Marcelwin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2017
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- Giucfli
- **
- 142 mesaje
- din 26 Sep 2012
- Astra 2013 A20DTH
- Bacau
Giucfli
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
Vaux- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2017
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
P.S Eu nu am rotit niciodata pistonasul. De ce trebuie rotit? Intreb pentru ca nu stiu, nu pentru ca vreau sa fiu contra.
Vaux- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2017
- Mesaj Privat
Este vorba de pistonas etrier spate Astra G la model cu discuri spate unde daca nu si invarti de pistonas cand vrei sa-l impingi inapoi (pt schimb placute noi care implicit sint mai groase) - nu vei avea nici o sansa.
Pt pistonas etrier fata cand am schimbat pistonasele n-am folosit nici o scula.
Am montat "din mana" pistonasul - pe o parte a intrat doar cu mana (mi-am cam indoit degetele, recunosc) , pe cealalta parte fiind etrierul si demontat, am lovit usor etrierul cu pistonasul (in sus) montat cativa mm de o scandura si a coborat in etrier din inertie.
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- marianvoicu79
- *
- 12 mesaje
- din 07 Sep 2011
- Astra 2013 A17DTR
- Bucuresti
marianvoicu79
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2011
- Mesaj Privat
Eu am fost la service pentru schimbare plãcute frâna fațã.
Plãcute Bosch de la ei si manoperã inclusã , preț 150 lei.
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Pana acum nu am avut masini cu etrier pe spate, doar tambur, iar acum avand la masina actuala, placute pe spate, eram si eu curios daca e diferit sistemul?
La Astra si alte modele si marci pistonul de frana spate are si functie de frana de mana. Daca la apasarea pedalei frana e hidraulica si impinge pistonul, la tragerea franei de mana un mecanism actioneaza si roteste un surub sa-i spunem, iar pistonul preseaza placutele pe disc si abracadabra ai frana de mana. E cam aceeasi chestie cu mecanismul de autoreglare sabotilor la franele cu tambur. Daca vrei pistonul la pozitia minima trebuie sa-l insurubezi inapoi in timp ce il impingi.