Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • petrenou

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am un opel astra 1,7 dti an 2000 si incalzeste foarte slab.As dori sa intreb cum pot sa vad clapeta de amestec aer daca functioneaza sau nu?
Cum verific daca radiatorul este infundat si daca este infundat cum as putea sa-l desfund?
Skip ads

  • adilos

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mai bine schimba termostatul,de cele mai multe ori el este vinovatul.
  • petrenou

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Temperatura la ceasul din bord ajunge la 90 grade dar tot nu incalzeste .Cum as putea sa-mi dau seama daca este termostatul?
Unde este localizat termostatul?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daca motorul ajunge la 90 grade, nu e termostatul.
Termostatul e localizat in compartimentul motor Smile
Ai AC sau climatronic?
se muta de la discutii generale, pe viitor te rog sa casti mai bine ochii unde postezi.
  • petrenou

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sunt nou si nu prea stiu pe unde trebuie postate anumite subiecte.Nu am ac nici clima.Eu cred ca este caloriferul.Cum as putea sa-l curat?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
doar demontandu-l. Cred ca trebuie dat jos bordul pentru asta...
Mai poate fi sistemul care controleaza cat aer cald sau rece ia.
Explica simptomatologia: daca dai complet pe aer rece, baga rece, si pe masura ce dai spre cald se incalzeste, dar doar pana la un anumit nivel? sau indiferent de pozitia reglajului, aerul are aceeasi temperatura?
  • placere

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
daca e masina cu ceva ani vechime e posibil sa ai caloriferul plin cu depunere
e in spatele calului aproape in pozitie culcata, si frecvent se aduna mizeria in el. Nu m-am incumetat sa-l scot de acolo ca prea mult de desfacut.
Eu am rezolvat problema prin scoatere furtune intrare/iesire in calorifer (vizibile prin compartimentul motor), am scurs toata zeama murdara, apoi am bagat presiune de apa si la final otel din alcool in loc de antigel.
Am mers 2 ore cu acel otet care a curatat neasteptat de mult, dupa care am golit instalatia si am bagat inapoi antigel.
Acum totul este ok.
Mentionez ca inainte de operatiunea asta baga caldura numai cand era motorul turat (in mers, etc), la relanti scadea temperatura pentru ca la relanti apa nu ajungea sa circule prin calorifer deci nu avea randament sa dea caldura.
Deci daca in mers simti caldura dar pe loc nu baga caldura exista posibilitatea sa fie caloriferul aproape infundat.
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
salut. am si eu aceiasi problema cu un opel astra g 1,7 dti din 2002 . nu baga caldura. pe treapa a 2 a abia baga calai aeroterma. sa fie din cauza ca e caloriferul infindat? am auzit ca e bun si calgonul la chesti dastea. sau MR Muscolo . eu as vrea sa golesc instalatia de antigel sa bag apa cu calgon sa merg vreo ora cu ea sa curete depunerile. stric ceva daca fac asta?
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu am auzit dar cred ca nu e o idee rea, mai aºteptam rãspunsuri, si eu sunt curios, poate doar vreun senzor de temperatura sa aibe de suferit, sau daca ai pori colmatati e posibil sa.i desfunde si iti va curge antigel. Sau cauciucul de la furtune.... Chiar sunt curios!
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
deci zilele trecute am dat caloriferul din habitaclu jos si lam spalat. am gasit in el numai rugina. am bagat apa fiarta cu calgon si apoi presiune si sa desfundat. apoi am montat inapoi pe masina caloriferul si parca nu sa schimbat nimic . tot asa calai baga . ce sai mai fac ca nu mai stiu . are cineva ideei? mentionez ca apa imi ajunge la 89 grade si degeaba. presiune are pe instalatie ca se aude cand desfac busonul de la vasul de expansiune.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e blocata clapeta care comuta cald-rece.... e blocat sistemul, dar mai multe nu stiu sa zic...
  • cristisan55

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Poate fii si clapeta dat totusi termostatul este de cel mai multe ori vinovatul
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
la mine mai nou nu prea mai baga aer rece cu mergea odata.
ieri am schimbat filtrul de polen si degeaba, cand e pe Maxim rece intra si aer caldut desi afara sunt 10 grd.
despre ce clapeta este vorba, cum pot verifica daca functioneaza corect?
  • Silver_Ghost

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca temperatura motorului sta la 90 de grade dar nu se incalzeste in habitaclu,atunci nu mai functioneaza clapetele din interiorul sistemului de ventilatie sunt blocate sau rupte.Aceeasi cauza si pt. aer rece,A/C,raman deschise pe cald.Repararea sau inlocuirea lor nu este o treaba usoara,la majoritatea masinilor necesitand demontarea bordului.
  • lautarboss

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Franta
  • Masina: Astra 2001 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cum pot verifica dacã caloriferul este cald? Pot pune mana pe el sa l verific?
Pot ajunge la el ....? Pe unde este? Sub bord? Mulțumesc anticipat pentru rãspuns.
  • adriannis

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2015

  • Mesaj Privat
madboy aii rezolvat problema?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
adriannis ---- data postarii ai vazuto?
poate nici nu mai are masina
Postat in Lun 20 Dec, 2010 4:22 pm
  • adriannis

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2015

  • Mesaj Privat
am vazuttt... am o problema cu caldura la masina v a rog sa ma credeti ca nu ii dau de cap si imi e foarte greu ...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
calorifer infundat,clapete din aeroterma rupte,cablu de la rotita de --cald/rece--rupt sarit
pana la urma trebuie dat bordu jos si vazut ce este acolo
  • adriannis

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am demintat tot bordu am verificat clapeta e functionabila.. caloriferu l am schimbat cu atu nou nissens. termostat schimbat pompa de apa schimbata ... ce mai poate fi nu inteleg ... prea multe depuneri pe conducte oare..?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR