- ady_de_bocy
- OP
- 38 mesaje
- din 07 Nov 2010
- Astra 2004 Z19DTH
- Cluj
ady_de_bocy
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare.
Problema mea (una dintre ele) este legata de temperatura lichidului de racire.Daca ma uit in meniurile ascunse aceasta oscileaza intre ~69 si ~90 de grade, dar ajunge foarte greu la ~90 de grade si asta doar cand stilul de condus este unul agresiv sau cand sunt in urcare. Daca spre exemplu urc o panta mai lunga si ajunge la 90 de grade, dupa ce ajung sus si rulez pe drum drept sau cobor, temperatura scade iarasi pana undeva in jur de 70 de grade.
Imi spune cineva, va rog cum as putea sa verific daca de vina este termostatul, sau vre-un senzor care citeste aceste temperaturi?
Multumesc.
P.S : Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, si daca mai exista vre-un topic cu titlul acesta, dar nu am gasit altul!
Problema mea (una dintre ele) este legata de temperatura lichidului de racire.Daca ma uit in meniurile ascunse aceasta oscileaza intre ~69 si ~90 de grade, dar ajunge foarte greu la ~90 de grade si asta doar cand stilul de condus este unul agresiv sau cand sunt in urcare. Daca spre exemplu urc o panta mai lunga si ajunge la 90 de grade, dupa ce ajung sus si rulez pe drum drept sau cobor, temperatura scade iarasi pana undeva in jur de 70 de grade.
Imi spune cineva, va rog cum as putea sa verific daca de vina este termostatul, sau vre-un senzor care citeste aceste temperaturi?
Multumesc.
P.S : Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, si daca mai exista vre-un topic cu titlul acesta, dar nu am gasit altul!
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
- deleted-93144
- **
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
- ciotic
- **
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
daca la drum intins pe drum drept iti scade temepratura sub 80, eu cred ca termostatul este blocat si trebuie schimbat. Normal este sa stea pe la 84-86 in functie de termostat
LE: de verificat nu il poti verifica decat daca il dai jos de pe masina; il pui in apa fierbinte(86grade) si vezi daca se deschide, dar nu cred ca merita efortul; daca tot il dai jos, cel mai bine este sa il schimbi(cred ca e pana in 100ron)
LE: de verificat nu il poti verifica decat daca il dai jos de pe masina; il pui in apa fierbinte(86grade) si vezi daca se deschide, dar nu cred ca merita efortul; daca tot il dai jos, cel mai bine este sa il schimbi(cred ca e pana in 100ron)
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Termostatul e 150 lei cel mai ieftin. (Behr) - care e montat si in echiparea originala.
Se demonteaza destul de greu la acest tip de motor, e treaba de 2-3 ore cel putin. Eu l-am schimbat acasa. Daca ai scule, sunt cateva tutoriale despre ce si cum se face.
La mine iarna nu trecea de 75 grade sub nicio forma, acum oscileaza intre 83-87 grade.
Se demonteaza destul de greu la acest tip de motor, e treaba de 2-3 ore cel putin. Eu l-am schimbat acasa. Daca ai scule, sunt cateva tutoriale despre ce si cum se face.
La mine iarna nu trecea de 75 grade sub nicio forma, acum oscileaza intre 83-87 grade.
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- dumitrurazvancosmin
- *
- 13 mesaje
- din 13 Oct 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
dumitrurazvancosmin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare, am si eu o problema cu temperatura, mai ales de cand s-a racit afara. La -10 grade afara (zilele astea), drum deschis prin sate (50 km) temperatura s-a ridicat doar pe alocuri de la sub 50 de grade la 53-55 prin vreo depasire, in rest probabil ca a avut ~40 de grade. Pe autostrada, de la Lehliu la Bucuresti, mers constant la 2300-2500 rpm a stat constant la 55 de grade. Odata ajuns in Bucuresti, m-am invartit vreo o ora, temperatura n-a trecut de 70 de grade in felul urmator: stat la semafor si accelerari puternica era in crestere, mers constant intre semafoare, in scadere.
Problema se intampla si la cateva grade cu plus, daca merg foarte agresiv urca la 90, dar nu ramane acolo daca urmeaza portiuni de mers constant (coboara in 60 de grade, mai fac o depasire urca in 80, iar coboara in 65 si tot asa). A avut cineva asa ceva si s-a rezolvat cu schimb de termostat?
(P.S. Caldura baga dupa vreo 5-10 minute de mers)
Insignia 2.0 DTH LBS
Problema se intampla si la cateva grade cu plus, daca merg foarte agresiv urca la 90, dar nu ramane acolo daca urmeaza portiuni de mers constant (coboara in 60 de grade, mai fac o depasire urca in 80, iar coboara in 65 si tot asa). A avut cineva asa ceva si s-a rezolvat cu schimb de termostat?
(P.S. Caldura baga dupa vreo 5-10 minute de mers)
Insignia 2.0 DTH LBS
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
razvanm06
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2015
- Mesaj Privat
La fel si eu la masina mea, astra h z17dth. Iarna la drum lung nu trece de 60, ba chiar am facut un drum la -12grade si am observat ca nu trecea de 42grade in meniul ascuns. Vara daca merg prin oras ajunge si la 98grade daca nu merg cu aerul conditionat pornit,daca merg cu el scade temperatura apei. Stie cineva cat de greu se da jos de pe acest motor?
- dumitrurazvancosmin
- *
- 13 mesaje
- din 13 Oct 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
dumitrurazvancosmin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
- GOvidiuManescu
- *
- 2 mesaje
- din 28 Oct 2017
GOvidiuManescu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2017
- Mesaj Privat
- marin07658
- *
- 31 mesaje
- din 24 Dec 2016
- Astra 2000 x16xel
- Buzau
marin07658
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2016
- Mesaj Privat
- GOvidiuManescu
- *
- 2 mesaje
- din 28 Oct 2017
GOvidiuManescu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2017
- Mesaj Privat
DBodeanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2018
- Mesaj Privat
GOvidiuManescu a scris:Am un z19dth si nu se mai ridica acul la temperatura apei deloc. Oricât as merge... Si oricum as merge. Care sa fie problema? Termostatul sau sonda de temperatura.
In condițiile in care daca pun mâna pe furtunul care intra in termostat e cald spre fierbinte. Mulțumesc
In condițiile in care daca pun mâna pe furtunul care intra in termostat e cald spre fierbinte. Mulțumesc
Salut. La fel si la mine am motor 1.9 150 cai signu, la mine aproape ca nici nu se salta apa am pus mana pe furtunu care circula apa este rece... care sa fie buba ?
DBodeanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2018
- Mesaj Privat
FFanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2022
- Mesaj Privat
Salut.....problema termostatelor pe 1.9 dt si dth de la fiat este etanseitatea scazuta mai mult sau mai putin permitind sa treaca o mica parte din apa prin radiator chiar si atunci cind este inchis termostatul.....ceia ce impiedica atingerea pragului de temp.optima 88_90 grade si un timp mult mai mare de atingere a temp. Chiar in jur de 70 grade.....problema asta am intimpinato eu la z1.9 dt.