proviv
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Am o nelamurire. Am un magar de masina, oricat ai accelara ea stie un si buna, merge incet, nu are putere. Si totusi, daca urc o panta de cativa km si tin continuu piciorul apasat pe accelaratie in viteza a 4-a, masina mea la un moment dat se transforma intro besti, nu ii sta in cale nici o alta masina. Efectiv si in a 5-a accelareaza continuu in panta. Nu mai vorbesc de treapta a 2-a sa a 3-a e o adevarata bestie.
Dupa ce opresc motorul, masina mea se transforma iar intrun magar, ce parca abia se taraste in panta.
Intrebare: cum sa o fac sa ramana constant o bestie ?
Adevarat ca pe bord imi apare si ramana activ doar cand pui cheia senzorul de eroare.
Am o nelamurire. Am un magar de masina, oricat ai accelara ea stie un si buna, merge incet, nu are putere. Si totusi, daca urc o panta de cativa km si tin continuu piciorul apasat pe accelaratie in viteza a 4-a, masina mea la un moment dat se transforma intro besti, nu ii sta in cale nici o alta masina. Efectiv si in a 5-a accelareaza continuu in panta. Nu mai vorbesc de treapta a 2-a sa a 3-a e o adevarata bestie.
Dupa ce opresc motorul, masina mea se transforma iar intrun magar, ce parca abia se taraste in panta.
Intrebare: cum sa o fac sa ramana constant o bestie ?
Adevarat ca pe bord imi apare si ramana activ doar cand pui cheia senzorul de eroare.
- adyman
- **
- 206 mesaje
- din 28 Oct 2006
- Astra 2010 1.7 CDTI
- Iasi
adyman
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2006
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
Îmi place descrierea ta, mã face sã râd 😂😂😂.
Acuma trecând la problema ta, ar fi bine dacã ai face un test pseudo agrafã și sã ne spui ce cod de eroare îți dã ca sã putem sã te îndemnãm spre o posibilã rezolvare.
Testul pseudo agrafa se face astfel:
Pe masinile cu cutie manuala:
1. Bagati cheia in contact
2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
3. Rotiti cheia in pozitia II
4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Pe masinile cu cutie automata:
1. Bagati cheia in contact
2. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
3. Apasati si tineti apasata pedala de frina
4. Mutati selectorul in pozitia "D" (Drive)
5. Rotiti cheia in pozitia I si dati drumul la pedala de frina
6. Apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
7. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
8. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.
Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza
**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)
Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.
Îmi place descrierea ta, mã face sã râd 😂😂😂.
Acuma trecând la problema ta, ar fi bine dacã ai face un test pseudo agrafã și sã ne spui ce cod de eroare îți dã ca sã putem sã te îndemnãm spre o posibilã rezolvare.
Testul pseudo agrafa se face astfel:
Pe masinile cu cutie manuala:
1. Bagati cheia in contact
2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
3. Rotiti cheia in pozitia II
4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Pe masinile cu cutie automata:
1. Bagati cheia in contact
2. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
3. Apasati si tineti apasata pedala de frina
4. Mutati selectorul in pozitia "D" (Drive)
5. Rotiti cheia in pozitia I si dati drumul la pedala de frina
6. Apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
7. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
8. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.
Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza
**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)
Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.
derek
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2014
- Mesaj Privat