Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • beki

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2013

  • Mesaj Privat
aceiasi problema am avut si eu trasa pornea in 1m la cheie deloc mam dus la sevis direct miau schimbat bujiile si gata merge ca noua acum am vazut cauza cand se intrerup 2 bujii calculatorul nu da voe la pornire dar cand este remorcata trece peste calc de ai porneste
Skip ads

  • rohhanr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Mersi dar nu e cazul
Bujiile sunt noi noute.
Am pus o pompita de amorsare si dimineata daca o amorsez din pompita porneste imediat.
Deci bujiile ies din discutie....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dezamorsare este problema ta. cauta pe forum dupa "dezamorsare Y20DTH" si vei gasi raspuns la problemele tale...
  • rohhanr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am cautat, am gasit, am inteles.....
Ontrebarea mea era daca cineva ma putea ajuta cu ceva sfaturi in ceea ce priveste schimbarea oringurilor si semeringurilor de la injectoare..Si ma refer la cineva care a facut asta cu manutele lui!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
schimbarea semeringurilor se sub talpa injectorului presupune sa umbli la distributie. daca nu te pricepi mai bine nu fa decat sa strici mai rau (exista explicatii pe forum cum se regleaza distributia la Y20DTH si unde si cum se masoara. Trebuie cu aceasta ocazie schimbate saibele de foc, semeringurile de la injectoare si surubul din capatul axului cu came. De asemenea iti trebuie silicon sau alta garnitura la capacul de la axul cu came (cel de deasupra pe unde se pune uleiul), ar fi indicat sa schimbi si o-ringurile de la talpa injectorului in zona de iesire din chiulasa ca sa nu ai ulterior probleme de pierderi de ulei.
Atentie mare la cum strangi talpa injectorului (surubul care strange talpa) si de asemenea schimba toate furtunasele de retur dar cu furtun panzat pe interior nu exterior si atentie mare la T-urile de plastic dintre furtunase si modul cum la scoti si le pui apoi in talpa injectorului.
Daca cauti un pic pe forum vei gasi poze si explicatii detaliate...
P.S. cauta si pe google dupa imagini
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=793323
  • rohhanr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Ok
Mersi ptr raspuns
nu am sculele necesare ptr asa ceva.
Din milioanele de mecanici pe care ii stiti exista unul care sa zica eu o rezolv te costa atat....in loc de : " sa vedem de unde incepem ca poate nu e aia ca poate e aialalta" ?.
Caut un mecanic unde sa duc caruta sa faca o inspectie si sa zica frate te costa naispe mii de euro si e gata nu mai ai probleme cu dezamorsarea naispe luni....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ce vrei tu este destul de greu pentru ca si la medic daca mergi te face bine dar daca tu apoi stai in ploaie si racesti iar tot la medic ajungi.
dezamorsarea apare dupa ceva timp... la mine am schimbat furtunasele de retur si dupa 2 ani a trebuit sa le schimb iara. Iti recomand cele care au insertie de panza in mijloc nu pe exterior...
  • rohhanr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Perfect de acord.
Dar nici sa o faca si dupa 2 zile sa nu mai merga iar...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
O poti face singur: daca verifici filtru, furtunase de retur si oring surub blocare pompa, ai mari sanse sa o remediezi singur.
Daca ai ghinion si e de la oringurile injectoarelor, nu scapi fara mecanic priceput. Dar e putin probabil.
  • rohhanr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salutare..
Am reconditionat pompa de injectie si schimbat oringuri si semeringuri injectoare....banuti dati dar fara succes...
Dimineata am gasit caruta dezamorsata din nou.....
Mai ramane sa schimb conductele cu unele noi....o sa schimb in curand toate piesele la caruta...

Intrebare: E cineva care a adaugat o pompa electrica care sa faca amorsarea dimineata?
Nu de alta dar m am saturat in fiecare dimineata sa ridic capota si sa dau la pompa..
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Asa se intampla cand nu asculti: nu repara lucrurile care functioneaza.
E asa greu sa faci test de etanseitate?
  • rohhanr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Test de etansietate.....hmmm
Fac asta in fiecare dimineata cand dau la pompa ca tataie la 1310....Ma uit cu atentie unde s ar putea scurge motorina...Daca curge e undeva unde nu pot vedea eu...
  • marik17

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
La mine nu porneste la cald. La 5 min dupa ce o opresc nu mai porneste decat cu spray.
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am o vectra model facelift 2007 cu motor de 1.9 cdti . Am luato de vre-o 3 sapt. Problema este la pornirea la rece. Azdimineata la -1 un grad a pornit doar la a 3-a cheie lunga. Sa fie bujiile ? Becul de la bujii cand pun contactul sta 2 sec apoi se stinge. Am mai observat ca daca tin contactul, pompa de motorina baga undeva peste 10 secunde incontinuu. Cand reusesc sa o pornesc, motorul parca merge in 3 pistoane ptr 3 -4 secunde apoi merge liniar. La cald porneste ca un benzinar, la sfert. Mersi
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
rohhanr a scris:Test de etansietate.....hmmm
Fac asta in fiecare dimineata cand dau la pompa ca tataie la 1310....Ma uit cu atentie unde s ar putea scurge motorina...Daca curge e undeva unde nu pot vedea eu...

Pune o supapa unisens, daca esti sigur ca cei unde ai dus pompa la reconditionat (opinia mea este ca daca era din pompa nu mai pornea) deci daca esti sigur ca au facut treaba buna, eu as cauta problema la filtru, chiar daca este capsulat poate ca trage aer pe la conexiuni. Ceva inventii sigur ca ai facut pe acolo.
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Ups
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu o constatare. Am masurat bujiile adineauri . Am pus multimetru pe Ohmi la 20k si doar o bujie indica 0.29. Restul nimic. Care e dusa ?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cele care nu indica nimic sunt arse.
Atentie unde pui punctul de masã.
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am pus pe minusul de la baterie iar plusul in cap la bujie
  • ionubogdan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor Opelistilor. Am si eu o problema astra g 2001, y20dth , daca sta cu botul in jos porneste usor la plan drept sau cu botul in panta nu mai vrea decat dupa 3 chei lungi ma poate ajuta cineva? Va multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR