ViVi.
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2016
- Mesaj Privat
Simptome: Se aude un “pufait”(cred ca pierde presiune pe la turbina) intre 2000/2400rpm sau cand este in sarcina si iau piciorul de pe acceleratie,tin sa mentionez ca masina trage bine,nu scoate fum,nu intrerupe
Cod(uri) eroare:
----nu am reusit sa fac o diagnoza
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z17DTH
PS:multumesc pentru ajutor sper sa ma ajutati cu un sfat/parere
Cod(uri) eroare:
----nu am reusit sa fac o diagnoza
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z17DTH
PS:multumesc pentru ajutor sper sa ma ajutati cu un sfat/parere
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Daca ar fi furtun spart(lipsa etanseitate),pierderea de presiune ar fi permanenta(presiune mica,martor aprins,limitare),dar in speta se precizeaza ca zgomotul respectiv apare doar la eliberarea acceleratiei,dupa ce motorul a fost accelerat...,fara efecte specifice lipsei de presiune sau presiune diminuata...
ViVi.
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2016
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
mirciulik
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2017
- Mesaj Privat
La mine scoate un norisor de fum dimineata la prima pornire. Motor 1.9DTH, dpf anulat fizic si din soft. Scoate fum doar la pornire si apoi inca 5-10 secunde.....dupa care se observa doar fum alb de condens...care dispare de tot dupa 30secunde...1 minut...in functie de temperatura de afara. Fumul de la pornire mi se pare ca are o tenta cenusie. Nu e nici negru ca la o accelerare rapida, nici alb ca la condens. Uleiul e la nivel, nu a scazut deloc in ultimii 2500 km de cand e la mine.
Oare e amestecul prea bogat la pornire?
M-am uitat si la un amic cu 1.3cdti (2016 cu 40.000 km reali) si la el se observa un pic de fum la pornire...dar nu suficient incat sa deranjeze in jur.
Oare e amestecul prea bogat la pornire?
M-am uitat si la un amic cu 1.3cdti (2016 cu 40.000 km reali) si la el se observa un pic de fum la pornire...dar nu suficient incat sa deranjeze in jur.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
intotdeauna la pornire amestecul este foarte bogat si in functie de temperatura de afara scoate sau nu putin fum. daca nu consuma exagerat motorina sau ulei atunci este ok. nu exista motor nici macar nou care sa nu scoata fum deloc (la cele noi este retinut in DPF dar dupa ceva km cand se aduna si in DPF si nu poate sa il mai arda complet scoate putin fum).
mirciulik
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2017
- Mesaj Privat
M am calmat. Motorina consuma de la minim 4.8 la maxim 6.5 afara (in general merg cu 110-120, ocazional depãșiri la 150 la ora sau talpa pana la 190) și undeva la 8 pe oraș. De consumul de motorina sunt foarte mulțumit.
Uleiul nu a scãzut deloc în 2500 km .
Într-adevãr, fumul a apãrut de când temperaturile de dimineațã sunt la 0-2 grade. Sincer..... Dacã as avea mașina în garaj, sigur m as îneca cu acel fum..... Dar cum mașina sta afara..... Nu ma deranjeaza
Uleiul nu a scãzut deloc în 2500 km .
Într-adevãr, fumul a apãrut de când temperaturile de dimineațã sunt la 0-2 grade. Sincer..... Dacã as avea mașina în garaj, sigur m as îneca cu acel fum..... Dar cum mașina sta afara..... Nu ma deranjeaza