https://files.fm/u/8aekfegx#_
Scriu si eu aici pentru a nu mai deschide un alt topic.
Se da una bucata Corsa C, motor Z10XE, care mergea foarte prost, cu trepidatii. A fost schimbata distributia,EGR-ul si curatata clapeta de admisie, dar motorul tot prost merge. Au fost perioade in care a mers mai bine, intre cele schimbate, dar dupa schimbare EGR merge mai prost ca inainte. Sincer, nu mai stiu ce sa-i fac, m-a debusolat complet masinuta asta.
Atasez doua fisiere cu date in timp real, unu la relantiu si celalalt in mers, poate cineva poate arunca o privire si poate sa-mi dea o idee ce anume sa ai verific.
Mersi!
Link-ul catre cele doua fisiere: https://files.fm/u/8aekfegx#_
aer fals, foarte mult..
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat