- andreiviciu
- **
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- andreiviciu
- **
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- andreiviciu
- **
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Alex125TSE
- *
- 5 mesaje
- din 12 Jun 2017
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
Alex125TSE
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2017
- Mesaj Privat
Acum 3 zile am patit si eu aceeasi problema. Am cumparat de curand masina si am decis sa schimb uleiul si filtrele, cum e normal. Capacul filtrului era foarte strans, nu am gasit o solutie si pana la urma s-a rupt ghidajul carcasei.
Am cumparat alta pe cod de origine, a venit cu tot cu garnitura si supapa de plastic negru din interior(se poate vedea in poze).
Din cate am observat, fata de cea veche are o imbunatatire destul de mare in ceea ce priveste partea constructiva. La cea de pe masina ghidajul era format din 5 "dinti" care s-au rupt rand pe rand la incercarea de a desface capacul carcasei, pe cand la cea cumparata acum este o "buza" intreaga, dintr-o bucata. Banuiesc ca modificarea este benefica, fiind mai greu sa se rupa ghidajul.
Voi strange capacul carcasei mai mult la mana si la final maxim o jumatate de tura cu tubulara. Pe viitor la demontare voi folosi o cheie pentru filtrul de ulei sa imobilizez carcasa.
Sper sa nu mai intampinam probleme de genul asta din cauza "meseriasilor" care strang pana nu se mai poate. Capacul are o garnitura, asa ca etanseizarea se realizeaza si fara sa fie strans capacul la maxim.
Sper ca informatia sa ii ajute spre rezolvare pe cei care mai au astfel de probleme si spre preventie pe toti posesorii care isi realizeaza singuri schimbul consumabilelor.
Am cumparat alta pe cod de origine, a venit cu tot cu garnitura si supapa de plastic negru din interior(se poate vedea in poze).
Din cate am observat, fata de cea veche are o imbunatatire destul de mare in ceea ce priveste partea constructiva. La cea de pe masina ghidajul era format din 5 "dinti" care s-au rupt rand pe rand la incercarea de a desface capacul carcasei, pe cand la cea cumparata acum este o "buza" intreaga, dintr-o bucata. Banuiesc ca modificarea este benefica, fiind mai greu sa se rupa ghidajul.
Voi strange capacul carcasei mai mult la mana si la final maxim o jumatate de tura cu tubulara. Pe viitor la demontare voi folosi o cheie pentru filtrul de ulei sa imobilizez carcasa.
Sper sa nu mai intampinam probleme de genul asta din cauza "meseriasilor" care strang pana nu se mai poate. Capacul are o garnitura, asa ca etanseizarea se realizeaza si fara sa fie strans capacul la maxim.
Sper ca informatia sa ii ajute spre rezolvare pe cei care mai au astfel de probleme si spre preventie pe toti posesorii care isi realizeaza singuri schimbul consumabilelor.
- PStefan-Gabriel
- *
- 1 mesaje
- din 29 Nov 2017
PStefan-Gabriel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2017
- Mesaj Privat