APredoi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2017
- Mesaj Privat
Salutare tururor. Detin un Chevrolet lacetti motor 1.8i 16valve 2005 plus GPL. Acelas motor identic Opel. Postez aici deoarce forumul chevy nu are multi utilizatori iar nimeni nu mi a raspuns.
Problema este pornirea la rece.
Am pus tester avut doua erori. Sonda lamda 2 si senzor arbore came. Schimbat amndoi senZori pus tester sters erori. Ceckul a ramas stins dupa inlocuire. masina incontinuare porneste greu. Schimbat filtru benzina. Am schimbat distributia deoarcece am presupus ca este sarita de punct si a fost un moment bun sa o schimb deoarece avea 60.000km. Am testat pompa benzina care merge perfect. Pe motor nu am absolut nicio eroare dupa schimbarea senzorilor. Masina porneste si merge perfect la cald. Refuza sa porneasca dimineata sau la rece. Porneste decat dupa 4-5 incercari. Mentionez ca am schimbat si lamda 1 deoarece aveam mers motor neregulat iar dupa inlocuire masina a revenit la mers normal
Masina a fost vazuta de doi mecanici. Nimeni nu are nici o idee. Eu sunt in aceeasi situatie. Piesele schimbate sunt originale gm.
Maine o sa merg la un service gpl sa verific rampa injectoare gpl. Am inteles ca poate sa ramana deschisa si sa curga gpl in pistoane. Instalatia gpl este secventiala. Porneste pe benzina trece automat gpl
Mentionez inca odata. Nu am eroare pe motor totul functioneaza in parametri. Masina porneste perfect la cald.
Orice sfat este binevenit
Atasez o poza cu codu aferent motoarelor de pe opel
Multumesc anticipat
Problema este pornirea la rece.
Am pus tester avut doua erori. Sonda lamda 2 si senzor arbore came. Schimbat amndoi senZori pus tester sters erori. Ceckul a ramas stins dupa inlocuire. masina incontinuare porneste greu. Schimbat filtru benzina. Am schimbat distributia deoarcece am presupus ca este sarita de punct si a fost un moment bun sa o schimb deoarece avea 60.000km. Am testat pompa benzina care merge perfect. Pe motor nu am absolut nicio eroare dupa schimbarea senzorilor. Masina porneste si merge perfect la cald. Refuza sa porneasca dimineata sau la rece. Porneste decat dupa 4-5 incercari. Mentionez ca am schimbat si lamda 1 deoarece aveam mers motor neregulat iar dupa inlocuire masina a revenit la mers normal
Masina a fost vazuta de doi mecanici. Nimeni nu are nici o idee. Eu sunt in aceeasi situatie. Piesele schimbate sunt originale gm.
Maine o sa merg la un service gpl sa verific rampa injectoare gpl. Am inteles ca poate sa ramana deschisa si sa curga gpl in pistoane. Instalatia gpl este secventiala. Porneste pe benzina trece automat gpl
Mentionez inca odata. Nu am eroare pe motor totul functioneaza in parametri. Masina porneste perfect la cald.
Orice sfat este binevenit
Atasez o poza cu codu aferent motoarelor de pe opel
Multumesc anticipat
APredoi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2017
- Mesaj Privat
Astazi am fost la un service Gpl. Baietii au verificat injectoarele gpl si au zis ca trebuie schimbate deoarece curg in admisie. Am schimbat rampa gpl cu tot cu injectoare noi. Acum o sa astept pana maine dimineata sa vad cum porneste. O sa postez maine dimineata raspunsul. Poate mai ajuta pe cineva
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
APredoi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2017
- Mesaj Privat
Ieri am schimbat rampa gpl. Baietii au zis ca trebuie schimbata deoarece curgea. Am ajuns acasa am lasat masina nepornita peste noapte iar acum tot nu porneste. Nu stiu ce sa i mai fac. Motorul nu are absolut nicio eroare pe tester. Ceck engie se aprinde si se stinge imediat dupa pornirea motorului. Masina merge exemplar dupa ce porneste. Nu se ineaca nu se balbaie. Chiar numai stiu ce sa i fac am investit 3000 ron si rezultatul este acelasi de la inceput
APredoi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2017
- Mesaj Privat
Astazi de dimineata am dat cu un puf de spray pornire si surpriza a pornit perfect. Am dat jos pompa benzina si am scos benzina ramasa din rezervor. Am cumparat 20l de benzina premium. Acum astept maine dimineata sa vad cum porneste. Din moment ce a pornit impecabil cu un puf mic de apray ma gandeac ca benzina era proasta. Ce e drept arata foarte urat. Atasez o poza cu benzina din rezervor
APredoi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2017
- Mesaj Privat
Stanga este benzina noua dreapta ce am scos din rezervor. Nu pare sa se separe de alt lichid dar culoarea este tare ciudata. Dupa ce am curatat rezervorul si montat pompa inapoi masina a pornit normal deoarece motorul era inca cald. Astept maine dimineata. Deci exclud varianta cu pompa dezamorsata. Cred ca urmatorul lucru este verificarea injectoarelor benzina in caz ca nu porneste maine. Mentionez din nou ca de dimineata a pornit cu un puf de spray absolut fara nici o problema.
Sper ca mai vad cateva ideei pe aici.
APredoi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
APredoi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2017
- Mesaj Privat
Sunt perfect de accord cu tine. E posibil ca benzina sa fi fost veche. Este masina tatalui meu iar eu o folosesc mai rar. Ultima data cand am mers eu cu ea a fost in septembrie si atunci am alimentat de la omv in jur de 250ron am zis “ca sa aiba” probabil au mai fost in jur de 10 litri in rezervor inainte iar tatal meu probabil a mers numai pe gpl. Folosind benzina numai la porniri.
Iar gpl-ul contrar celor spuse am fost foarte multumit de el. Masina are in jur de 300 000 km si este pe gpl de la 190 000km. Sincer sa fiu in afara de sonda lamda si senzorul ax came nu am schimbat absolut nimic la motor iar uleiul sincer nu mananca mai mult de juma de litru la 10 000km(de la un schimb la altu) dar asta probabil pt ca tata merge mai “batraneste”. Una peste alta a fost o investite buna, dar poate am fost eu un caz fericit. Masina a fost cumparata de noua si a avut parte de o intretinere corespunzatoare. Este o masina low cost care numai valoreaza mult deci din punctul meu de vedere gpl ul a fost o investite buna.
Iar gpl-ul contrar celor spuse am fost foarte multumit de el. Masina are in jur de 300 000 km si este pe gpl de la 190 000km. Sincer sa fiu in afara de sonda lamda si senzorul ax came nu am schimbat absolut nimic la motor iar uleiul sincer nu mananca mai mult de juma de litru la 10 000km(de la un schimb la altu) dar asta probabil pt ca tata merge mai “batraneste”. Una peste alta a fost o investite buna, dar poate am fost eu un caz fericit. Masina a fost cumparata de noua si a avut parte de o intretinere corespunzatoare. Este o masina low cost care numai valoreaza mult deci din punctul meu de vedere gpl ul a fost o investite buna.
Skrim07
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2017
- Mesaj Privat
APredoi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2017
- Mesaj Privat
Skrim07
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2017
- Mesaj Privat
Z18XE 2003. Am rezolvat ieri. A trebuit sa schimb debitmetrul. La rece, pornea la sfert, dar imediat se oprea motorul, apoi dupa inca 2-3 chei nu statea la ralanti. Avea oscilatii tare mari(500-2500 RPM). Dupa ce se incalzea putin motorul, numai aveam probleme si imi statea normal la ralanti. Azi dimineata cand am pornit-o(cu noul debitmetru) a pornit normal, dara nicio problema.
Ai vreo idee de la ce ar putea fi problema urmatoare? Cand apas pedala de acceleratie la maxim, clapeta se deschide doar 87%(valoare data de opcom, dar am si desfacut traseul de admisie pana la clapeta de acceleratie, iar aceasta nu lua pozitie verticala). Mecanic, clapeta face toata cursa. Oare as putea sa o rezolv cu o recalibrare prin opcom? Nu imi da niciun cod de eroare pe tester.
L.E: Abia acum imi da P1555 - pozitie potentiometru clapeta si P0170 - gaze evacuate:bogat
Ai vreo idee de la ce ar putea fi problema urmatoare? Cand apas pedala de acceleratie la maxim, clapeta se deschide doar 87%(valoare data de opcom, dar am si desfacut traseul de admisie pana la clapeta de acceleratie, iar aceasta nu lua pozitie verticala). Mecanic, clapeta face toata cursa. Oare as putea sa o rezolv cu o recalibrare prin opcom? Nu imi da niciun cod de eroare pe tester.
L.E: Abia acum imi da P1555 - pozitie potentiometru clapeta si P0170 - gaze evacuate:bogat
ionut1979
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2018
- Mesaj Privat
salut la toata lumea am un opel zafira 1,8 16 v am avut unele probleme cu ea dar leam remediat cam 70 % ultima eroare care mio dadea era senzorul de la axa cu came dupa ce lam schinbat nu mai imi da nicio eroare dar cind este rece trebuie sai dau de 8 sau 10 ori la automat ca nu isi tine relantiul mentionez ca nu imi da nicio eroare pe tester si in mers mai intrerupe . iam schinbat calculator , bobina , bujii , senzor axa cu came si sondele anbele . ce sai mai fac . va multumesc