Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • GAvornicesei

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Va salut, sunt fericitul posesor al unui OPEL Astra G 1.4 16v din 2000, cod motor X14XE.

La pornirea la rece masina scade pana in 600-650 de ture dupa care se tureaza singura in 2000 timp de cateva zeci de secunde, iar mai apoi revine la 850rpm si acolo ramane.
Cert este ca dupa ce se incalzeste motorul nu mai am treaba cu turatia.

De la ce ar putea fi ? Mentionez ca si bateria este aproape pe duca, insa masina porneste la sfert momentan.

Astept sugestii, pareri! Multumesc!
Skip ads

  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Check engine (motorasul galben) nu-i aprins in bord?
  • GAvornicesei

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Nu.
  • VAnghel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema cu un astra g 1.6 16v din 2004, masina se tureaza singura...acul de la turometru imi oscileaza intre 2-3000 rpm, asta cand masina sta pe loc. Am fost la cativa mecanici si mi-au spus ca in procent de 50% ar putea fi clapeta de acceleratie si in urma unui tester mi-au aparut aceste erori: P0141, P1112. Tin sa mentionez ca in bord nu mi se aprinde niciun martor. Acum pe seara cand am pornit masina mi-a pornit foarte greu si a inceput sa iasa un fum alb/abur de pe langa motor si miroase a ars, iar cand ciupesc acceleratia mai brusc se intrerupe si apoi se accelereaza. Aveti vreo idee de la ce ar putea fi, intr-adevar sa fie clapeta de acceleratie?
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Vangel:
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)

P1112 Intake Air Temperature (IAT) Sensor Circuit Intermittent Low Voltage

GAvornicesei:
Curãțã clapeta de accelerație.
Îmi cer scuze cã abia acuma rãspund, dar am fost cam ocupat zilele trecute.

O duminicã plãcutã vã doresc mai departe tuturor! Smile
  • GAvornicesei

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Am scos astazi mufa de la IAC, sa vad si eu ce se intampla.

Cu mufa scoasa, masina porneste turata undeva pe la 2000-3000 de ture. Dupa ce am conectat din nou respectiva mufa, masina a pornit in 1500 de ture, dar fara sa mai am probleme cu trepidatiile sau scaderiile de RPM. Credeti ca este de la IAC? Nu am apucat sa-l desfac sa vad ce si cum, intreb poate stie cineva care a mai patit asa ceva.
  • GAvornicesei

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Revin dupa ceva vreme de cand nu am mai postat.

Am facut revizia intre timp si am curatat si clapeta de acceleratie.
Partea proasta este ca problema persista si chiar nu stiu ce sa ii mai fac. Am facut un mic video sa vedeti ce si cum.

De mentionat faptul ca pe tester la prima pornire (la rece) iac-ul indica 80 steps si scade usor pana cand se incalzeste motorul.

P.S.: In video se accelereaza singura, eu nu apas pe acceleratie!
https://youtube.com/watch?v=y2EZg2b9m4I
  • deleted-110726

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2016

  • Mesaj Privat
salut. x14xe din 1999 am si eu și la fel face. ce e IAC spune mi și mie
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
IAC- idle air control=motor pas cu pas ptr control ralanti
  • GAvornicesei

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Cred ca nu imi ramane alta solutie decat sa il inlocuiesc.

O sa incerc si o curatare, poate da roade.

P.S. Mi-am adus aminte ca in momentul in care turatia scade se aud si rateuri in toba de parca ar merge in 3. O sa verific si bujiile + bobina de inductie sa vad ce si cum.

De asemenea, avand un tester am testat si IAC-ul si se aude cum merge pana in 255 steps.
Este ciudata aceasta problema deoarece face DOAR la prima cheie dupa care pot sa o pornesc de 60 de ori pt ca nu mai am treaba

Parca s-ar dezamorsa ceva, exact asa face...
  • mariush2018

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu opelul meu cand il pornesc la rece se tureaza in 1500 apoi scade in 5 -600 se balbaie putin dupa care se tureaza singura in 2000 de vreo 2ori precizez ca nu am fost la tester.Ce ar putea fii si cat pot sa mai circul cu ea in starea asta?Nu am martori aprinsi in bord.Motorul este 1.4 1,6 valve anul 2000.Asi dori cateva raspunsuri si indrumari daca ma poate ajuta cineva.va multumesc
  • GAvornicesei

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Am reusit sa curat astazi IAC-ul.
Problema este ca dupa ce i-am facut Idle Learn masina imi porneste in 1500RPM iar dupa un minut scade la 900. Este normal acest comportament ? De mentionat ca temperatura exterioara a fost de 7 grade.
Ce am mai observat este ca daca accelerez de 2 ori (in timp ce ea are 1500rpm) pana in 2-3 mii scade instant turatia la 900 si acolo ramane.

Trebuie sa verific din nou sa nu imi traga aer fals, cu toate ca am o banuiala ca un furtun este spart.

Parca se aude pe langa clapeta de acceleratie si sub un fasait cand sta la relanti. Este normal? Daca poate cineva sa verifice, as aprecia enorm.

Numai bine!
  • GAvornicesei

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata !

Am schimbat toate bujiile cu unele originale GM (2 electrozi - FLR8LDCU) si am curatat si motorasul pas cu pas (IAC).

Masina se mentine foarte bine la relanti, nu mai trepideaza si nu mai da sa moara deloc.

Asa ca toti care aveti probleme de genul asta, verificati cu atentie IAC,clapeta de acceleratie si bujii daca e cazul.

Numai bine va doresc!
  • astrag2002

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Eu am o Astra G, an fabricatie 2002, Y20DTH, 101 C.P. si am o problema asemanatoare,in sensul ca dimineata, dupa ce o pornesc prima data,dupa ce se stinge becul la ulei, vreo 2-3 secunde se tureaza singura, fara sa ating eu acceleratia, se duce pana in 1500 ture, dupa care revine pe la 900-1000 ture si se stabilizeaza. Acest lucru il face doar dimineata, de cateva zile de cand e frig si au scazut temperaturile sub 0 grade. Nu trepideaza, doar se tureaza putin. Nu am nici un martor aprins. Sa fie un motiv de ingrijorare sau e ceva normal? 
  • astrag2002

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Hello! Anybody here? Echoo!
  • tomariscom

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu ai nici o problema . este ceva normal. socul automat isi face treaba . si a mea face la fel in fiecare iarna
se duce pana la 1500 1-2 secunde dupa care scade la 1000 si apoi se stabilizeaza la 850 .
  • astrag2002

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc.
  • ZOgararu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Buna seara, tin sa precizez ca sunt incepatoare spre deloc in ale masinii (mecanica , reparatii,etc). Am si eu aceeasi problema la un opel astra H 2011, motor 1,6 benzina si anume : cand o pornesc la rece sub 0 grade se tureaza undeva la 2500-3000 ture , depinde cat de frig este afara , apoi scade brusc undeva la 600-700 ture si incepe sa dea rateuri ( sa tuseasca) , iar daca este foarte frig se opreste.
Mentionez ca am fost la 2 service-uri auto diferite (renumite ) ;
- la un service auto pe tester a reiesit ca este sonda lambda( din fata motorului) si am schimbat-o,
- la celalalt service auto ( de top), au curatat clapeta de acceleratie .

Spre nenorocul/neinspiratia mea am fost in primavara acestui an si se incalzise vremea .
Acum ca a venit vremea rece masina are acelasi simptom.
Sper ca am fost inteleasa in problema pe care am dezbatut-o ( avand expresii de incepator auto), in speranta ca voi primi un raspuns ajutator.Smile))))
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR