- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Zilele trecute a tot aparut sporadic , fara sa clipeasca martorul check engine din bord
La tester astazi spun ca trebuie schimbata supapa EGR.
Ideea este ca de doua zile nu mai apare in bord aceasta atentionare.
Motorina doar maxx de la OMV.
Sa schimb supapa sau nu?
Masina merge normal, nu sesizez nici o anomalie, 163000km
Multumesc dinainte pentru sfaturi!
Zilele trecute a tot aparut sporadic , fara sa clipeasca martorul check engine din bord
La tester astazi spun ca trebuie schimbata supapa EGR.
Ideea este ca de doua zile nu mai apare in bord aceasta atentionare.
Motorina doar maxx de la OMV.
Sa schimb supapa sau nu?
Masina merge normal, nu sesizez nici o anomalie, 163000km
Multumesc dinainte pentru sfaturi!
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- yodus
- **
- 107 mesaje
- din 12 Jan 2009
- Astra 2017 B16DTE
- Galati
yodus
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2017 B16DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Am sunat la EDSauto pentru programare diagnoza erori.
Cei de acolo, in urma discutiei avute, spun ca nu au nici o treaba erorile cu EGR-ul !
Problema este ca sunt fff aglomerati si ma cheama tocmai pe 9 ian 2018...
De ieri am mesajul * Service vehicle soon* plus cheia de avertizare deasupra mesajului.
Credeti ca nu ar mai trebui sa circul cu masina?
Multumesc
Am sunat la EDSauto pentru programare diagnoza erori.
Cei de acolo, in urma discutiei avute, spun ca nu au nici o treaba erorile cu EGR-ul !
Problema este ca sunt fff aglomerati si ma cheama tocmai pe 9 ian 2018...
De ieri am mesajul * Service vehicle soon* plus cheia de avertizare deasupra mesajului.
Credeti ca nu ar mai trebui sa circul cu masina?
Multumesc
- CTudorGeorge
- *
- 16 mesaje
- din 31 Mar 2017
- Astra 2010 A17DTJ
- Olt
CTudorGeorge
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2017
- Mesaj Privat
colegu pasul Nr: 1 in remediere este sa schimbi stilul de condus.
asa am patit si eu * Service vehicle soon* une ori nu se mai tura mai mult de 1800-2000 (opream motorul 1-3 min si plecam iar), pana a inceput sa-si faca regenerare la 2-3 zile. Sfatul meu :
1 exceptand treapa I de viteza nu mai merge sub 2000 ture (multi merg in oras cu treapta III 1700-1800 ture) eu merg cu a-II -au 2000-2500 cam 50-70 KM/h aproximativ
2 in afara orasului nu mai schimba sub 3000 ture oricat de legal ai merge
Intradevar motoarele diesel sunt mai zgomotoase si suporta mai usor mersul subturat adica nu trancane tranzmisia ca la benzinare casa zic asa , dar asta nu inseamna ca nu le place turatii de 3500-4500 mai ales cele de generatie noua
Eu am rezolvato demontand EGR + racitor de gaze si conducte aferente si curatat temeinic (racitorul l-am ars cu o lampa de cositorire tevi de cupru) , DPF iam dat 2 regenerarii fortate , daca nu te pricepi dute la un servis ca este belea cu garniturile la EGR , pentru regenerare fortata ai nevoie de un soft ex: OP-COM (dar aici e alta poveste)
Spor la treaba.
asa am patit si eu * Service vehicle soon* une ori nu se mai tura mai mult de 1800-2000 (opream motorul 1-3 min si plecam iar), pana a inceput sa-si faca regenerare la 2-3 zile. Sfatul meu :
1 exceptand treapa I de viteza nu mai merge sub 2000 ture (multi merg in oras cu treapta III 1700-1800 ture) eu merg cu a-II -au 2000-2500 cam 50-70 KM/h aproximativ
2 in afara orasului nu mai schimba sub 3000 ture oricat de legal ai merge
Intradevar motoarele diesel sunt mai zgomotoase si suporta mai usor mersul subturat adica nu trancane tranzmisia ca la benzinare casa zic asa , dar asta nu inseamna ca nu le place turatii de 3500-4500 mai ales cele de generatie noua
Eu am rezolvato demontand EGR + racitor de gaze si conducte aferente si curatat temeinic (racitorul l-am ars cu o lampa de cositorire tevi de cupru) , DPF iam dat 2 regenerarii fortate , daca nu te pricepi dute la un servis ca este belea cu garniturile la EGR , pentru regenerare fortata ai nevoie de un soft ex: OP-COM (dar aici e alta poveste)
Spor la treaba.
- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Multumesc pentru sfaturi.Cu masina se merge cum trebuie , ca la carte, nu se pune problema de mers subturat
Am fost luni la EDSauto si am remediat simptomele.
Eroarea era de la bujii, doua din ele nu mai functionau deloc iar celelelte doua partial.Le-am schimbat pe toate patru.S-au retensionat si fisele de la bujii.
Era si o eroare stocata de la EGR, dar la diagnoza GM in acest moment EGR-ul functioneaza normal, inchide si deschide in parametri.
Trebuie de urmarit EGR si daca o sa mai dea erori pasii sunt calibrare-->curatare--> anulare, dupa caz.
Restul testelelor de diagnoza au decus normal-test rampa, turbina, etc.
Recomandare pe viitor curatare injectoare,verificare.
Plus mare atentie de unde/ce fel de motorina se alimenteaza.
Cam atat
Multumesc pentru sfaturi.Cu masina se merge cum trebuie , ca la carte, nu se pune problema de mers subturat
Am fost luni la EDSauto si am remediat simptomele.
Eroarea era de la bujii, doua din ele nu mai functionau deloc iar celelelte doua partial.Le-am schimbat pe toate patru.S-au retensionat si fisele de la bujii.
Era si o eroare stocata de la EGR, dar la diagnoza GM in acest moment EGR-ul functioneaza normal, inchide si deschide in parametri.
Trebuie de urmarit EGR si daca o sa mai dea erori pasii sunt calibrare-->curatare--> anulare, dupa caz.
Restul testelelor de diagnoza au decus normal-test rampa, turbina, etc.
Recomandare pe viitor curatare injectoare,verificare.
Plus mare atentie de unde/ce fel de motorina se alimenteaza.
Cam atat
- CTudorGeorge
- *
- 16 mesaje
- din 31 Mar 2017
- Astra 2010 A17DTJ
- Olt
CTudorGeorge
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salut, ma bucur sa aud ca ai rezolvat. Din cate am auzit EDSauto este un servis bun un pic cam piperat dar merge, eu evit servisurile unde zic din prima schimba EGR/turbina etc. Si la mine mi-sa recomandat eliminate DPF la 2-3 servisuri, pana la urma am avut bafta si nam ajuns inca la eliminare. Eroarea asta are mai multe cauze inclusiv termostatul si altele. Eu motorina bag numai de la Rompetrol de 2,5 ani decand am masina si nam avut probleme de motorina + schimbat filtru motorina cam in Noiembrie in fiecare an (nu recomand partenerii rompetrol , uni nu sunt seriosi) + ulei motor de cate ori OIL LIFE a scazut sub 20% nam tinut cont de chilometri (anu asta lam schimbat de 2 ori in ianuarie si acum la inceputul lui decembrie) nustiu daca are legatura cu eroarea da un schimb de ulei si filtru este 180ron unpic mai scump cala logan1,5