Recent am devenit posesorul unui Opel Antara Cosmo 2.0D 150cp. 4x4 din 2007 Cutie manuala cu 5+1 trepte.195000km
Desi sunt destul de multumit si plãcut impresionat de stabilitatea pe viraje a acestui mic "vitel" din lumea 4X4,spatiul interior, pozitia bunã la volan, vizibilitate bunã în fata si în laterale, dotãri standard generoase si toate functioneazã, am ajuns sa costat câteva mici probleme care ma pun pe gânduri.
1.dupã un condus 70%oras 30% extern, am obtinut o medie de 9.5% viteza medie în oras 25 km/h temperatura exterioarã în jur la 2-5 grade in orasul Zalãu cu relief deluros si imprejurimi cu diferente relativ mari de altitudine.
2.dupã un condus 95%oras 5% extern am obtinut o medie de 13%.
3.desi am înlocuit bateria veche cu una noua varta, dacã sta masina mai mult timp, la pornire îmi apare martorul rosu de baterie în bord, desi alternatorul încarcã la parametrii normali.
4.de fiecare data când opresc masina si scot cheia din contact, desi se sting toate luminile la interior, lumina ambientala de la blocul de lumini si cea in interiorul butonului de avarie, rãmân aprinse foarte mult timp, câteva zeci de minute. (o fi motivul pentru care descarca bateria? Am citit undeva ca anumite module nu se deconecteazã de la baterie în momentu când scoti cheia din contact si închizi masina, si cicã solutia ar fi un update de soft).
5.desi este diesel si e normal sa se încãlzeascã mai greu motorul. Dupã ce motorul ajunge la temperatura normalã de functionare de 75-80 de grade, desi setez caldura în interior la maxim, nu reuseste sa încãlzeascã corect iar pe gurile de ventilatie dispre geamurile laterale, pãtrunde aer rece iar prin cele 3 din mijloc pãtrunde aer cãldut.
Va rog sa îmi spuneti dacã este ok acest consum, si dacã v-ati lovit de aceste probleme si ce solutii ati gãsit.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)