Salut, am nevoie de un sfat in cazul urmatoarei probleme deoarece la service-ul la care am fost nu-i dau de cap/nu vor sa se implice. Problema consta intr-un zgomot care se aude in momentul accelerari/apasarii pedalei de acceleratie putin mai tare (nu violent), in jurul turatiei de 1800-2600 (toate treptele). Am atasat si video, bataie se aude mai tare la secunda 2 si 7... . Daca se accelereaza constant, incent, nu se aude, doar la demaraj...
Am fost la tester si au aparut erorile
P0399 - Cylinder 1 Pressure Sensor Circuit Erratic
P03A3-00 - Cylinder 2 Pressure Sensor Circuit Erratic
P1325-03 - Crankshaft Position Reluctor Wheel Performance - Undervoltage
P1325-04 - Crankshaft Position Reluctor Wheel Performance - Open
Baietii cu testerul si mecanicul spune ca e lipsa de compresie pe cilindrul 1 si 2 (undeva 1200 ambele), iar din aceasta cauza ceilalti lucreaza mai tare si atunci zgomot de bataie. Si teoretic ar trebui desfacut motorul si facuta segmentare. Problema este ca cei de la receptie au parut foarte confuzi ca nu au mai auzit de segmentare la insignia (nici macar nu stiau ce insemna asta), imi spuneau de ambielare ceea ce are legatura cu cuzinetii si arborele cotit din cate stiu eu, iar acestia au fost verificati acum 25 000 km cand a fost inlocuit si o-ringul si totul este ok, fara pilitura, fara nimic in neregula. In fine dupa cateva discutii intre receptie si mecanici s-a ajuns la concluzia : "mai mergi asa cu ea, vezi cum trece iarna, cum se mai comporta". In fine, dupa alti 5 000 de km (drum in Germania) zgomotul s-a amplificat asa ca am tot rasfoit forumul si am zis hai sa incerc sa schimb bujiile, poate s-a stricat senzorul de presiune de pe ele. Intai am inversat bujia de pe cil. 2 cu 4 si, pe cil. 4 a scazut de la 4800 la 2300 iar pe cil 2 a ramas tot la 1200. In fine, am cumparat si o bujie noua pe care am pus-o pe cil 2 si acum compresia de pe tester este la 2300 (fata de 1200 cu bujia veche), ca in poza atasata, zgomotul ramanand la fel, si nu mai recomanda sa o schimb si pe cil 1 ca sigur nu e de la bujii. Am zis hai sa-l desfacem si iar m-am lovit de refuzul receptiei care ma trimite sa fac un test la injectoare "mai dedicat". Cei de la tester de acolo au zis ca injectoarele sunt ok, cel putin la nivelul testerului lor (nu stiu ce soft, etc..)
Asadar daca aveti un sfat despre ce ar trebui sa fac, in afara de schimbatul service-ului. De eroarea de la crankshaft nu a zis nimeni nimic. Eroarea aceea face referire la senzorul de la axul cu came, el este senzorul care se numeste "senzor de impulsuri"? Am citit pe undeva ca si el ar da zgomot de tractor, desi era doar in treapta 1. In afara de zgomot masina accelereaza bine, dar in treapta 5 si 6 pe la 2100 de turatii se zguduie, "buf buf buf..". Sa fie de la totul cu altceva ? Turbina?
Mentionez ca acum 5000 de km am schimbat tot kitul de ambreiaj, am crezut initial ca este de la el...(volanta, etc..)
Video zgomot
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)