- florianjipa
- OP
- 25 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Corsa 2010
- Bucuresti
florianjipa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua! Iata ce am patit pe 31.12.2017.Dupa 220 km pe autostrada cu max 130 la ora, la intrarea in Constanta, bag viteza 2 sau 3 sa dau prioritate.intra deci in viteza si cand ridic usor piciorul de pe ambreiaj.masina nu pleaca de pe loc si motorul scade turatia pana se ...opreste. incerc iar ...parca s a miscat 1 metru!?..la fel...pun avarie...ploua...imping jaful mai ...incolo.ma uit sub capota.nici un miros de ambreiaj sau ceva ars...a doua zi am vazut ca aveam ok toate lichidele.dupa vreo 5 sau 10 minute pornesc si ..ok.un mecanic a zis ca s ar fi rupt un nit la cutia de viteze.nu cred ! Cred ca a fost ceva de electronica sau electrica.mentionez ca aveam un proiector ceata stf fata scos complet.si ca am pornit ceva timp proiectoarele ceata...mentionez ca fiind scos proiectorul ceata fata stg poate a intrat apa pe acolo la ecu !? Am inteles ca pe acolo se afla..Va implor sa ma ajutati.oare ce s a intamplat.merg cu ea cu frica sa nu raman pe autostrada..mecanicul a zis ca sa fiu atent sa nu o ...bruschez ca se mai rup nituri si....gata! Va multumesc de ajutor.opel corsa d ,111 bz motor 1200 fabricata 2010.cca 96000 km.
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- florianjipa
- OP
- 25 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Corsa 2010
- Bucuresti
florianjipa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
- florianjipa
- OP
- 25 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Corsa 2010
- Bucuresti
florianjipa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
Adica nu cred ca era infranata, ptr ca nu am tras frana de mana, apoi nu am probleme cu franele.masina este destul de noua.7 ani.apoi...dupa acest incident , pe data de 4 sau 5 ianuarie , nu a mai prnit.am schimbat bateria si a plecat la sfert.sa fi fost bateria de vina , atunci !? Ce parere aveti.acum astept un tester , adaptor elm 327 cu bt, blue teeth ...sa pun pe tf sau tableta , cu softuri, sa imi arate coduri de ...oroare
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- florianjipa
- OP
- 25 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Corsa 2010
- Bucuresti
florianjipa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ma luati la misto?!eu am scris aici,sincer , ce am patit cu aceasta masina.in ideea ca ,poate, ajut pe cineva.masina o am de nou nouta 2010.96000 km.sunt f multumit de ea.porneste la sfert.trage bine.consum bun.Am scris ca am schimbat bateria.am pus nou nouata baterie varta silver 54 Ah si a pirnit la sfert.defecte ..misfire!? Nu stiu ce e asta .dar am pus pe tester la Citroen.pe tester Delphi , nu am nici o eroare.daca continuati cu jigniri ma voi adresa Administratorului.cu cazul meu .Concret.Va doresc milioane de km fara reparatii capitale
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Analizeaza in op-com valorile egr-ului, atat comanda data de ecu, cat si feedback-ul transmis de egr, eventual in mers. Acestea trebuie sa coincida, cu foarte mici tolerante si sa nu aiba intarzieri intre ele.
Si mie mi s-a oprit motorul in stilul asta de vreo 2 ori, era rece, la plecare, dupa care totul era ok ca si cum nu s-a intamplat nimic. Probabil egr-ul nu a fost inchis complet sau s-a deschis atunci.
Eu tocmai l-am schimbat cu unul nou si in timpul asta am tot analizat comportamentul acestuia. El avea probleme de mai multa vreme, dar acum se agravase si stiind asta am inceput sa imi explic si anumite manifestari ciudate din trecut, gen balbaitul si opritul motorului la acelerare.
Ar putea fi o cauza. Eu am 110.000 km din 2008.
Si mie mi s-a oprit motorul in stilul asta de vreo 2 ori, era rece, la plecare, dupa care totul era ok ca si cum nu s-a intamplat nimic. Probabil egr-ul nu a fost inchis complet sau s-a deschis atunci.
Eu tocmai l-am schimbat cu unul nou si in timpul asta am tot analizat comportamentul acestuia. El avea probleme de mai multa vreme, dar acum se agravase si stiind asta am inceput sa imi explic si anumite manifestari ciudate din trecut, gen balbaitul si opritul motorului la acelerare.
Ar putea fi o cauza. Eu am 110.000 km din 2008.
- florianjipa
- OP
- 25 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Corsa 2010
- Bucuresti
florianjipa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Nu e neaparat sa ai eroare. Eu nu am avut.
Conectezi testerul ii dai sa inregistreze valorile care te intereseaza si dai o tura cu masina.
Analizezi dupa, ca live e cam greu sa stai si cu ochii la drum si pe calculator.
Ar putea fi de asemenea si o conexiune electrica proasta. Eu am verificat si curatat toate mufele din compartimentul motor, desi pareau ok. Mai urat aratau sigurantele, pinii lor erau aproape negri, dar am curatat totul. E ok sa faci asta si preventiv.
Ultima modificare făcută de mariuseek la Mar 09 Jan, 2018 11:55 pm, modificat de 2 ori în total
Conectezi testerul ii dai sa inregistreze valorile care te intereseaza si dai o tura cu masina.
Analizezi dupa, ca live e cam greu sa stai si cu ochii la drum si pe calculator.
Ar putea fi de asemenea si o conexiune electrica proasta. Eu am verificat si curatat toate mufele din compartimentul motor, desi pareau ok. Mai urat aratau sigurantele, pinii lor erau aproape negri, dar am curatat totul. E ok sa faci asta si preventiv.
Ultima modificare făcută de mariuseek la Mar 09 Jan, 2018 11:55 pm, modificat de 2 ori în total
- florianjipa
- OP
- 25 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Corsa 2010
- Bucuresti
florianjipa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
- florianjipa
- OP
- 25 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Corsa 2010
- Bucuresti
florianjipa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- florianjipa
- OP
- 25 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Corsa 2010
- Bucuresti
florianjipa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
- florianjipa
- OP
- 25 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Corsa 2010
- Bucuresti
florianjipa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat