Alex D
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Moldova
- Masina: Astra 2011 A13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2017
- Mesaj Privat
Salut, am citeva probleme cu Astra J Sport Tourer motor A13DTE, masina demareaza greu, accelereaza incet ~1500< ture <~ 2000 drum plat.
Am schimbat sonda lambda, maf.
Indicatii "torque pro" ELM327 ralanti:
AFR sonda lambda veche ~1.5:1, noua ~4.5:1 foarte bogat... consum mediu pe bord ~7.5% urban, real consumat ~8%
MAF vechi ~5 g/s, nou ~9 g/s
Dupa schimbarea pieselor a fost depistate doua scurgeri de aer:
furtunul de ventilare a motorului rupt si "reparat" de fostul proprietar ,
furtunul de presiune turbina > intercooler, mai exact inelul de etansare, stie cineva codul piesei ?
Sa incercat etansarea prin adaugarea unui inel suplimentar diametru interior 54mm +2mm, merge mult mai bine insa presupun ca mai sunt scurgeri de aer, nu am avut timp sa verific.
Ieri am instalat MAF vechi consumul evident a scazut.
E posibil ca turbo sa traga mai mult aer decit cel masurat de MAF, chiar la 800 rot/min, astfel incit AFR sa fie bogat, daca tubulatura intercooler nu e suficient de etansa?
Am schimbat sonda lambda, maf.
Indicatii "torque pro" ELM327 ralanti:
AFR sonda lambda veche ~1.5:1, noua ~4.5:1 foarte bogat... consum mediu pe bord ~7.5% urban, real consumat ~8%
MAF vechi ~5 g/s, nou ~9 g/s
Dupa schimbarea pieselor a fost depistate doua scurgeri de aer:
furtunul de ventilare a motorului rupt si "reparat" de fostul proprietar ,
furtunul de presiune turbina > intercooler, mai exact inelul de etansare, stie cineva codul piesei ?
Sa incercat etansarea prin adaugarea unui inel suplimentar diametru interior 54mm +2mm, merge mult mai bine insa presupun ca mai sunt scurgeri de aer, nu am avut timp sa verific.
Ieri am instalat MAF vechi consumul evident a scazut.
E posibil ca turbo sa traga mai mult aer decit cel masurat de MAF, chiar la 800 rot/min, astfel incit AFR sa fie bogat, daca tubulatura intercooler nu e suficient de etansa?
- danyelos_alexandru
- *
- 3 mesaje
- din 11 Mar 2015
- Bucuresti
danyelos_alexandru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Alex D
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Moldova
- Masina: Astra 2011 A13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2017
- Mesaj Privat
Salut Alexandru eu sunt din Chisinau, inelul lam pus impreuna cu un prieten are in curte la serviciu o groapa de inspectie,
inelul a costat 8 MDL mai putin de 2 RON, insa mentionez ca nu am verificat daca e suficient de etans, o sa verific pe urma cu un compresor.
Intre timp caut inelul original, care nu e mentionat nicaieri , am gasit doar cotul de plastic, in Chisinau costa 1700 MDL ~430 RON.
inelul a costat 8 MDL mai putin de 2 RON, insa mentionez ca nu am verificat daca e suficient de etans, o sa verific pe urma cu un compresor.
Intre timp caut inelul original, care nu e mentionat nicaieri , am gasit doar cotul de plastic, in Chisinau costa 1700 MDL ~430 RON.