Corleonis
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut
Masina este un Astra G Caravan, Z16XEP, 2006, 130.000km.
Varianta scurta - stiti cumva daca este normal ca senzorul de O2 de dupa catalizator sa furnizeze aceeasi tensiune (1.106mV) la orice regim de mers? Pornit rece, pornit cald, frane de motor lungi, turat pana la 4000+ RPM?
Varianta lunga:
Problemele:
- principala problema - motorul rece pleaca eventual la a 5-6-7-a cheie in cel mai bun caz (tinand cheia ~5 secunde pe demaror); de ce? nu pleaca pompa de benzina. Pompa si releul ei sunt functionale.
si
- motorul cald moare uneori dar des la ralanti. Porneste tot la a 4-5-6-a cheie, dupa 1-2 minute de la oprire.
si
- motorul cald de cele mai multe ori nu vrea sa treaca de 3500 RPM; probabil se taie alimentarea
si
-motorul cald moare pe la 4000 RPM, atunci cand se intampla sa ajunga acolo.
Sau combinatii din cele de mai sus.
Erorile:
P0141 - O2 Sensor 2 Heater Circuit
(00) - Present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (Open Valve)
(0A) - Present
P0340 - Camshaft Sensor Incorrect Signal
(00) - Not present
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction
Eroarea sezorului de O2 este veche, o am de luni de zile, poate chiar de un an semnul de Check Engine aprins. La sfaturile unor prieteni versati in masini l-am lasat in pace.
La sfatul acelorasi prieteni si ca urmare a P0335 am schimbat senzorul de volanta. Aceeasi problema cu motorul. Masurat cu un ohm-metru are o valoare asemanatoare cu a celui vechi.
Am dat jos EGR, l-am curatat, avea ceva calamina pe pereti, l-am testat sa vad daca este functional deshide/inchide, este, l-am pus la loc.
Nici o schimbare. In sensul ca pana sa ajunga motorul sa porneasca, dupa a 8-9-10-a cheie riscam sa descarc bateria complet si iremediabil.
Moment la care am facut rost de o interfata, am legat-o la laptop cu OP-COM si am resetat erorile. Dupa care, dupa o tentativa tarziu in noapte de a porni motorul, am renuntat. Am dat bateria jos, am pus-o la incarcat, iar 2-a zi am pus o alta baterie ceva mai noua si incarcata pe masina, si, surpriza!, a pornit la prima cheie.
Erorile insa reapar in termen de 15-20 de minute de la pornire.
P0340 - Camshaft Sensor Incorrect Signal
(00) - Present
P0130 - O2 Sensor 1 Circuit Voltage Low
(02) - Present
P0141 - O2 Sensor 2 Heater Circuit
(00) - Present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (Open Valve)
(0A) - Present
Am pus laptopul sa inregistreze parametrii pe drumuri de cate 30-40 de minute, iar dintre acestia ce m-a mirat a fost tensiunea fixa a senzorului B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2), 1.106mV, in orice regim de mers. Pentru mine, atat cat ma duce mintea in cazul functionarii unui motor de genul asta nu e ceva normal.
Ce sfaturi si idei aveti? Inafara de a schimba senzorul cu pricina, lucru pe care urmeaza sa-l fac saptamana asta sper.
Multumesc.
Masina este un Astra G Caravan, Z16XEP, 2006, 130.000km.
Varianta scurta - stiti cumva daca este normal ca senzorul de O2 de dupa catalizator sa furnizeze aceeasi tensiune (1.106mV) la orice regim de mers? Pornit rece, pornit cald, frane de motor lungi, turat pana la 4000+ RPM?
Varianta lunga:
Problemele:
- principala problema - motorul rece pleaca eventual la a 5-6-7-a cheie in cel mai bun caz (tinand cheia ~5 secunde pe demaror); de ce? nu pleaca pompa de benzina. Pompa si releul ei sunt functionale.
si
- motorul cald moare uneori dar des la ralanti. Porneste tot la a 4-5-6-a cheie, dupa 1-2 minute de la oprire.
si
- motorul cald de cele mai multe ori nu vrea sa treaca de 3500 RPM; probabil se taie alimentarea
si
-motorul cald moare pe la 4000 RPM, atunci cand se intampla sa ajunga acolo.
Sau combinatii din cele de mai sus.
Erorile:
P0141 - O2 Sensor 2 Heater Circuit
(00) - Present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (Open Valve)
(0A) - Present
P0340 - Camshaft Sensor Incorrect Signal
(00) - Not present
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction
Eroarea sezorului de O2 este veche, o am de luni de zile, poate chiar de un an semnul de Check Engine aprins. La sfaturile unor prieteni versati in masini l-am lasat in pace.
La sfatul acelorasi prieteni si ca urmare a P0335 am schimbat senzorul de volanta. Aceeasi problema cu motorul. Masurat cu un ohm-metru are o valoare asemanatoare cu a celui vechi.
Am dat jos EGR, l-am curatat, avea ceva calamina pe pereti, l-am testat sa vad daca este functional deshide/inchide, este, l-am pus la loc.
Nici o schimbare. In sensul ca pana sa ajunga motorul sa porneasca, dupa a 8-9-10-a cheie riscam sa descarc bateria complet si iremediabil.
Moment la care am facut rost de o interfata, am legat-o la laptop cu OP-COM si am resetat erorile. Dupa care, dupa o tentativa tarziu in noapte de a porni motorul, am renuntat. Am dat bateria jos, am pus-o la incarcat, iar 2-a zi am pus o alta baterie ceva mai noua si incarcata pe masina, si, surpriza!, a pornit la prima cheie.
Erorile insa reapar in termen de 15-20 de minute de la pornire.
P0340 - Camshaft Sensor Incorrect Signal
(00) - Present
P0130 - O2 Sensor 1 Circuit Voltage Low
(02) - Present
P0141 - O2 Sensor 2 Heater Circuit
(00) - Present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (Open Valve)
(0A) - Present
Am pus laptopul sa inregistreze parametrii pe drumuri de cate 30-40 de minute, iar dintre acestia ce m-a mirat a fost tensiunea fixa a senzorului B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2), 1.106mV, in orice regim de mers. Pentru mine, atat cat ma duce mintea in cazul functionarii unui motor de genul asta nu e ceva normal.
Ce sfaturi si idei aveti? Inafara de a schimba senzorul cu pricina, lucru pe care urmeaza sa-l fac saptamana asta sper.
Multumesc.