romi_n
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2013 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Bara, cel putin la modelul 2011 e simplu de demontat:
1.desfaci capota si desurubezi cam 5 -7 suruburi, toate sunt ascunse de capota
2. sub masina, bara se prinde de o bara de ramforsare prin 3 suruburi
3. desuribezi cele 3 suruburi de la aparatoarea rotiilor de noroi
4. unde bara se intalneste cu aripa, sunt niste clipsuri de plastic care tin bara pe caroserie;clipsurile se ptind tit pe plastic parca(asta cred ca e cea mai complicata desprindere)
5. daca ai scut metalin, acesta este prins peste bara, in zona suruburilor de la punctul 2.
Mai trebue sa ai grihe la cablaraia de la proiectoare/senzori/diuzele spalatoarelor de faruri daca e cazul.
Aparatoarea de noroi este aparatoarea rotii sau baveta din spatele rotii?
1.desfaci capota si desurubezi cam 5 -7 suruburi, toate sunt ascunse de capota
2. sub masina, bara se prinde de o bara de ramforsare prin 3 suruburi
3. desuribezi cele 3 suruburi de la aparatoarea rotiilor de noroi
4. unde bara se intalneste cu aripa, sunt niste clipsuri de plastic care tin bara pe caroserie;clipsurile se ptind tit pe plastic parca(asta cred ca e cea mai complicata desprindere)
5. daca ai scut metalin, acesta este prins peste bara, in zona suruburilor de la punctul 2.
Mai trebue sa ai grihe la cablaraia de la proiectoare/senzori/diuzele spalatoarelor de faruri daca e cazul.
Aparatoarea de noroi este aparatoarea rotii sau baveta din spatele rotii?
romi_n
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2013 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
FORDOR
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2013
- Mesaj Privat