- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Revin cu aceleasi probleme dar cu update-uri.
Dupa n schimburi de piese la masina, problema ramane aceiasi, la rece, pornesc, merg ce merg, franez, moare motorul, pierde acceleratia, se transforma intr-o alta masina. Indiferent ca este pe benzina sau pe gaz, se intampla la fel.
Azi am schimbat senzorul map(senzorul presiune galerie admisie), sapt trecuta am schimbat capacul de culbutori plus bobina de inductie(tot noua, gm-ul l-am pus), in decursul anului am mai schimbat si EGR nou, Clapeta de acceleratie, senzor turatie, senzor presiune apa, bujii gpl, tulumba, cred ca atat, sper sa nu sar si alte piese.
Mentionez faptul ca atunci cand motorul ajunge la temperatura de 90 grade, masina merge impecabil.
Daca cineva s-a lovit de aeleasi probleme, rog sa imi spuna si mie rezolvarea. Ofer 200 LEI bonus daca rezolvarea se aplica si pe masina mea pt ca sunt disperat sa tot umblu prin service-uri si pe la mecanici si sa schimb piese aiurea.
Locatia masinii, RM. Valcea, Judetul Valcea.
Am ramas fara idei si acum ca o sa vina frigul, o sa-mi faca figuri din ce in ce mai rau.
Daca mai este nevoie de informatii suplimentare, rog sa ma contactati.
Revin cu aceleasi probleme dar cu update-uri.
Dupa n schimburi de piese la masina, problema ramane aceiasi, la rece, pornesc, merg ce merg, franez, moare motorul, pierde acceleratia, se transforma intr-o alta masina. Indiferent ca este pe benzina sau pe gaz, se intampla la fel.
Azi am schimbat senzorul map(senzorul presiune galerie admisie), sapt trecuta am schimbat capacul de culbutori plus bobina de inductie(tot noua, gm-ul l-am pus), in decursul anului am mai schimbat si EGR nou, Clapeta de acceleratie, senzor turatie, senzor presiune apa, bujii gpl, tulumba, cred ca atat, sper sa nu sar si alte piese.
Mentionez faptul ca atunci cand motorul ajunge la temperatura de 90 grade, masina merge impecabil.
Daca cineva s-a lovit de aeleasi probleme, rog sa imi spuna si mie rezolvarea. Ofer 200 LEI bonus daca rezolvarea se aplica si pe masina mea pt ca sunt disperat sa tot umblu prin service-uri si pe la mecanici si sa schimb piese aiurea.
Locatia masinii, RM. Valcea, Judetul Valcea.
Am ramas fara idei si acum ca o sa vina frigul, o sa-mi faca figuri din ce in ce mai rau.
Daca mai este nevoie de informatii suplimentare, rog sa ma contactati.
- bodddy2004
- **
- 154 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salutare! Aceleasi probleme le am si eu. Debitmetrul de aer l-ai verficat? Indica valorile corecte/reale? Eu ma gandesc sa incep cu el. Am schimbat bobina, bujii, curatat EGR (chiar si blocat), curatat clapeta....si continue.
Multumesc pentru raspuns. Te anunt daca aflu ceva.
z16xep, 2008, benzina + gpl, 150,000km astra g
Multumesc pentru raspuns. Te anunt daca aflu ceva.
z16xep, 2008, benzina + gpl, 150,000km astra g
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare Boddy,
Sincer sa fiu inca incerc sa rezolv problema dar momentan bugetul nu-mi mai permite sa continui investigatiile. Ultimele schimbari au fost, revizie filtre, ulei, capacul de culbutori, galeria de admisie, bujii, senzorul de pe galeria de admisie(MAP), senzorul de tepmeratura, si mai multe dar efectuare anul trecut. Mai e inca un baiat cu aceeasi problema ca si noi si aparent nimeni nu reuseste sa dea de cap.
Am fost si la EDS in vara si mi-au zis ca e de la EGR, EGR schimbat anul trecut, cumparat de la ei, nou. Am pus un blind la EGR, am mers cu ea asa, aceleasi probleme.
Parerea mea este ca nu e nimeni capabil sa dea de cap, este o problema necunoscuta si nimeni nu vrea sa isi prinda urechile fiind prea mult de cautat.
Intr-un final mi-a zis cineva ca ar mai ramane sa verific injectoarele si lipiturile de la ECU, aceste operatiuni vor fi si ultimele facute in vara.
Am vrut sa fac verificarile aici dar normal, nu exista niciun aparat de verificare pt injectoare pe benzina si nu se baga nimeni sa desfaca ECU pt a verifica lipiturile pt ca asa e viata in provincie.
Parerea mea, cel putin din ce am discutat cu toti, daca esti din Bucuresti, fa-ti o programare pt verificare / curatare injectoare la un service cat mai ok si eventual daca nu e de aici problema, poti merge la un domn din Bucuresti care se ocupa cu ECU, sa-ti verifice lipiturile. Nu mai stiu exact cum il cheama, tot pe forum il gasisem. Daca e nevoie imi spui si o sa-l caut din nou.
Toate cele bune !
Sincer sa fiu inca incerc sa rezolv problema dar momentan bugetul nu-mi mai permite sa continui investigatiile. Ultimele schimbari au fost, revizie filtre, ulei, capacul de culbutori, galeria de admisie, bujii, senzorul de pe galeria de admisie(MAP), senzorul de tepmeratura, si mai multe dar efectuare anul trecut. Mai e inca un baiat cu aceeasi problema ca si noi si aparent nimeni nu reuseste sa dea de cap.
Am fost si la EDS in vara si mi-au zis ca e de la EGR, EGR schimbat anul trecut, cumparat de la ei, nou. Am pus un blind la EGR, am mers cu ea asa, aceleasi probleme.
Parerea mea este ca nu e nimeni capabil sa dea de cap, este o problema necunoscuta si nimeni nu vrea sa isi prinda urechile fiind prea mult de cautat.
Intr-un final mi-a zis cineva ca ar mai ramane sa verific injectoarele si lipiturile de la ECU, aceste operatiuni vor fi si ultimele facute in vara.
Am vrut sa fac verificarile aici dar normal, nu exista niciun aparat de verificare pt injectoare pe benzina si nu se baga nimeni sa desfaca ECU pt a verifica lipiturile pt ca asa e viata in provincie.
Parerea mea, cel putin din ce am discutat cu toti, daca esti din Bucuresti, fa-ti o programare pt verificare / curatare injectoare la un service cat mai ok si eventual daca nu e de aici problema, poti merge la un domn din Bucuresti care se ocupa cu ECU, sa-ti verifice lipiturile. Nu mai stiu exact cum il cheama, tot pe forum il gasisem. Daca e nevoie imi spui si o sa-l caut din nou.
Toate cele bune !
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
DEBITMETRU l-am verificat cu obd 2 scanner si valorile din ce imi amintesc atunci, erau ok. Inainte de asta, am luat si spray pt curatare debitmetru, l-am dat jos, era curat, curat, dar totusi am efectuat si operatiunea cu acest spray daca tot l-am luat.
L-am lasat pana s-a uscat si l-am montat, povestea nu s-a schimbat, problemele persista.
L-am lasat pana s-a uscat si l-am montat, povestea nu s-a schimbat, problemele persista.
- bodddy2004
- **
- 154 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns! Eu in vara am reconditionat ECU, la domnul din Bucuresti - pe langa mersul asta prost cat era rece, mai aveam si probleme de pornire si erori de rescriere/inlocuire ECU. Problema de pornire si de ECU a fost rezolvata cu reconditionarea acestuia insa mersul asta intrerupt la rece nu s-a rezolvat. Inseamna ca trebuie mers la verificare injectoare.
Nu imi dau seama daca noi la z16xep avem motoras pas cu pas (IAC) - intelesesem ca acesta ar putea sa genereze problemele astea.
Te tin la curent.
Nu imi dau seama daca noi la z16xep avem motoras pas cu pas (IAC) - intelesesem ca acesta ar putea sa genereze problemele astea.
Te tin la curent.
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
Pt nimic, d-asta am si postat, sa nu mai schimbe nimeni atatea piese degeaba si vazand cineva posturile, poate vine cu o idee mai buna pt rezolvarea problemei.
Pai mie mi-au zis direct sa iau alt ECU, dar la cate piese am luat asa, si odata montate, nu ti le mai primeste nimeni inapoi asa ca ramai cu banii dati.
Daca reusesti sa ajungi pe undeva cu verificarea injectoarelor, si daca de acolo este problema cu adevarat, te rog sa imi spui si mie, poate reusesc sa o rezolv si eu ca acum cu frigul asta, la mine cel putin se raceste motorul in max 2 ore si revin si problemele. Deja nu mai plec cu ea rece ca m-a lasat intr-un giratoriu unde aparent, nimanui nu-i pasa daca iti merge masina sau nu, trebuie sa mertgi sau sa te dai din drumul lor pt ca toti se grabesc.
Acestea fiind spuse, iti doresc multa bafta si sper sa nu te bag la cheltuiala cu verificarea injectoarelor degeaba. Mersi pt intelegere !
Pai mie mi-au zis direct sa iau alt ECU, dar la cate piese am luat asa, si odata montate, nu ti le mai primeste nimeni inapoi asa ca ramai cu banii dati.
Daca reusesti sa ajungi pe undeva cu verificarea injectoarelor, si daca de acolo este problema cu adevarat, te rog sa imi spui si mie, poate reusesc sa o rezolv si eu ca acum cu frigul asta, la mine cel putin se raceste motorul in max 2 ore si revin si problemele. Deja nu mai plec cu ea rece ca m-a lasat intr-un giratoriu unde aparent, nimanui nu-i pasa daca iti merge masina sau nu, trebuie sa mertgi sau sa te dai din drumul lor pt ca toti se grabesc.
Acestea fiind spuse, iti doresc multa bafta si sper sa nu te bag la cheltuiala cu verificarea injectoarelor degeaba. Mersi pt intelegere !
- bodddy2004
- **
- 154 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salutare!
Inca nu am reusit sa verific injectoarele insa am anulat EGR (exista un chit de anulare - practic se acopera gaura ce face legatura intre EGR si motor). L-am anulat doar fizic, nu si din soft. Anularea mi-a rezolvat o problema - mersul in suturi, mai ales la plecarea de pe loc la rece. Inainte de anulare, cand plecam de pe loc mai ca murea motoru - trebuia sa o turez destul de serios - si in primii 500-1000metrii aveam detonatii si masina nu se accelera mai deloc. Acum nu mai am am problema asta si am anulat acum 1 saptamana, timp in care am mers zilnic cu masina.
Am ramas insa cu problema relantiului variabil, pana se incalzeste masina. Mai exact, plec cu ea la drum, toate bune si frumoase, insa daca in primii ~5km apas ambreiaj si il tin apasat, relantiul cade liber si motorul da sa moara sau chiar moare. Daca pornesc motorul (in mers fiind, pentru ca masina se opreste in mers, cu ambreiajul apasat), merge perfect si nu mai am nici un fel de problema.
Din ce am mai citit, e posibil sa fie acel motoras pas cu pas (IAC) gripat si sa nu tina relantiul. Acest motoras teoretic primeste informatie de la senzorul de temperatura antigel (care inteleg ca tu l-ai inlocuit). Cred ca intre Craciun si revelion merg sa fac o curatare a clapetei + verificare/curatare a motorasului IAC precum si o verificare injectoare (dar ma indoiesc sa fie de la ele, avand in vedere ca acum nu mai am probleme cu mers intrerupt ci doar cu relantiul).
Te tin la curent
Inca nu am reusit sa verific injectoarele insa am anulat EGR (exista un chit de anulare - practic se acopera gaura ce face legatura intre EGR si motor). L-am anulat doar fizic, nu si din soft. Anularea mi-a rezolvat o problema - mersul in suturi, mai ales la plecarea de pe loc la rece. Inainte de anulare, cand plecam de pe loc mai ca murea motoru - trebuia sa o turez destul de serios - si in primii 500-1000metrii aveam detonatii si masina nu se accelera mai deloc. Acum nu mai am am problema asta si am anulat acum 1 saptamana, timp in care am mers zilnic cu masina.
Am ramas insa cu problema relantiului variabil, pana se incalzeste masina. Mai exact, plec cu ea la drum, toate bune si frumoase, insa daca in primii ~5km apas ambreiaj si il tin apasat, relantiul cade liber si motorul da sa moara sau chiar moare. Daca pornesc motorul (in mers fiind, pentru ca masina se opreste in mers, cu ambreiajul apasat), merge perfect si nu mai am nici un fel de problema.
Din ce am mai citit, e posibil sa fie acel motoras pas cu pas (IAC) gripat si sa nu tina relantiul. Acest motoras teoretic primeste informatie de la senzorul de temperatura antigel (care inteleg ca tu l-ai inlocuit). Cred ca intre Craciun si revelion merg sa fac o curatare a clapetei + verificare/curatare a motorasului IAC precum si o verificare injectoare (dar ma indoiesc sa fie de la ele, avand in vedere ca acum nu mai am probleme cu mers intrerupt ci doar cu relantiul).
Te tin la curent
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
Am luat si eu tablita pt anularea EGR-ului, am mers cu ea aprox o sapt asa dar la mine nu s-a simtit nicio schimbare. Problema la mine e atunci cand apas frana impreuna cu ambreiajul pt decelerare, atunci se opreste motorul in mers. Legat de relanti, sa nu fie cumva senzorul de turatie(crankshaft sensor), se alfa sub masina, undeva prin partea din fata daca imi amintesc bine, nu sunt 100% sigur. Eu am schimbat si acel senzor si dupa a inceput sa stea mai bine la relanti desi tot are fluctuatii micute.
Tin sa precizez ca problemele sunt doar cand motorul este rece, dupa ce ajunge in 90 de grade, masina merge foarte bine.
Lipsa se acceleratie se manifesta si la mine in momentul cand plec cu ea rece, merge in suturi, zici ca se rupe in doua, da sa moara, accelerez si abia se misca.
Clapeta de acceleratie la mine nu a facut nicio schimbare dar poti incerca sa o cureti.
Motorasul pas cu pas este capsulat in clapeta de acceleratie la modelul nostru si daca e sa ai problema la el, desi nu cred, trebuie sa schimbi toata clapeta.
Eu iti doresc multa bafta in rezolvarea problemelor, eu mai astept pana in primavara si atunci o sa vin iar la Bucuresti sa fac o verificare la injectoare pt ca in satul meu uitat de lume, nu avem acel aparat cu ajutorul caruia se pot verifica.
Asa ca am ramas blocat si iarna asta cu aceeasi problema.
Sarbatori fericite iti doresc si mutlumesc pt mesaj. O seara buna sa ai !
Am luat si eu tablita pt anularea EGR-ului, am mers cu ea aprox o sapt asa dar la mine nu s-a simtit nicio schimbare. Problema la mine e atunci cand apas frana impreuna cu ambreiajul pt decelerare, atunci se opreste motorul in mers. Legat de relanti, sa nu fie cumva senzorul de turatie(crankshaft sensor), se alfa sub masina, undeva prin partea din fata daca imi amintesc bine, nu sunt 100% sigur. Eu am schimbat si acel senzor si dupa a inceput sa stea mai bine la relanti desi tot are fluctuatii micute.
Tin sa precizez ca problemele sunt doar cand motorul este rece, dupa ce ajunge in 90 de grade, masina merge foarte bine.
Lipsa se acceleratie se manifesta si la mine in momentul cand plec cu ea rece, merge in suturi, zici ca se rupe in doua, da sa moara, accelerez si abia se misca.
Clapeta de acceleratie la mine nu a facut nicio schimbare dar poti incerca sa o cureti.
Motorasul pas cu pas este capsulat in clapeta de acceleratie la modelul nostru si daca e sa ai problema la el, desi nu cred, trebuie sa schimbi toata clapeta.
Eu iti doresc multa bafta in rezolvarea problemelor, eu mai astept pana in primavara si atunci o sa vin iar la Bucuresti sa fac o verificare la injectoare pt ca in satul meu uitat de lume, nu avem acel aparat cu ajutorul caruia se pot verifica.
Asa ca am ramas blocat si iarna asta cu aceeasi problema.
Sarbatori fericite iti doresc si mutlumesc pt mesaj. O seara buna sa ai !
- bodddy2004
- **
- 154 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Multumesc frumos! Sarbatori Fericite si tie!
La fel si la mine, totul se intampla doar cat masina este <90 grade. Dupa ce a ajuns la temperatura optima, totul merge perfect, fara probleme.
Esti 100% sigur ca IAC (motorasul pas cu pas) este capsulat? Am gasit pe net piesa, pentru cumparare - ma gandesc ca daca ar fi capsulat nu s-ar vinde separat. O sa investighez pe tema asta mai mult. Din ce citesc, el este reponsabilul de multe belele, mai ales la relanti.
Numai bine!
La fel si la mine, totul se intampla doar cat masina este <90 grade. Dupa ce a ajuns la temperatura optima, totul merge perfect, fara probleme.
Esti 100% sigur ca IAC (motorasul pas cu pas) este capsulat? Am gasit pe net piesa, pentru cumparare - ma gandesc ca daca ar fi capsulat nu s-ar vinde separat. O sa investighez pe tema asta mai mult. Din ce citesc, el este reponsabilul de multe belele, mai ales la relanti.
Numai bine!
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
Asa mi-au spus si mie baietii de la care am comandat piesa si pana la urma am mers pe o clapeta second hand.
M-am uitat si la clapeta veche si totul pare capsulat acolo, ma gandesc ca nu aveau motiv sa ma minta avand in vedere ca doream sa cumpar piesa de la ei.
Nu te contrazic pt ca nu ma pricep atat de bine la masini, iti spun doar prin ce modificari am trecut eu.
Intreaba vanzatorul de unde ai gasit piesa, poate au gresit cei de unde am vrut eu sa cumpar.
M-am uitat si la clapeta veche si totul pare capsulat acolo, ma gandesc ca nu aveau motiv sa ma minta avand in vedere ca doream sa cumpar piesa de la ei.
Nu te contrazic pt ca nu ma pricep atat de bine la masini, iti spun doar prin ce modificari am trecut eu.
Intreaba vanzatorul de unde ai gasit piesa, poate au gresit cei de unde am vrut eu sa cumpar.
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut posesorilor de opel astra cu motoare 1.6 16V sau twinport,
Am si eu o masina opel astra G din 2006 cod motor Z16XEP benzina, 172.000 km, am descoperit problema tacanitului la motor , consumul de ulei si faptul ca nu sta la relantiu!
Pe capacul de culbutori se gaseste acea valva de vacum care se poate schimba . Se gaseste in Rusia, pentru ca in Europa nu se vinde decat capacul de la culbutori cu totul la un pret destul de mare , adica 800 ron aftermarket si 1500 ron originalul (asta pentru consum de ulei). Garnitura costa unde in jur de 100 ron + transport 10euro. La mine garnitura s-a spart pe la 150.000 km. Am inlocuit-o cu succes si nu mai consuma gram de ulei si sta si la relanti !
La galeria de admisie aer (acel Twinport mirific care reduce consumul de combustibil) vreau sa produc in cantitati mari kitul de reparatie undeva in jur de 500euro. Precizez ca problema defectarii Twinport-ului este coroborata cu spargerea garniturii de pe capacul de culbutori. Deci trebuie rezolvate amandoua problemele simultan! Toate galeriile de admisie aer de la parcurile de dezmembrari au aceeasi problema majora. Oricum este o problema de fabricatie. O sa revin cu detalii dupa ce o sa imi repar masina mea!
Am si eu o masina opel astra G din 2006 cod motor Z16XEP benzina, 172.000 km, am descoperit problema tacanitului la motor , consumul de ulei si faptul ca nu sta la relantiu!
Pe capacul de culbutori se gaseste acea valva de vacum care se poate schimba . Se gaseste in Rusia, pentru ca in Europa nu se vinde decat capacul de la culbutori cu totul la un pret destul de mare , adica 800 ron aftermarket si 1500 ron originalul (asta pentru consum de ulei). Garnitura costa unde in jur de 100 ron + transport 10euro. La mine garnitura s-a spart pe la 150.000 km. Am inlocuit-o cu succes si nu mai consuma gram de ulei si sta si la relanti !
La galeria de admisie aer (acel Twinport mirific care reduce consumul de combustibil) vreau sa produc in cantitati mari kitul de reparatie undeva in jur de 500euro. Precizez ca problema defectarii Twinport-ului este coroborata cu spargerea garniturii de pe capacul de culbutori. Deci trebuie rezolvate amandoua problemele simultan! Toate galeriile de admisie aer de la parcurile de dezmembrari au aceeasi problema majora. Oricum este o problema de fabricatie. O sa revin cu detalii dupa ce o sa imi repar masina mea!
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare, eu am schimbat capacul de culbutori cu totul si am vazut ca si cel bun era bun, tu probabil zici de epuratorul ala de pe capacul de culbutori, asa mi-a zis si mie mecanicul, ca ala daca se strica, nu poate sa ti-l probeze si trebuie schimbat capacul cu totul.
Am schimbat si galerie de admisie desi cea originala a masinii e in stare foarte buna. Daca ai vre-un tacanit la motor, vezi in galeria de admisie, e o tablita care in timp isi face jos si de acolo si zgomotele. Se poate rezolva cu silicon de temperaturi inalte, exista un tutorial pe forum aici.
Eu nu am probleme cu acel tacanit de la motor, nu am probleme cu pierdere de ulei, chiar nu consuma, de cand am masina nu a trebuit sa completez niciodata. Problema la mine cat si la alti colegi din cate am vazut este ca se opreste in mers masina la actionarea franii atat timp cat motorul este rece.
Multumim oricum, sarabtori fericite !
Am schimbat si galerie de admisie desi cea originala a masinii e in stare foarte buna. Daca ai vre-un tacanit la motor, vezi in galeria de admisie, e o tablita care in timp isi face jos si de acolo si zgomotele. Se poate rezolva cu silicon de temperaturi inalte, exista un tutorial pe forum aici.
Eu nu am probleme cu acel tacanit de la motor, nu am probleme cu pierdere de ulei, chiar nu consuma, de cand am masina nu a trebuit sa completez niciodata. Problema la mine cat si la alti colegi din cate am vazut este ca se opreste in mers masina la actionarea franii atat timp cat motorul este rece.
Multumim oricum, sarabtori fericite !
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
- bodddy2004
- **
- 154 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salutare si La Multi Ani! An nou - erori noi Ieri dimineata mi-au aparut erorile: P0170 si P0300 (Amestec benzina/aer necorespunzator si Random Cylinder Missfire). Celelalte simptome persista, mai ales in diminetile cand este foarte frig. Din ce citesc mai mult, realizez ca problema este undeva la un senzor de temperatura/aer si/sau IAC pentru ca si la mine, simptomele sunt doar cand motorul este rece. Ce am observat zilele acestea, acul de la temperatura apei nu sta la 90 de grade mai deloc. Daca stau pe loc se duce spre 100 de grade (ma refer daca ma opresc dupa un drum lung si stau in parcare cu motorul pornit, 20-30 min) iar in mers, chiar si dupa ore bune de condus, sta pe la 85 de grade (jumatatea distantei dintre 80 si 90). Din ce imi aduc aminte, in iernile trecute ramanea la 90, indiferent cat de frig era afara. Asta imi adauga la lista de suspecti si termostatul.
Lista de suspecti:
Termostat
IAC
Senzor temperatura motor
Debitmetru (mai ales ca am eroarea P0170)
Senzor O2
Clapeta de acceleratie (poate usor infundata)
Injectoare (voi merge luna aceasta sa le testez)
Pompa benzina (trebuie sa verific presiunea in rampa)
ECU (desi l-am reconditionat acum cateva luni)
Lista de suspecti:
Termostat
IAC
Senzor temperatura motor
Debitmetru (mai ales ca am eroarea P0170)
Senzor O2
Clapeta de acceleratie (poate usor infundata)
Injectoare (voi merge luna aceasta sa le testez)
Pompa benzina (trebuie sa verific presiunea in rampa)
ECU (desi l-am reconditionat acum cateva luni)
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
La Multi Ani si toate cele bune pe 2018 !
Referitor la problema, eu am schimbat senzorul de presiune de pe galeria de admisie si senzorul de temperatura, cel din fata, se schimba usor. Din cate stiu si la mine masina sta tot la 90 de grade dupa ce se incalzeste indiferent de cat de frig este sau daca este vara.
MAF-ul(debitmetru) se poate verifica, daca ai un OBD2 Scanner, iti arata valorile lui. Eventual poti lua MAF Cleaner, costa max 30 de lei si poti face singur operatiunea, este posibil sa se fi pus putin praf pe acel senzor din interior si sa dea valori gresite spre ecu.
Referitor la sonda lambda 1 si 2, am fost si eu croit pe ele, mi s-a parut ca nu ar functiona in parametri normali dar peste tot pe unde am fost mi s-a spus ca daca unu senzor lambda unul defect, erau alte simptome.
Sincer sa fiu chiar nu stiu ce sa mai zic, eu nu prea mai merg cu ea ca imi fac nervi, bine, e si mic orasul si ma pot deplasa uneori chiar mai rapid pe picioare.
Ce vreau sa-i fac, dupa iarna asta, sa-i verific injectoarele si daca gasesc pe cineva sa-mi verifice lipiturile "reci" de la ecu.
Am investit prea mult timp si in ultima perioada cu toate piesele schimbate, pot spune ca si ceva bani in masina si tot nu vrea sa mearga.
Am schimbat la senzori de m-am plictisit, daca nu-i da nimeni de cap nici vara asta, renunt la ea. Sincer nu mai am nervi sa stau mereu in service-uri schimband piesele ei bune doar pt ca nimeni nu-i da de cap.
Daca rezolvi ceva domnul, te rog sa ma anunti, eu pana la caldura nu ma mai pun cu ea la drumuri lungi, nu-mi plac surprizele neplacute .
O zi buna sa ai !
Referitor la problema, eu am schimbat senzorul de presiune de pe galeria de admisie si senzorul de temperatura, cel din fata, se schimba usor. Din cate stiu si la mine masina sta tot la 90 de grade dupa ce se incalzeste indiferent de cat de frig este sau daca este vara.
MAF-ul(debitmetru) se poate verifica, daca ai un OBD2 Scanner, iti arata valorile lui. Eventual poti lua MAF Cleaner, costa max 30 de lei si poti face singur operatiunea, este posibil sa se fi pus putin praf pe acel senzor din interior si sa dea valori gresite spre ecu.
Referitor la sonda lambda 1 si 2, am fost si eu croit pe ele, mi s-a parut ca nu ar functiona in parametri normali dar peste tot pe unde am fost mi s-a spus ca daca unu senzor lambda unul defect, erau alte simptome.
Sincer sa fiu chiar nu stiu ce sa mai zic, eu nu prea mai merg cu ea ca imi fac nervi, bine, e si mic orasul si ma pot deplasa uneori chiar mai rapid pe picioare.
Ce vreau sa-i fac, dupa iarna asta, sa-i verific injectoarele si daca gasesc pe cineva sa-mi verifice lipiturile "reci" de la ecu.
Am investit prea mult timp si in ultima perioada cu toate piesele schimbate, pot spune ca si ceva bani in masina si tot nu vrea sa mearga.
Am schimbat la senzori de m-am plictisit, daca nu-i da nimeni de cap nici vara asta, renunt la ea. Sincer nu mai am nervi sa stau mereu in service-uri schimband piesele ei bune doar pt ca nimeni nu-i da de cap.
Daca rezolvi ceva domnul, te rog sa ma anunti, eu pana la caldura nu ma mai pun cu ea la drumuri lungi, nu-mi plac surprizele neplacute .
O zi buna sa ai !
- bodddy2004
- **
- 154 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salutare! Noutati - acum ca s-a mai racit, face si la mine din ce in ce mai grav, pana se incalzeste se opreste de 2 -3 ori motoru in mers, uneori nu mai trece de 2500 turatii, indiferent cat apas acceleratia (asta e ceva nou pentru mine). M-am programat saptamana viitoare la un mecanic mai ok in Bucuresti si cred ca tot sapt viitoare merg si la verificat injectoare. Erorile P0170 si P0300 (Amestec benzina/aer necorespunzator si Random Cylinder Missfire) persista. Ceea ce ma bulverseaza e ca totul se intampla doar la rece...si ma gandesc ca daca ar fi o piesa stricata, nu ar functiona nici la cald.
Te tin la curent dupa testele de saptamana viitoare. Citind pe forumuri din afara, multi indica MAF-ul ca principal suspect, urmat de sonzorii O2 (lambda 1 si 2). Vad ca astea cam sunt si singurele piese pe care tu nu le-ai inlocuit, doar le-ai verificat. As incerca sa comand un MAF, il pun pe masina si daca tot asa face, il returnez (nu cred ca e o problema daca il tin 10 min pe masina).
Numai bine!
Te tin la curent dupa testele de saptamana viitoare. Citind pe forumuri din afara, multi indica MAF-ul ca principal suspect, urmat de sonzorii O2 (lambda 1 si 2). Vad ca astea cam sunt si singurele piese pe care tu nu le-ai inlocuit, doar le-ai verificat. As incerca sa comand un MAF, il pun pe masina si daca tot asa face, il returnez (nu cred ca e o problema daca il tin 10 min pe masina).
Numai bine!
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
Pai asta m-a terminat psihic si pe mine pt ca poate sa traga aer fals pe undeva, am verifiat asta de 3 ori, inclusiv eu cu spray de curatare carburatorul si nimic. Poate sa fie iar de la lipiturile reci la mine, lucru pe care tu l-ai efectuat cand ai fost cu ecu la Dan.
MAF-ul l-am verificat pe tester si mi s-a spus ca era in parametri normali.
Din cate am vazut, in bucuresti sunt mai multi proprietari de astra g z16 xep, daca poti, mai bine incerci cu un maf de la cineva, de proba, ca sa nu-l comanzi pt ca poate nu ti-l mai primesc si ramai cu banii dati.
La mine tot ce-a mai ramas de verificat, sunt injectoarele si ECU. Din nou, poti incerca un MAF din dezmembrari de proba, dar asta implica sa ai masina rece deja ca poti verifica daca se mai opreste.
Sincer sa fiu, nu cred ca e nici maf-ul, si senzorul lambda 1, eu am mers cu el scos si face la fel, deci nu as miza prea mult nici pe senzorul O2, cel putin nu cel din fata masinii.
Fie gazul ne-a stricat ceva la masina si in cazul asta trebuie sa schimbam motoarele, fie cine stie ce problema este de nimeni nu reuseste sa ii dea de cap si solutia nu o are nimeni. Eu zic sa verific injectoarele pt ca din ce am vazut, costul ar fi de max 40-50 lei. Eu as fi facut asta dar in oras la noi, nu detinem asa "tehnologie" ca sa verificam injectoarele )).
Stima si sper sa reusesti sa-i dai de cap, eu incep sa imi pierd speranta )).
Pai asta m-a terminat psihic si pe mine pt ca poate sa traga aer fals pe undeva, am verifiat asta de 3 ori, inclusiv eu cu spray de curatare carburatorul si nimic. Poate sa fie iar de la lipiturile reci la mine, lucru pe care tu l-ai efectuat cand ai fost cu ecu la Dan.
MAF-ul l-am verificat pe tester si mi s-a spus ca era in parametri normali.
Din cate am vazut, in bucuresti sunt mai multi proprietari de astra g z16 xep, daca poti, mai bine incerci cu un maf de la cineva, de proba, ca sa nu-l comanzi pt ca poate nu ti-l mai primesc si ramai cu banii dati.
La mine tot ce-a mai ramas de verificat, sunt injectoarele si ECU. Din nou, poti incerca un MAF din dezmembrari de proba, dar asta implica sa ai masina rece deja ca poti verifica daca se mai opreste.
Sincer sa fiu, nu cred ca e nici maf-ul, si senzorul lambda 1, eu am mers cu el scos si face la fel, deci nu as miza prea mult nici pe senzorul O2, cel putin nu cel din fata masinii.
Fie gazul ne-a stricat ceva la masina si in cazul asta trebuie sa schimbam motoarele, fie cine stie ce problema este de nimeni nu reuseste sa ii dea de cap si solutia nu o are nimeni. Eu zic sa verific injectoarele pt ca din ce am vazut, costul ar fi de max 40-50 lei. Eu as fi facut asta dar in oras la noi, nu detinem asa "tehnologie" ca sa verificam injectoarele )).
Stima si sper sa reusesti sa-i dai de cap, eu incep sa imi pierd speranta )).
- bodddy2004
- **
- 154 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Multumesc! Nu cred sa fie de la GPL, ar merge prost si dupa ce se incalzeste. Tot mizez pe un senzor ceva. Cat despre injectoare - mie asera mi s-a oprit de 2 ori motorul cat timp eram pe GPL, teoretic nu mai functioneaza injectoarele cat e pe GPL deci le-as exclude. Poate mersul intrerupt din primii KM, cat inca merge pe benzina, ar putea sa fie cauzat de injectoare, insa dupa ce trece pe GPL ar trebui sa mearga rotund, ceea ce nu se intampla la mine.
Sa vad ce rezolv saptamana viitoare si poate o mai duc o data la Dan, pentru re-verificare ECU.
Imi si pare rau de ea ca de altfel merge ok si nu am probleme, nu as vinde-o...si daca o vand....cel care o cumpara o ia de la capat si nu e corect...
Numai bine! Revin cand am vesti.
Sa vad ce rezolv saptamana viitoare si poate o mai duc o data la Dan, pentru re-verificare ECU.
Imi si pare rau de ea ca de altfel merge ok si nu am probleme, nu as vinde-o...si daca o vand....cel care o cumpara o ia de la capat si nu e corect...
Numai bine! Revin cand am vesti.